Case Study
Lestello
Wdrożenie sklepu internetowego
Przyjęliśmy zlecenie od Zarządu Lestello, który podjął decyzję o uruchomieniu kanału sprzedaży B2C. Spółka do tego momentu nie posiadała sklepu internetowego. Naszym zadaniem było kompleksowe wdrożenie sklepu i określenie procesów związanych z jego uruchomieniem i prowadzeniem. Prace prowadzone były dwutorowo tj. projektowanie i budowa sklepu oraz wsparcie procesów wokół przyszłego sklepu.
Lestello
Lestello to firma z tradycjami, istniejąca na rynku od 1992 roku. Jest polskim producentem z polskimi tradycjami, stawiającym na jakość swoich produktów oraz zadowolenie klienta. Głównym profilem firmy jest konfekcjonowanie i produkcja artykułów zbożowych. Lestello obecnie jest jedną z wiodących firm na polskim rynku zajmujących się produkcją i sprzedażą m.in. wafli, kasz, ryżu, płatków, zbóż ekspandowanych oraz produktów strączkowych.
Produkty Lestello można spotkać w sieciach handlowych, super i hipermarketach, hurtowniach ogólnospożywczych, jak również w małych, przyjaznych sklepikach osiedlowych. W swoim asortymencie firma posiada również produkty BIO, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem m.in.: Bio kaszę, Bio płatki, Bio ziarna ekspandowane oraz Bio wafle ryżowe i gryczane, a dla łasuchów Bio wafle ryżowe w czekoladzie deserowe. Produkty opatrzone są certyfikatem BIO potwierdzającym ich naturalność.
Cel Co zrobiliśmy?
Nowy sklep Internetowy na platformie Shopify
UX design
Responsywna wersja e-sklepu
Wsparcie i doradztwo
Szkolenia i rozwój
Projektowanie i wdrażanie
Wireframing
Rozwiązania i narzędzia
Klient o współpracy
Celem współpracy z agencją Brand Active było wdrożenie sklepu online dla naszej firmy Lestello oraz późniejsza obsługa marketingowa. Założeniem współpracy było kompleksowe podejście - od zaprojektowania sklepu, poprzez jego wdrożenie i późniejsze działania m.in. w obrębie social media i kampanii PPC. Zaplanowane prace zostały wykonane, jesteśmy zadowoleni z efektów wdrożenia, a obecnie rozpoczynamy szerokie działania w obrębie marketingu.
Podsumowanie wdrożenia
Dzięki dokładnej analizie przedwdrożeniowej został dobrany odpowiedni silnik sklepu umożliwiający dalszy rozwój e-commerce. Po zbadaniu branży oraz potrzeb grupy docelowej zaprojektowano szablon sklepu Shopify, który odpowiada oczekiwaniom potencjalnych klientów. Zadbano o spójność wizualną marki i projekt utrzymano w charakterystycznych dla Lestello barwach. Stawiając na rozbudowaną sekcję blog, uzyskano miejsce na gromadzenie wartościowego contentu, w którym Lestello zapewnia aktywności w postaci przepisów i porad.
W ramach wsparcia powdrożeniowego przeprowadzono szkolenia z zarządzania sklepem oraz przygotowano procedury mające usprawnić procesy e-commerce.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!
Zapytaj nas