Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Akademia e-commerce

Piszemy o e-commerce, tworzymy poradniki, dostarczamy najnowsze newsy ze świata e-commerce.

Szybkie zwroty od inPost, czy ktoś z nich korzysta?

Inpost wprowadził już kilka lat temu usługę szybkie zwroty dla klientów sklepów internetowych. Szybkie zwroty umożliwia zwroty zakupionych towarów do wybranych sklepów internetowych całkowicie za darmo.   Dla kupujących w wybranych sklepach internetowych, czyli sklepach które mają umowę partnerską z inPost szybkie zwroty dają możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego...

opłata recyklingowa niemcy

Niemcy nakładają opłatę na polskie sklepy internetowe – od 1 stycznia 2019 roku

Sklepy internetowe wysyłające do Niemiec towar w pudełkach, folii lub w kopertach bąbelkowych czekają poważne zmiany w przepisach. Jeśli się do nich nie dostosują, czekają ich wysokie kary – czytamy w „Rzeczpospolitej”.   Od stycznia przyszłego roku w Niemczech zacznie obowiązywać ustawa o opakowaniach (VerpackG). Firmy dostarczające...

MeetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

We wtorek, 30 października, odbyła się kolejna już edycja meetCommerce. Tym razem spotkaliśmy się w Niezłej Sztuce, organizując spotkanie w nieco luźniejszej formie, przy piwie. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli nie tylko wysłuchać prelegentów, ale także podzielić się własnymi doświadczeniami z zakresu e-commerce.   Po pierwszej, udanej edycji...

Instagramowe boty – czy warto z nich korzystać?

Instagram  to bardzo popularna aplikacja, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Wielu użytkowników dzięki tej platformie staje się wpływowymi influencerami albo sprzedaje swoje produkty i usługi.  Dlatego też nasuwa się pytanie, w jaki sposób rozpoznać, czy konto zostało rozwinięte przez użytkownika w sposób rzetelny, czy przy...

migracja shoper

Shoper wycofuje licencje samodzielne. Sprawdź jak zachować swój sklep internetowy

Właściciele sklepów, którzy decydowali się na platformę Shoper stawali przed dylematem dotyczącym tego, czy skorzystać z usług abonamentowych, czy działać na własną rękę, wybierając licencję samodzielną. Czym różnią się te usługi i która z nich gwarantuje więcej korzyści i możliwości dla przedsiębiorcy? Jak wycofanie licencji...

Ankieta- czyli świetne źródło informacji o Twoim sklepie online

Wielu przedsiębiorców często zastanawia się, w jaki sposób pozyskać informacje użytkowników na temat sklepu internetowego, który prowadzą. Istnieje wiele sposobów, ale należy zastanowić się nad tak dobrze znaną wszystkim ankietą, która może okazać się naprawdę świetnym źródłem interesujących informacji!   Odwiedzając stronę swojego sklepu kilka, kilkanaście, a...

Regulamin to nie wszystko

Większość osób, która rozpoczyna swoją przygodę z biznesem internetowym kwestie prawne zostawia na sam koniec. Jako prawnik oczekiwałbym pewnie innej kolejności, ale jestem w stanie to zrozumieć. Zdecydowanie bardziej niepokojące jest jednak to, że wdrożenie prawne sklepu internetowego ogranicza się zazwyczaj do umieszczenia mniej lub bardziej dopracowanego regulaminu. Tymczasem regulamin...

Konkurs na Facebook’u- czyli jak pozyskać dodatkowy ruch

Tworząc różnego rodzaje kampanie marketingowe w social mediach, często można spotkać się z pytaniami o to, jaki budżet będzie najbardziej optymalny, na jakie rezultaty i w jakim czasie można liczyć. Nie od dziś wiadomo, że w świecie e-commerce swoje tryumfy świeci Facebook i to, jakie kanały dotarcia...

Prawa w autorskie w sklepie internetowym

Rozpoczynając swoją przygodę w świecie e-commerce, często jedną z pierwszych dokonywanych przez nas czynności jest zlecenie wykonania serwisu internetowego, gdzie będziemy prowadzić swój sklep. Z doświadczenia wiem, że raczej rzadko wiąże się to z zawarciem jakiejkolwiek umowy. Zazwyczaj jest po prostu faktura, płatność i tyle formalności. Zlecając jednak profesjonaliście wykonanie serwisu internetowego w naszym interesie...

Zwiększenie organicznych zasięgów w social media – czy to możliwe?

Wraz z nadejściem nowego roku, Facebook został zdominowany przez płatne reklamy. Czy zwiększenie organicznych zasięgów jest zatem możliwe? Te działania pomogą Ci zwiększyć grono odbiorców, bez konieczności inwestowania sporej kwoty. Organiczne metody pozyskiwania zasięgów w mediach społecznościowych umożliwiają zbudowanie lojalnej relacji z potencjalnymi klientami- takie działania,...