Case Study Luxury-Fashion

Luxury-Fashion - UX
Od samego początku działalności sklepu, priorytetem Luxury-Fashion jest oferowanie klientom ubrań ekskluzywnych marek i znanych projektantów. Luxury-Fashion posiada dwa sklepy stacjonarne w galeriach handlowych oraz prężnie działający sklep internetowy. W ofercie sklepu znajdują się produkty popularnych projektantów mody: Elisabetta Franchi, Sportalm, Karl Lagerfeld, Roberta Biagi, Rinascimento, Colmar, Met, G-sel, Moon Boot. Luxury-Fashion swoją unikalną ofertą zadowala nawet najbardziej wymagające klientki. Grupą odbiorców sklepu internetowego Luxury-Fashion są kobiety, które stawiają na jakość i modny design, dyktowany światowymi trendami. Obsługa tak wymagającej grupy klientów jest dużym wyzwaniem, z którego zespół Luxury-Fashion świetnie się wywiązuje.

Cel Co zrobiliśmy?
Audyt eCommerce
UX design
eCommerce development
Responsywna wersja e-sklepu
Szkolenia i rozwój
Marketing eCommerce

Zwiększono sprzedaż
W swoich działaniach w projekcie skupiamy się na kompleksowej obsłudze. Jesteśmy odpowiedzialni za aktywności reklamowe w obrębie Google Ads oraz Facebook Ads, e-mail marketing, prowadzenie bloga SEO friendy, jak również serwis graficzny.
Kluczowe w naszej współpracy jest zrozumienie grupy docelowej sklepu z markami premium i odpowiednie targetowanie reklam. Niezwykle istotne było i w dalszym ciągu jest dostrzeganie przyzwyczajeń zakupowych klientów sklepu luxury-fashion.pl i umiejętne wykorzystywanie tego w celu stałego zwiększania współczynnika konwersji.
W ciągu kilku lat współpracy byliśmy odpowiedzialni również za całościową zmianę szablonu sklepu – celem tych działań było podążanie za trendami i bycie krok przed konkurencją.
