Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Dr Materac - Case study - nowy layout strony

Analiza branży + Makietowanie + Layout + Dostosowanie do urządzeń mobilnych
Dr Materac to miejsce, w którym znaleźć można receptę na zdrowy, spokojny sen gwarantujący udany poranek pełen energii do działania. Sklep został stworzony przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy pomagają Klientom dostosowywać materace, łóżka i akcesoria do ich indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie znaleźć można produkty renomowanych, cenionych marek, chociażby takich jak Janpol, Hilding, Mollyflex, Royal Coil, czy Comforteo. Asortyment obejmuje między innymi wysokiej jakości materace, poduszki, kołdry, łóżka, stelaże i meble, które cechują się najlepszymi materiałami, wysoką wytrzymałością i wieloletnią gwarancją – nawet do 30 lat! Dr Materac swój sukces odniósł zarówno dzięki działalności w Internecie, oferując nie tylko wysokiej jakości produkty, ale i służąc konsultacjami ekspertów, jak i stacjonarnie – obecnie firma posiada salony w Krośnie, Chełmie, Zamościu i Mielcu, gdzie oferując profesjonalną pomoc, przyczynia się do spokojnego snu stale rosnącej liczby Klientów.

Cele wdrożenia

migrcja licencja samodzielna saas Shoper

Nowy sklep Internetowy na platformie Shoper

szablon sklep internetowy

Zaawansowane konfiguratory łóżek

strategia ecommerce

Rozbudowane drzewa kategorii

mobile e-commerce

Uproszczona nawigacja na sklepie

Zaawansowane filtrowanie produktów na sklepie

automatyzacja marketingu e-commerce

Karty produktowe w oparciu o Rich Content

Zastosowane rozwiązania i narzędzia

Makietowanie

Projektowanie layoutu i wdrożenie

Urządzenia mobilne

Karta produktu rich content

Podsumowanie wdrożenia

Dzięki dokładnej analizie został wdrożony sklep, który odpowiada na głębokie potrzeby klientów. Zastosowanie odpowiedniego zestawu filtrów pozwoliło klientom na bardzo łatwe wyszukiwanie odpowiedniego materaca według: rodzaju, rozmiaru, twardości, dostępności czy producencie. Rozbudowana karta produktowa przedstawia pełną charakterystykę produktu, dzięki temu klient przed dokonaniem zakupu otrzymuje komplet informacji o materacu. Zastosowanie infografik oraz ikonek pozwoliło na przedstawienie wszystkich informacji w przystępny i przyjazny sposób. Natomiast sekcja z produktami powiązanymi to up-selling produktów komplementarnych na poziomie karty produktu. Moduł bloga to budowanie contentu, a tym samym pozycjonowanie strony sklepu.
google_partner
shopify_partner
shoper