Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Akademia e-commerce

Piszemy o e-commerce, tworzymy poradniki, dostarczamy najnowsze newsy ze świata e-commerce.

Brand Active członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

W kwietniu 2019 r. dołączyliśmy do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej - organizacji działającej na rzecz rozwoju polskiej branży e-commerce. To dla nas zaszczyt, że będziemy mogli uczestniczyć w projektach e-Izby i tworzyć silną społeczność cyfrową.   "Cieszymy się, że agencja Brand Active dołączyła do Izby Gospodarki...

retargeting criteo

Criteo niedocenionym narzędziem do retargetingu w Polsce?

Na firmę, a zarazem narzędzie Criteo napotkałem się  pewien czas temu podczas audytów e-commerce, które przeprowadzałem w dwóch sklepach internetowych. W jednym przypadku w branży fashion współczynnik konwersji na wysokim poziomie robił wrażenie, natomiast w drugim przypadku, w branży elektronarzędzi, zakupy były znikome. Różnica wynikała...

Shopify Polska

Polski sklep na silniku Shopify – kiedy warto?

Shopify to wciąż jeden z najszybciej rozwijających się silników, na którym każdego dnia powstają nowe, coraz lepsze i wydajniejsze sklepy. Według szacunków dostawców tego oprogramowania, na chwilę obecną aktywnych jest ponad 800 000 sklepów, które łącznie wygenerowały zakupy o wartości blisko 100 bilionów dolarów!     Kiedy warto...

Brand Active Certyfikowanym Partnerem Google

Niezmiernie miło nam poinformować, że dołączyliśmy do grona Google Partners uzyskując status Certyfikowanego Partnera Google.   Aby móc uzyskać status Certyfikowanego Partnera Google należy wykazać się szeroką wiedzą i umiejętnościami w zakresie znajomości Google Ads potwierdzonymi zdanymi egzaminami Google, jak również spełnić wymagania dotyczące odpowiedniej wielkości...

instagram-check-out

Bezpośredni marketplace już wkrótce na Instagramie!

Facebook od dawna zapowiadał wprowadzenie zakupów bezpośrednich na Instagramie. Od teraz zakupy mają być prostsze, nie będą wymagać opuszczania aplikacji, a wszystkie formalności związane z dokonaniem zakupu zrobimy bezpośrednio na Instagramie. Od kilku dni nowa funkcjonalność (checkout on Instagram) zaczęła działać w Stanach Zjednoczonych. Największe marki odzieżowe,...

meetCommerce Rzeszów

meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

W czwartek, 21 marca, odbyła się czwarta edycja meetCommerce. Pierwszy dzień wiosny świętowaliśmy w Hola Lola, w gronie pasjonatów branży e-commerce.   Poprzednie edycje meetCommerce dowiodły, że podkarpaccy pasjonaci e-handlu są głodni wiedzy i spotkań, podczas których nie tylko mogą zdobyć wiedzę, ale i w nieco luźniejszej...

płatności blik

Płatność BLIK bezpośrednio z banera reklamowego – jak to wykorzystać w e-commerce?

Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM.  Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator BLIKA wprowadził w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z...

Google testuje reklamy z opcją zakupu w Google Grafika

Zakupy z Google mogą stać się jeszcze prostsze. A to za sprawą testów nowego formatu reklam w Google Grafika. Idąc śladami Instagrama i Pinteresta, Google testuje nową funkcjonalność, która już wkrótce poszerzy możliwości reklamodawców o reklamy z opcją zakupu w Google Grafika. W chwili obecnej opcja...