O nas

Wspieramy eCommerce i zwiększamy sprzedaż.
Specjalizujemy się w eCommerce co jest nie tylko naszą pracą, ale i pasją. Jesteśmy praktykami biznesu ponieważ posiadamy również własne sklepy internetowe. To sprawia, że znamy potrzeby właścicieli sklepów internetowych tych mniejszych jak i tych większych. Nie jesteśmy typową agencją interaktywną, dostarczamy usługi w zupełnie nowej formule, która skutecznie podnosi sprzedaż naszych klinetów.

Najnowsze artykuły

Tworzymy e-sklepy i zwiększamy sprzedaż

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

0
  • Brak produktów w koszyku
Top

Abonament na nowy sklep internetowy

Jeśli planujesz założyć sklep internetowy to świetnie trafiłeś! Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem e-sklepów na systemie Shoper, którego jesteśmy autoryzowanym resellerem. Po wdrożeniu nie pozostawimy Cię samego, nadal będziemy optymalizować i promować Twój sklep internetowy.

Sklep internetowy od A do Z

Sklepy internetowe wykonujemy kompleksowo. Od przygotowania koncepcji, wyboru optymalnego szablonu, zaprojektowania logotypu i grafik, po skonfigurowanie płatności, dostaw, porównywarek cenowych i innych narzędzi marketingowych.

Kompleksowy marketing

Wykonanie i wdrożenie sklepu internetowego to początek. Aby sklep sprzedawał potrzebny jest marketing i to już od samego początku. Prowadzimy skutecznie kampanie e-mailingowe, Google AdWords, Facebook Ads oraz wykorzystujemy wiele innych narzędzi marketingowych.

Doradztwo w e-sprzedaży

Każdy nasz klient otrzymuje od nas indywidualnego opiekuna, który jest ekspertem eCommerce. Prowadzi sklep internetowy i na każdym etapie biznesowym doradza optymalne rozwiązania, tak żeby sklep zaczął jak najszybciej sprzedawać.

Wybierz pakiet dla siebie

Nasza oferta skonstruowana jest tak, by każdy klient mógł wybrać pakiet optymalnie dopasowany do swoich potrzeb i budżetu. Niezależnie od wyboru nasz zespół mocno zaangażuje się w pracę na wspólny sukces.

Zakres

  • Shoper na rok ★
  • Konfiguracja systemu
  • Opracowanie skryptu produktów
  • Domena .pl i certyfikat SSL
  • Szablon
  • Logo
  • Księga znaku
  • Projekt i wydruk ulotek A6
  • Założenie profilu Facebook
  • Założenie profilu Instagram
  • Aktualizacja banerów ↺
  • Prowadzenie profili Facebook oraz Instagram ↺
  • Monitoring Internetu ↺ ★
  • Porównywarki cenowe ↺
  • Kampanie Google AdWords ↺
  • Kampanie Facebook Ads ↺
  • Monitoring pozycji fraz ↺ ★
  • Indywidualny opiekun ↺
  • Prace niestandardowe ↺
  • Stały rabat w Sklepie z usługami

Elite

3690 zł / przez 12 miesięcy
  • Indywidualny
  • 2500 sztuk
  • do 26 grafik
  • do 20 postów
  • do 5 fraz
  • do 3 kont
  • budżet do 3500 zł
  • budżet do 2000 zł
  • do 50 fraz
  • do 18 h

Pro

1890 zł / przez 12 miesięcy
  • Premium
  • 2500 sztuk
  • do 12 grafik
  • do 10 postów
  • do 3 fraz
  • do 3 kont
  • budżet do 2000 zł
  • budżet do 1000 zł
  • do 30 fraz
  • do 8 h

Plus

890 zł / przez 12 miesięcy
  • Standardowy
  • 1000 sztuk
  • do 10 grafik
  • do 2 kont
  • budżet do 1500 zł
  • do 4 h

Basic

190 zł / przez 12 miesięcy
  • Standardowy
  • do 3 grafik
  • do 2 h

★ – licencja lub narzędzie w cenie, ↺ – odnawialne co miesiąc, ✔ – zawiera, ✖ – nie zawiera
Podane ceny są cenami netto
Wszystkie usługi zostały szczegółowo opisane w Sklepie z usługami tutaj

Częste pytania

Jak wygląda współpraca?

  1. Podpisujemy umowę abonamentową na czas określony (zazwyczaj 12 miesięcy).
  2. W każdym miesiącu gwarantujemy zestaw usług oraz pakiet godzin pracy specjalistów dla promocji Twojego sklepu
  3. Na początku każdego miesiąca rozliczeniowego wspólnie ustalamy plan działań do zrealizowania, określamy priorytety i budżet.
  4. Na koniec miesiąca rozliczeniowego przedstawiamy raport zrealizowanych prac oraz wskazówki optymalizacyjne.
  5. Służymy radą i zapewniamy wsparcie w rozwiązywaniu problemów przez cały okres trwania abonamentu bez limitu.

Co się dzieje po zakończeniu umowy?

Istnieje możliwość przedłużenia na indywidualnych warunkach lub pozostawienia sklepu. W celu utrzymania sklepu, oprogramowania, skrzynek pocztowych itp. należy wnosić miesięczną opłatę 75 zł netto.

Dlaczego współpraca nawiązywana jest na 12 miesięcy?

Rok aktywnej współpracy pozwoli nam wypracować najskuteczniejsze formy promocji Twojego sklepu i uzyskać przewagę konkurencyjną.

Case Study

Luxury Fashion - sklep modowy

Działania dla klienta Luxufy-Fashion rozpoczęliśmy od optymalizacji nawigacji i layoutu sklepu. W przeciągu 2 miesięcy współczynnik konwersji w sklepie wzrósł o 64%. Przygotowaliśmy również plan działań mających na celu poprawę pozycji sklepu w organicznych wynikach Google oraz wprowadziliśmy cykliczny newsletter, który każdorazowo generuje sprzedaż.
case study luxury fashion

Opinie klientów