Allegro Ads – czy warto korzystać z tej formy reklamy?

Allegro Ads – dotrzyj do swoich potencjalnych kupujących

 
Statystyki mówią same za siebie: 1,7 miliarda wyszukań dziennie, 18 milionów użytkowników Allegro oraz 24 miliony sfinalizowanych transakcji. Takie “zaplecze” pozwala odnieść sukces sprzedawcom z każdej branży. Dzięki Allegro Ads sukces ten mogą powielać bez końca.
 
Osobiście nie znam osoby, która nie słyszałaby nigdy o Allegro – gigancie e-commerce, który pochłonął miliony polskich przedsiębiorców. Pochłonął, ale w pozytywnym znaczeniu. Dał im szansę. O jakiej szansie mowa? Allegro to prawdziwy booster sklepów internetowych. Jak wiemy, serwis stawia na konkurencyjne ceny oraz zaufanych sprzedawców. To przedsiębiorstwo z bogatą historią, która dziennie przyciąga miliony kupujących. Zaczęło się niewinnie, a już od 21. lat serwis nieustannie rośnie w siłę. Ale do rzeczy…
 

Allegro Ads – o co tak właściwie chodzi?

 
Serwis Allegro bez wątpienia cieszy się ogromnym ruchem i zainteresowaniem produktami – 300 tys. kupujących dziennie! Twoje oferty mogą się jednak zagubić, na tle ponad 100 tys. innych sprzedających. Użytkownik może do nich nie trafić, a Ty nie masz wpływu na to, gdzie i z jaką częstotliwością się wyświetlają. Dzięki Allegro Ads masz realny wpływ na wzrost sprzedaży – nawet o 20%. Dzięki certyfikowanej agencji ten skok przychodów zazwyczaj jest większy.
 
Forma Ads Allegro to reklamy spersonalizowane do Twoich klientów. Oferty sponsorowane wyświetlane są kontekstowo w odpowiedzi na zapytania. To najprostszy sposób, by trafić do osób, które naprawdę są zainteresowane danym produktem. System rozlicza reklamy w modelu PPC, a więc dopiero gdy potencjalny klient kliknie Twoją ofertę. Co więcej, oferty wyświetlają się w najbardziej atrakcyjnych miejscach na Allegro oraz przed ofertami innych sprzedających. Dzięki temu wchodzący dopiero na rynek przedsiębiorcy mogą szybko zaistnieć w branży e-commerce. Nie musisz więc martwić się ogromną konkurencją – Allegro Ads daje sprzedającym równe szanse.
 

 

Allegro Ads – czy warto, dla kogo?

 
Z zalet portalu skorzystają zarówno początkujący, jak i doświadczeni sprzedawcy. Allegro Ads jest więc szansą dla tych, którzy poprzez skuteczne oferty chcą zwiększyć sprzedaż, dotrzeć do nowych klientów oraz zbudować świadomość marki. Wśród 18 milionów użytkowników znajdą się potencjalni klienci dla każdej z branż. Natomiast dla branży motoryzacyjnej i nieruchomości – Allegro Ads daje dostęp do dedykowanej kampanii Ads Link przekierowującej klientów poza Allegro – np. do Twojej strony. Jeśli więc chcesz zwiększyć sprzedaż, promować nowy produkt czy utrzymać pozycję lidera – niezależnie od branży, Allegro Ads jest dla Ciebie!
 

Co da Ci agencja, czego sam nie zyskasz?

 

Przedsiębiorcy w serwisie Ads Allegro mogą samodzielnie reklamować swoje oferty. Aktualnie dostępne formaty:

 

  • Reklama graficzna Allegro – rozliczana w modelu CPM, wyświetla się ponad wynikami wyszukiwania, pozwala na wsparcie sprzedaży wybranych produktów,
  • Facebook Ads – rozliczana w modelu CPC, wyświetla użytkownikom Facebooka wcześniej oglądane, lecz nie zakupione produkty,
  • Google Ads – rozliczana w modelu CPC, wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google oraz w sekcji Zakupy,
  • Ads Link – rozliczana w modelu CPC, reklama natywna przeznaczona dla branży motoryzacyjnej i nieruchomości,
  • przekierowuje na stronę poza Allegro,

  • Oferty sponsorowane – rozliczana w modelu CPC, wyświetla się użytkownikom w najbardziej atrakcyjnych miejscach na Allegro,
  • Ads4Brands – reklamowanie wielu sprzedawców marki z poziomu jednego konta.

 
Aby kampania odniosła oczekiwane rezultaty, potrzebne jest stałe monitorowanie, testowanie ustawień, analiza wyników oraz działanie według wyznaczonej strategii. Również odpowiednie dostosowanie stawek będzie się w tym przypadku różnić w zależności od czynników zmiennych takich jak np. sezonowość produktu. Kampanie pozostawione same sobie, bez odpowiedniej optymalizacji ofert są narażone na przepalanie budżetu. Klienci indywidualni, z powodu braku doświadczenia przy prowadzeniu kampanii, ograniczonego czasu, odpowiednio przeszkolonego personelu czy braku pewnych opcji nie wykorzystują w pełni potencjału swojego sklepu.
 
Pełną gamę możliwości reklamowania posiadają certyfikowane agencje e-commerce, które dzięki bezpośredniej współpracy z serwisem w ramach Allegro Ads Partner są w stanie zoptymalizować kampanie tak, by przy jak najmniejszym nakładzie kosztów zyskać jak najwięcej przychodów dla Twojego sklepu. Co więcej, agencje posiadają dostęp do narzędzi niedostępnych w przypadku klientów indywidualnych, takich jak: planer kampanii czy słowa kluczowe, wymagane i wykluczające, które dodatkowo precyzują wyniki wyszukiwania. Dzięki temu oferta trafia do zainteresowanego produktem użytkownika.
 

Podsumowując, jakie są więc korzyści powierzenia Allegro Ads certyfikowanej agencji?

 

  • stały monitoring kampanii,
  • cykliczne raportowanie o wynikach,
  • analiza konkurencji i odpowiednia strategia działań,
  • bieżące optymalizacje budżetu i przychodów z wykorzystaniem dedykowanych agencjom narzędzi.
  •  
    Doświadczone agencje pomogą obniżyć Ci koszty prowadzenia kampanii o blisko 20%, byś Ty mógł poświęcić więcej czasu swojej firmie. Dzięki stałym optymalizacjom Allegro Ads koszty te będą się stopniowo obniżać. Ponadto, najlepiej prosperujące sklepy mogą starać się o dołączenie do programu VIP oraz TOP, co daje szereg benefitów i nowych możliwości. Wśród nich znajdziemy m.in. dostęp do szeregu warsztatów i szkoleń, konsultacje z indywidualnym doradcą Allegro Ads czy informacje o nadchodzących zmianach w systemie Allegro.
     
    Stąd, powierzenie kampanii Allegro Ads certyfikowanej agencji skutkuje przewagą nad konkurencją oraz zwiększeniem sprzedaży bez zbędnego przepalania budżetu.
     
    Jeśli więc jesteś przedsiębiorcą i prowadzisz swój sklep internetowy – wykorzystaj swoje 5 minut, które, jak to było w przypadku samego Allegro, może się przekształcić w parę długich i owocnych lat. Jak wspomniałam wcześniej – Allegro Ads daje równe szanse na to, by stać się najlepszym!
     

    Sprawdź, jakie szanse ma Twój biznes w Allegro Ads!

     
    Niezależnie od tego, czy jesteś już aktywny w serwisie Allegro, czy dopiero chcesz zacząć reklamowanie swojego sklepu – skontaktuj się z nami, a my ocenimy potencjał Twojego biznesu!
     

    Dołącz do tysiący osób, które już odkryły zalety Allegro Ads – ZAPYTAJ NAS O DOSTĘPNOŚĆ!

     

    Piotr Chrzan
    Frontend Developer, miłośnik nowych technologii. Na co dzień zajmuje się wdrażaniem stron i sklepów internetowych.

    Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

    Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

    Skontaktuj się z nami

    Polecane wpisy

    Pobierz certyfikat rezydencji Shopify

    Certyfikat rezydencji podatkowej (Certificate of Tax Residence) jest, wydanym przez właściwy organ administracji podatkowej, zaświadczeniem potwierdzającym dla celów podatkowych siedzibę podatnika.
    28.03.2020
    Czytaj więcej Strzałka

    BioFood stawia na e-commerce we współpracy z Brand Active

    W lutym 2020 klientem Brand Active została firma Bio Food Sp. z o.o. – istniejąca od 1994 roku, zajmująca się przetwórstwem owoców i warzyw ekologicznych.Bio Food jest członkiem Stowarzyszenia Polska Ekologia oraz Kujawsko Pomorskiego Stowarzyszenia EKOŁAN, a także Polskiej Izby Żywności Ekologicznej: organizacji zrzeszającej przedstawicieli...
    21.03.2020
    Czytaj więcej Strzałka

    Dodaj komentarz