Blog Brand Active
Nowości & Porady


Newsy ze świata e-commerce maj 2022
Maj 2022 to czas wielu zmian i nowości w branży eCommerce, które istotne są zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. Dzisiejszy wpis to podsumowanie najciekawszych wydarzeń z ostatniego okresu. Zapraszamy do lektury!



Customer Experience – 10 kluczowych faktów
Doświadczenia klienta są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Customer Experience, które odnajdziemy również pod nazwą CX, to wynik wszystkich interakcji użytkownika/klienta – od zauważenia komunikatu reklamowego, przez sam proces zakupowy aż do sprzedaży. Każdy ruch, który wykonuje marka, powinien być dokładnie przemyślany, jeśli zależy jej na danym wizerunku.



Filozofia Agile – czym jest metodyka zwinna?
Agile to termin, który z roku na rok zyskuje na popularności. Dlaczego? Oczywiste jest, że elastyczne zarządzanie i jego pozytywne efekty pożądane są przez coraz większe grono kadr zarządzających, nie tylko z branży IT. Czym jest metodyka Agile i skąd się wzięła? Jakie korzyści wynikają z jej stosowania? Czy Agile rzeczywiście gwarantuje sukces?



Shopify vs WooCommerce – najważniejsze różnice
Rynek eCommerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów handlowych w Polsce. Ograniczony dostęp do zakupów stacjonarnych spowodowany pandemią sprawił, że coraz więcej osób upodobało sobie zakupy przez internet, a co za tym idzie – spora część przedsiębiorców zdecydowała się przenieść swoje biznesy do internetu. Jeśli i Ty stoisz przed takim wyborem i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać w internecie oraz jaki silnik wybrać dla Twojego sklepu – sprawdź nasz poradnik. Omawiamy najważniejsze różnice popularnych technologii funkcjonujących w eCommerce. Sprawdzamy, u kogo sprawdzi się WooCommerce, a kto powinien jednak postawić na Shopify.



Zwroty w Shopify – jak je zautomatyzować przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i zadowolenia klientów.
Jak bardzo istotne są zwroty w eCommerce?
Obecne czasy pandemii i przyzwyczajenie konsumenckie przyczyniają się do częstszych decyzji zakupowych, niejednokrotnie nietrafionych. Zwiększenie zaufania do sklepów internetowych, nowe formy płatności, niedostępność centrów handlowych w niedziele, strach przed zakażeniem i wiele innych czynników powoduje zwiększenie sprzedaży online i jednocześnie zwiększenie ilości zwrotów.



Akeneo Shoper Connector – system PIM w sklepie Shoper
Sklepy internetowe i platformy e-commerce odnotowują postępujący rozwój, co przekłada się na rozrost cyfrowego ekosystemu informacji. To z kolei sprawia, że niezbędne jest dostarczenie potencjalnemu klientowi bogatego, spójnego doświadczenia zakupowego, w tym szczegółowych informacji o produktach. Zobacz jak to osiągnąć na platformie Shoper…



Akeneo vs Pimcore – porównanie PIM. Który wybrać?
Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.



Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify
Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści.



Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce
Shopify opublikowało obszerny raport uwzględniający trendy na rok 2022, w których dominuje budowa długotrwałych relacji z Klientami.



Brand Active we współpracy z Bizuu – wdrożenie na platformę Shopify Plus
Brand Active podjęło współpracę z jedną z kluczowych polskich marek modowych premium – Bizuu. Po stronie naszego zespołu leżał proces migracji na platformę Shopify Plus.



Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active
Zespół Brand Active powiększa się o osobę Tomasza Zwierzchonia, który objął stanowisko Chief Technology Officer (CTO).



Divante łączy siły z Cloudflight
17 grudnia 2021 Divante – czołowy eCommerce software house w Europie, którego częścią jest Brand Active, połączył się z Cloudflight, zwiększając możliwości eCommerce i rozszerzając holistyczną ofertę o specjalistyczną wiedzę, jaką dysponuje ta przodująca europejska firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania i dostarczaniem rozwiązań AI.



Audyt SEO sklepu internetowego – co zawiera i ile kosztuje?
Audyt SEO to szereg czynności analitycznych, których celem jest wykrycie błędów oraz możliwości optymalizacyjnych strony. Przedstawione rozwiązania mają przyczynić się do wzrostu widoczności strony w wynikach wyszukiwarki Google.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami