Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Akademia e-commerce

Piszemy o e-commerce, tworzymy poradniki, dostarczamy najnowsze newsy ze świata e-commerce.
sprzedaż w brand active

Rekordowe zainteresowanie usługami w Brand Active

Zdradzamy statystyki zainteresowania usługami e-commerce w Brand Active - czerwiec 2019.   Kilka faktów:   nie mamy działu handlowego nie dzwonimy i nie szukamy klientów na siłę nie zapłaciliśmy ani złotówki za bezpośrednie pozyskanie klienta klienci sami się do nas zgłaszają ci, którzy nam zaufali polecają nas innym ...

Marcin Rudzik dla Magazynu E-commerce 

Jesteśmy praktykami, dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i własnymi doświadczeniami. W najnowszym wydaniu Magazynu E-commerce Marcin Rudzik przybliżył temat wyznaczania cen w e-sklepach metodą kosztową.    “Wyznaczanie cen w sklepach internetowych metodą kosztową nie jest tak oczywiste, jak w biznesie stacjonarnym. Dzisiaj dla retailer’ ów cena produktu...

Brand Active z certyfikatem GetResponse

Szkolenia stanowią dla naszej firmy  jedną z form inwestycji. Tym razem, biorąc udział w szkoleniu z e-mail marketingu w GetResponse, swoje umiejętności postanowił poszerzyć Adrian Longosz, który w Brand Active zajmuje się e-mail marketingiem, monitoringiem internetu i marketingiem szeptanym.    GetResponse to platforma oferująca narzędzia do e-mail...

wdrażanie omnichannel

Strategia omnichannel – z czym się wiąże jej wdrożenie?

W tym artykule nie będę mówił czym jest omnichannel, za to przedstawię, z czym wiąże się jego wdrożenie w firmie handlowej. Pierwszym etapem wdrożenia modelu omnichannel jest podjęcie konsekwentnej decyzji co do dalszego rozwoju firmy. Sukces wdrożenia strategii omnichannel zależny jest przede wszystkim od osób decyzyjnych...

CosLab nawiązuje współpracę z Brand Active

Z przyjemnością informujemy, że grono naszych Klientów powiększyło się o spółkę CosLab, która świadczy usługi w zakresie opracowywania innowacyjnych receptur, przeprowadzania analiz i badań laboratoryjnych oraz produkcji kosmetyków, leków, wyrobów medycznych i suplementów. Początek współpracy z CosLab Celem współpracy z Brand Active ma być stworzenie luksusowego, nowoczesnego...

sprzedaż za granicę

Tłumaczenie sklepu internetowego – 6 najważniejszych wskazówek

Prowadzisz własny biznes w Internecie, jednak docierasz z ofertą wyłącznie do polskich klientów? Czemu nie wykorzystać postępującej globalizacji, by rozszerzyć swoją działalność również na zagraniczne rynki? Pierwszym krokiem w tym celu będzie tłumaczenie sklepu internetowego, który już posiadasz. Jak to jednak zrobić poprawnie? O czym...

Wskaźniki KPI e-commerce – czym są i jak je mierzyć

Wskaźniki KPI e-commerce pozwalają mierzyć efektywność firmy oraz skuteczność jej działań. Dzięki prawidłowo dobranym wskaźnikom przedsiębiorstwo, może nadać odpowiedni kierunek rozwoju oraz określić najważniejsze kanały sprzedaży. Kluczowe jest dobranie wskaźników, które są łatwe do wdrożenia, dobrze sformułowane oraz zdefiniowane.   Narzędziem do analizy ruchu, skuteczności kampanii reklamowych...

sprzedaż za granicę

Sprzedaż za granicę – jak się do niej dobrze przygotować?

Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na sprzedaż za granicę naszego rodzimego rynku. Jak wynika z raportu „Wyzwania e-commerce”(stworzonego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy, Millward Brown, 2018 r.) 65% polskich firm eCommerce działa na rynkach zagranicznych:  58% Europa zachodnia i środkowa 26% Europa wschodnia ...

wdrożenie pim

Systemy PIM – dlaczego są niezbędne w e-commerce?

W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie funkcjonowania przedsiębiorstwa bez systemu księgowego, kadrowego, ERP. Wraz z rozwojem firmy, zwiększeniem ilości oferowanych produktów oraz kanałów sprzedażowych i marketingowych ciężko sobie wyobrazić przyszłość firmy bez odpowiedniego środowiska zarządzania informacją o produkcie PIM.   Tradycyjne kanały sprzedaży oraz e-commerce przenikają...