Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Case Study - Kernau

Badanie tajemniczego klienta – wywiad pogłębiony (IDI)
kernau badanie
KERNAU to polska marka z wieloletnim doświadczeniem oferująca nowoczesny sprzęt AGD i RTV, m.in. płyty grzewcze, kuchnie, piekarniki, chłodziarko-zamrażarki, pralki i wiele innych. Firma stawia na europejską jakość, współpracując z polskimi, niemieckimi, francuskimi, włoskimi oraz hiszpańskimi fabrykami. Sklep internetowy www.kernau.com umożliwia bezpośredni zakup u producenta sprzętu AGD/RTV, a co więcej jest wirtualnym miejscem inspiracji, poradników oraz szczegółowych filmów przedstawiających asortyment tej marki

Zakres badania

user experience

Zdefiniowanie persony kupującego

Wyjściowym elementem było zdefiniowanie persony, która jest przeważająca wśród klientów e-sklepu z uwzględnieniem: płeć, wiek, stan cywilny, zainteresowania, potrzeby.

strategia ecommerce

Opracowania skryptu badania

Przygotowanie skryptu przebiegu badania, pytań do wywiadu oraz scenariuszy upewniło zleceniodawcę co do prawidłowości obranego kierunku, a nas utrzymało na dobrym torze.

seo e-commerce

Rekrutacja respondenta

Podczas rekrutacji do badania kierowaliśmy się określoną wcześniej personą, dostępnością czasową, brakiem powiązań z marką oraz przeprowadzoną ankietą kwalifikującą.

monitoring internetu

Przeprowadzenie badania

Respondent dokonał tajemniczego zakupu online w biurze Brand Active, w obecności specjalistów, którzy dokładnie śledzili zachowania i dokonywali wywiadu pogłębionego.

gadżety ecommerce

Weryfikacja doświadczeń po zakupie

Po dokonaniu zakupu pozostaliśmy w stałym kontakcie i weryfikowaliśmy: czas oczekiwania na dostawę, zachowanie kuriera, zarejestrowanie gwarancji oraz odstąpienie od umowy.

program rekomendacji

Raport i rekomendacje

Raport zawierał nagrania głosowe z wywiadu, nagranie rozmowy z konsultantem sklepu, nagranie wideo pulpitu respondenta oraz szczegółowy raport wraz z rekomendacjami.

Chcesz poznać  doświadczenia kupujących w Twoim e-sklepie? Zleć badanie tajemniczego klienta