O nas

Wspieramy eCommerce i zwiększamy sprzedaż.
Specjalizujemy się w eCommerce co jest nie tylko naszą pracą, ale i pasją. Jesteśmy praktykami biznesu ponieważ posiadamy również własne sklepy internetowe. To sprawia, że znamy potrzeby właścicieli sklepów internetowych tych mniejszych jak i tych większych. Nie jesteśmy typową agencją interaktywną, dostarczamy usługi w zupełnie nowej formule, która skutecznie podnosi sprzedaż naszych klinetów.

Najnowsze artykuły

Tworzymy e-sklepy i zwiększamy sprzedaż

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

0
  • Brak produktów w koszyku
Top

Case Study - BioBabalscy

Sklep internetowy + eCommerce Marketing + Growth Hacking
bio babalscy Mieczysław Babalski
BioBabalscy to ekologiczne gospodarstwo i wytwórnia makaronu prowadzona od 1986 roku przez Państwo Aleksandrę i Mieczysława Babalskich w woj. kujawsko-pomorskim. BioBabalscy są pierwszym producentem jak i gospodarstwem ekologicznym w Polsce. Odnajdują wciąż prymitywne gatunki zbóż, które były uprawiane przed naszą erą i są bogate w wartości będące dziś bardzo ważną cechą dla świadomych kupujących. Wytwórnia przetwarza produkty zbożowe pochodzące z upraw ekologicznych. Produkcja gospodarstwa to przede wszystkim stare gatunki zbóż: pszenica orkisz, pszenica płaskurka, samopsza. Z tego powstają ekologiczne produkty, które są sprzedawane m.in. kanałem online w sklepie internetowym. Są to: makarony, mąki, płatki zbożowe, kasze oraz kawa orkiszowa. Roczna produkcja BioBabalskich to około 350 ton zbóż zakupionych z atestowanych gospodarstw ekologicznych. BioBabalscy regularnie zwyciężają w krajowych, ekologicznych konkursach. Odwiedzają ich dziennikarze np. Dzień Dobry TVN oraz znani kucharze np. Karol Okrasa.
paweł horodecki ba

Cele współpracy

szablon sklep internetowy

odświeżenie e-sklepu oraz strony firmowej

polityka cenowa

wprowadzenie nowej polityki cenowej

program rekomendacji

uruchomienie programu rekomendacji

strategia ecommerce

opracowanie strategii eCommerce

gadżety ecommerce

gadżety i dodatki do zamówień

edukacja bio

pozyskanie klientów poprzez edukację

pozyskanie zamówień z Facebooka

pozyskanie zamówień z kanałów Google

email marketing

uruchomienie kampanii e-mail marketingu

zaangażowanie fanów

pozyskanie i zaangażowanie fanów w Social Media

seo e-commerce

zwiększenie widoczności fraz w Google

monitoring internetu

monitoring wzmianek w Internecie

Efekty rocznej współpracy (czerwiec 2017 - czerwiec 2018)

8

Współczynnik konwersji

294

Wzrost transakcji

1300

ROAS

330

Wzrost użytkowników

Sklep internetowy kiedyś

stary sklep internetowy

Sklep internetowy dzisiaj

nowy sklep internetowy

E-mail marketing dociera do zainteresowanej grupy odbiorców

e-mail marketing

Przekłada się to na wysoki współczynnik konwersji

e-mail marketing stats

Kreacja e-mailingu produktowego

e-mail szablon

Kreacja e-mailingu promocyjnego

Wdrożony widżet opinii zaciąganych z Social Media

system rekomendacji

Wdrożony system opinii przy użyciu platformy Ceneo

opinie e-commerce
opinie ceneo

EKO torby z nadrukiem

torby na zakupy

Kubki z nadrukiem

kubek gadżet

Projekt taśmy zabezpieczającej

taśma do pakowania z nadrukiem

Ulotki do zamówień

ulotki do zamówień

Bieżący monitoring wzmianek na temat marki i produktów

Analiza wzmianek w Internecie oraz wyszukiwanie influencerów

Najlepsze kanały pozyskiwania kupujących - czerwiec 2017

Najlepsze kanały pozyskiwania kupujących - czerwiec 2018

Ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania

Blog w sklepie internetowym daje wartość kupującym i SEO

prowadzenie bloga

Grafiki produktowe przyczyniają się do większej ilości transakcji

prowadzenie bloga w sklepie internetowym

Konkursy na Facebooku skutecznie angażują fanów i pozytywnie wpływają na wizerunek marki

konkurs na facebooku
konkursy na facebooku

Wizerunkowe aktywności na Facebooku

prowadzenie facebooka

Wartościowe treści dla fanów marki

facebook w sklepie internetowym

Kampanie remarketingu dynamicznego FaceAds

face ads

Skuteczne pozyskiwanie zamówień z postów promowanych

Założenie grupy zamkniętej na Facebooku i pozyskanie ponad 1400 zaangażowanych użytkowników

grupa na facebooku

Wyniki pozyskania użytkowników i transakcji z mediów społecznościowych

ruch media społecznościowe

Efekty kampanii Google AdWords

4

Współczynnik konwersji PLA

19

Pozyskiwanie na tle wszystkich kanałów

Zastosowane rozwiązania i narzędzia

 
Inline
Inline