Nowości & Porady

Nowości

Zwroty w Shopify – jak je zautomatyzować przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i zadowolenia klientów.

Jak bardzo istotne są zwroty w eCommerce?
Obecne czasy pandemii i przyzwyczajenie konsumenckie przyczyniają się do częstszych decyzji zakupowych, niejednokrotnie nietrafionych. Zwiększenie zaufania do sklepów internetowych, nowe formy płatności, niedostępność centrów handlowych w niedziele, strach przed zakażeniem i wiele innych czynników powoduje zwiększenie sprzedaży online i jednocześnie zwiększenie ilości zwrotów.

3.03.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
PIM Akeneo Shoper Connector

Akeneo Shoper Connector – system PIM w sklepie Shoper

Sklepy internetowe i platformy e-commerce odnotowują postępujący rozwój, co przekłada się na rozrost cyfrowego ekosystemu informacji. To z kolei sprawia, że niezbędne jest dostarczenie potencjalnemu klientowi bogatego, spójnego doświadczenia zakupowego, w tym szczegółowych informacji o produktach. Zobacz jak to osiągnąć na platformie Shoper…

1.03.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Akeneo vs Pimcore - porównanie PIM

Akeneo vs Pimcore – porównanie PIM. Który wybrać?

Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.

4.02.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści. 

25.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce

Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce

Shopify opublikowało obszerny raport uwzględniający trendy na rok 2022, w których dominuje budowa długotrwałych relacji z Klientami.

13.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Brand Active we współpracy z Bizuu - wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active we współpracy z Bizuu – wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active podjęło współpracę z jedną z kluczowych polskich marek modowych premium – Bizuu. Po stronie naszego zespołu leżał proces migracji na platformę Shopify Plus.

11.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active

Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active

Zespół Brand Active powiększa się o osobę Tomasza Zwierzchonia, który objął stanowisko Chief Technology Officer (CTO).

3.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Divante łączy siły z Cloudflight

Divante łączy siły z Cloudflight

17 grudnia 2021 Divante – czołowy eCommerce software house w Europie, którego częścią jest Brand Active, połączył się z Cloudflight, zwiększając możliwości eCommerce i rozszerzając holistyczną ofertę o specjalistyczną wiedzę, jaką dysponuje ta przodująca europejska firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania i dostarczaniem rozwiązań AI.  

22.12.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow
audyt SEO sklepu internetowego

Audyt SEO sklepu internetowego – co zawiera i ile kosztuje?

Audyt SEO to szereg czynności analitycznych, których celem jest wykrycie błędów oraz możliwości optymalizacyjnych strony. Przedstawione rozwiązania mają przyczynić się do wzrostu widoczności strony w wynikach wyszukiwarki Google.

1.12.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow
Hydrogen

Hydrogen – PWA oparte na React od Shopify

W ostatnim czasie mamy niesamowity wzrost nowych możliwościł wokół e-commerce, co pozwala działać bez żadnych granic. Sam Shopify działa bez przerwy nad ulepszeniem i stworzeniem kosmicznych rozwiązań dla naszych sklepów. Niedawno miało miejsce Shopify Unite 2021, podczas którego zaprezentowano nowe wybuchowe produkty: Theme Store 2, Metafields i inne. Wydarzenie łączyło ogrom informacji, świeże podejście i całą masę świetnych propozycji nakierowujących na prostszą drogę do tego, aby zrealizować swoje marzenia.

16.11.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow
Shopify PLUS dlaczego nie warto?

Shopify Plus – kiedy nie warto?

W poniższym artykule skupimy się na omówieniu poszczególnych możliwości Shopify w zależności od pakietu oraz przedstawimy, jaka licencja w zależności od etapu rozwoju biznesu eCommerce jest dla klienta optymalna

3.11.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow

Podsumowanie 20 edycji Targów e-Handlu w Warszawie

20 października odbyła się 20 już edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznego wydarzenia po raz kolejny pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy Shopify i Shopify Plus. 

25.10.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow

Cyberbezpieczeństwo e-commerce – jak zabezpieczyć swój sklep internetowy?

Bezpieczeństwo danych jest jednym z kluczowych elementów każdego systemu informatycznego, który wykorzystywany jest globalnie. Branża e-commerce rozwija się każdego dnia, dlatego dużym wyzwaniem jest podtrzymywanie i kreowania standardów bezpieczeństwa na coraz wyższym poziomie. W tym artykule omówione zostaną elementy, które powstały po to, by zagwarantować właścicielom sklepów i ich klientom maksymalne zabezpieczenie podczas korzystania z ekosystemu Shopify. Odpowiemy na pytanie, jakie są możliwości ochrony danych sklepu i konsumenta podczas procesu zakupowego, jak również podczas całościowej wizyty w sklepie, która ostatecznie nie kończy się na finalizacji transakcji.

18.10.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami