Nowości & Porady

Nowości

Newsy ze świata e-commerce maj 2022

Maj 2022 to czas wielu zmian i nowości w branży eCommerce, które istotne są zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. Dzisiejszy wpis to podsumowanie najciekawszych wydarzeń z ostatniego okresu. Zapraszamy do lektury!

3.06.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Customer Experience – 10 kluczowych faktów

Doświadczenia klienta są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Customer Experience, które odnajdziemy również pod nazwą CX, to wynik wszystkich interakcji użytkownika/klienta – od zauważenia komunikatu reklamowego, przez sam proces zakupowy aż do sprzedaży. Każdy ruch, który wykonuje marka, powinien być dokładnie przemyślany, jeśli zależy jej na danym wizerunku.

19.05.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Filozofia Agile – czym jest metodyka zwinna?

Agile to termin, który z roku na rok zyskuje na popularności. Dlaczego? Oczywiste jest, że elastyczne zarządzanie i jego pozytywne efekty pożądane są przez coraz większe grono kadr zarządzających, nie tylko z branży IT. Czym jest metodyka Agile i skąd się wzięła? Jakie korzyści wynikają z jej stosowania? Czy Agile rzeczywiście gwarantuje sukces?

5.05.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Shopify vs WooCommerce – najważniejsze różnice

Rynek eCommerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów handlowych w Polsce. Ograniczony dostęp do zakupów stacjonarnych spowodowany pandemią sprawił, że coraz więcej osób upodobało sobie zakupy przez internet, a co za tym idzie – spora część przedsiębiorców zdecydowała się przenieść swoje biznesy do internetu. Jeśli i Ty stoisz przed takim wyborem i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać w internecie oraz jaki silnik wybrać dla Twojego sklepu – sprawdź nasz poradnik. Omawiamy najważniejsze różnice popularnych technologii funkcjonujących w eCommerce. Sprawdzamy, u kogo sprawdzi się WooCommerce, a kto powinien jednak postawić na Shopify.

14.04.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Zwroty w Shopify – jak je zautomatyzować przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i zadowolenia klientów.

Jak bardzo istotne są zwroty w eCommerce?
Obecne czasy pandemii i przyzwyczajenie konsumenckie przyczyniają się do częstszych decyzji zakupowych, niejednokrotnie nietrafionych. Zwiększenie zaufania do sklepów internetowych, nowe formy płatności, niedostępność centrów handlowych w niedziele, strach przed zakażeniem i wiele innych czynników powoduje zwiększenie sprzedaży online i jednocześnie zwiększenie ilości zwrotów.

3.03.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
PIM Akeneo Shoper Connector

Akeneo Shoper Connector – system PIM w sklepie Shoper

Sklepy internetowe i platformy e-commerce odnotowują postępujący rozwój, co przekłada się na rozrost cyfrowego ekosystemu informacji. To z kolei sprawia, że niezbędne jest dostarczenie potencjalnemu klientowi bogatego, spójnego doświadczenia zakupowego, w tym szczegółowych informacji o produktach. Zobacz jak to osiągnąć na platformie Shoper…

1.03.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Akeneo vs Pimcore - porównanie PIM

Akeneo vs Pimcore – porównanie PIM. Który wybrać?

Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.

4.02.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści. 

25.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce

Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce

Shopify opublikowało obszerny raport uwzględniający trendy na rok 2022, w których dominuje budowa długotrwałych relacji z Klientami.

13.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Brand Active we współpracy z Bizuu - wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active we współpracy z Bizuu – wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active podjęło współpracę z jedną z kluczowych polskich marek modowych premium – Bizuu. Po stronie naszego zespołu leżał proces migracji na platformę Shopify Plus.

11.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active

Tomasz Zwierzchoń na stanowisku CTO w Brand Active

Zespół Brand Active powiększa się o osobę Tomasza Zwierzchonia, który objął stanowisko Chief Technology Officer (CTO).

3.01.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Divante łączy siły z Cloudflight

Divante łączy siły z Cloudflight

17 grudnia 2021 Divante – czołowy eCommerce software house w Europie, którego częścią jest Brand Active, połączył się z Cloudflight, zwiększając możliwości eCommerce i rozszerzając holistyczną ofertę o specjalistyczną wiedzę, jaką dysponuje ta przodująca europejska firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania i dostarczaniem rozwiązań AI.  

22.12.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow
audyt SEO sklepu internetowego

Audyt SEO sklepu internetowego – co zawiera i ile kosztuje?

Audyt SEO to szereg czynności analitycznych, których celem jest wykrycie błędów oraz możliwości optymalizacyjnych strony. Przedstawione rozwiązania mają przyczynić się do wzrostu widoczności strony w wynikach wyszukiwarki Google.

1.12.2021
Czytaj więcej Arrow Arrow

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami