Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Jamiks - Case study - Optymalizacja SEO

Audyt SEO + Wdrożenie zmian optymalizacyjnych
Marka Jamiks powstała w 1990 roku. W pierwszych latach swojej działalności firma tworzyła dziecięce sweterki. Dzisiaj produkuje głównie czapki oraz szaliki dla dzieci w wieku od 0 do 16 lat. Każdego roku Jamiks prezentuje dwie kolekcje: wiosna/lato oraz jesień/zima. Wszystkie produkty wykonywane są w 100% w Polsce – dokładniej w Jarocinie – od projektu, po ręczne zdobienia i pakowanie. Każda z kolekcji liczy około 150 modeli nowych czapek dla dzieci, jak również dla mam. Asortyment wyróżnia wysoka jakość, unikalne wzornictwo oraz bogactwo stylów i modeli. Znajdziemy tu zarówno czapki klasyczne, eleganckie, sportowe, casualowe, jak i z nutą awangardy. W sprzedaży dostępne są m.in. czapki uszatki, berety, turbany, czapki z daszkiem, czapki z pomponem. Do produkcji używane są wyselekcjonowane tkaniny i dzianiny. Są to naturalne surowce, które posiadają certyfikaty Bezpieczny dla Dziecka, Bezpieczny dla Niemowląt, Global Organic Textile Standard oraz Oeko Tex Standard 100. Firma podejmuje także współprace B2B. Jamiks.shop.pl jest oficjalnym sklepem internetowym w którym możemy zakupić produkty marki Jamiks.

Cele optymalizacji SEO

przygotowanie strony pod dalsze etapy pozycjonowania

zwiększenie widoczności fraz kluczowych

poprawa pozycji dla fraz z największym potencjałem

wzrost ruchu na stronie

wzrost liczby transakcji

Optymalizacja SEO w Brand Active

Optymalizacja SEO jest drugim etapem pozycjonowania w Brand Active. Polega on na wprowadzeniu zmian, które zleciliśmy miesiąc wcześniej – w audycie SEO. Na jakie czynniki zwracamy uwagę w audycie SEO oraz jak wygląda cały proces pozycjonowania e-commerce w Brand Active dowiesz się tutaj: Pozycjonowanie sklepów internetowych w Brand Active

Efekty optymalizacji

219

Wzrost ruchu organicznego

660

Wzrost liczby transakcji

430

Wzrost wartości zakupów

Teksty SEO i inne działania

W ramach działań wykonaliśmy m.in.: optymalizację meta tagów <title> oraz meta desciption + rozbudowę struktury kategorii + poprawę budowy nagłówków w obrębie całej witryny + uruchomienie wewnętrznego bloga sklepu + opisy kategorii zoptymalizowane pod wybrane słowa kluczowe.

Wzrost widoczności fraz według narzędzia Senuto

215% więcej fraz w top 50 wyników wyszukiwania

Wzrost liczby kliknięć według narzędzia Google Search Console

470% więcej kliknięć w linki prowadzące do sklepu w wynikach wyszukiwania

Wzrost pozycji monitorowanych fraz według narzędzia Seostation

Ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania

Ruch organiczny GA

Wzrost ilości zamówień

Ilość zamówień

Zastosowane narzędzia

Planujesz optymalizacje SEO w Twoim e-commerce?

Zapytaj nas o dostępność
google_partner
shopify_partner
shoper