Blog Brand Active
Nowości & Porady


Shopify Support – jak działa, na jaką pomoc możesz liczyć?
Shopify oferuje wiele sposobów uzyskania wsparcia, z którymi prawdopodobnie będziesz wchodzić w interakcje w trakcie budowania swojego biznesu eCommerce. Czasami może być mylące, do kogo zwrócić się po pomoc, dlatego w tym artykule przedstawiamy wszystkie możliwości według poniższej kolejności:
1. Społeczność Shopify
2. Centrum Pomocy Shopify
3. Pomoc techniczna: czat na żywo, email, kontakt telefoniczny, media społecznościowe
4. YouTube tutoriale
5. Webinary
6. Dedykowany manager



Newsy ze świata eCommerce – lipiec 2022
eCommerce to rynek tak dynamiczny, że zmiany warto obserwować na bieżąco. Jeśli jesteś właścicielem sklepu online – sprawdź, co działo się w tym obszarze w lipcu. Przedstawiamy podsumowanie najświeższych newsów ze świata eCommerce.



Opinie o Shopify: wypowiedzi użytkowników i ekspertów 2023
Shopify to prężnie rozwijająca się platforma eCommerce, która z roku na rok ma większe grono zwolenników. Co stoi za sukcesem tego rozwiązania typu SaaS i jakie możliwości oferuje zarówno właścicielom sklepów, jak i zespołom deweloperskim oraz marketerom? Zapoznajcie się z opiniami użytkowników i ekspertów.



Newsy ze świata ecommerce – czerwiec 2022
Przedsiębiorcy, prowadzący swoje sklepy internetowe muszą mieć się na baczności! Czerwiec 2022 to bowiem czas intensywnych zmian na płaszczyźnie eCommerce. Co się wydarzyło w ubiegłym miesiącu? Na co warto zwrócić uwagę? Czym się zainspirować? Sprawdź!



Decathlon i MediaMarkt używają Shopify Plus
Czy duzi retailerzy decydują się na rozwiązanie Shopify Plus? Tak! Najlepszym przykładem jest amerykański Decathlon oraz portugalski MediaMarkt. Oczywiście powiemy, że USA to przede wszystkim rozwiązania Shopify, ponieważ tam mamy cały rozwinięty ekosystem – zgadza się! Jednak Portugalia to rynek, w którym Shopify ma prawdopodobnie jeszcze więcej do zrobienia niż w Polsce.



Newsy ze świata e-commerce maj 2022
Maj 2022 to czas wielu zmian i nowości w branży eCommerce, które istotne są zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. Dzisiejszy wpis to podsumowanie najciekawszych wydarzeń z ostatniego okresu. Zapraszamy do lektury!



Customer Experience – 10 kluczowych faktów
Doświadczenia klienta są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Customer Experience, które odnajdziemy również pod nazwą CX, to wynik wszystkich interakcji użytkownika/klienta – od zauważenia komunikatu reklamowego, przez sam proces zakupowy aż do sprzedaży. Każdy ruch, który wykonuje marka, powinien być dokładnie przemyślany, jeśli zależy jej na danym wizerunku.



Filozofia Agile – czym jest metodyka zwinna?
Agile to termin, który z roku na rok zyskuje na popularności. Dlaczego? Oczywiste jest, że elastyczne zarządzanie i jego pozytywne efekty pożądane są przez coraz większe grono kadr zarządzających, nie tylko z branży IT. Czym jest metodyka Agile i skąd się wzięła? Jakie korzyści wynikają z jej stosowania? Czy Agile rzeczywiście gwarantuje sukces?



Shopify vs WooCommerce – najważniejsze różnice
Rynek eCommerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów handlowych w Polsce. Ograniczony dostęp do zakupów stacjonarnych spowodowany pandemią sprawił, że coraz więcej osób upodobało sobie zakupy przez internet, a co za tym idzie – spora część przedsiębiorców zdecydowała się przenieść swoje biznesy do internetu. Jeśli i Ty stoisz przed takim wyborem i zastanawiasz się, czy warto sprzedawać w internecie oraz jaki silnik wybrać dla Twojego sklepu – sprawdź nasz poradnik. Omawiamy najważniejsze różnice popularnych technologii funkcjonujących w eCommerce. Sprawdzamy, u kogo sprawdzi się WooCommerce, a kto powinien jednak postawić na Shopify.



Zwroty w Shopify – jak je zautomatyzować przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i zadowolenia klientów.
Jak bardzo istotne są zwroty w eCommerce?
Obecne czasy pandemii i przyzwyczajenie konsumenckie przyczyniają się do częstszych decyzji zakupowych, niejednokrotnie nietrafionych. Zwiększenie zaufania do sklepów internetowych, nowe formy płatności, niedostępność centrów handlowych w niedziele, strach przed zakażeniem i wiele innych czynników powoduje zwiększenie sprzedaży online i jednocześnie zwiększenie ilości zwrotów.



Akeneo Shoper Connector – system PIM w sklepie Shoper
Sklepy internetowe i platformy e-commerce odnotowują postępujący rozwój, co przekłada się na rozrost cyfrowego ekosystemu informacji. To z kolei sprawia, że niezbędne jest dostarczenie potencjalnemu klientowi bogatego, spójnego doświadczenia zakupowego, w tym szczegółowych informacji o produktach. Zobacz jak to osiągnąć na platformie Shoper…



Akeneo vs Pimcore – porównanie PIM. Który wybrać?
Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.



Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify
Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami