Opcja bezpłatnej promocji produktów w Google Ads

Niezależnie od tego, czy aktualnie prowadzisz kampanie produktowe w Google, czy dopiero chcesz spróbować, od przyszłego tygodnia produkty w Google możesz promować bezpłatnie!

 

Wsparcie dla firm od Google

 

Już od przyszłego poniedziałku wyniki wyszukiwania na karcie Zakupy Google będą stanowić głównie bezpłatne oferty. Tym akcentem Google chce wesprzeć przede wszystkim sprzedawców, którzy posiadają na stanie produkty gotowe do wysyłki, ale są mniej widoczni w Internecie.

 

Reklamodawcy, którzy obecnie już promują swoje produkty za pośrednictwem płatnych kampanii Google Ads, będą mogli poszerzyć zakres swoich działań o bezpłatną promocję. Aby ją uruchomić, nie muszą nic robić – z automatu oferta zostanie rozszerzona o bezpłatną promocję produktów. W Merchant Center trwają prace nad usprawnieniem procesu wdrażania nowych klientów na najbliższe tygodnie i miesiące.

 

Aktualnie tylko dla Stanów Zjednoczonych

Początkowo bezpłatna usługa promocji produktów w Google dostępna będzie wyłącznie dla przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych, a przed końcem roku planowane jest poszerzenie obszaru działań na cały świat.

Źródło:

https://blog.google/products/shopping/its-now-free-to-sell-on-google/?fbclid=IwAR0psrJ9hcTsyZPJDWlZz5Sjh7-JYJ_Eonmqr9m3nxGwYEY-jjTrcQjgMPI

PPC Specialist. Od ponad 8 lat związana z branżą SEM. Pasjonatka cyfr, szczególnie mnożenia - ruchu, konwersji i przychodów klientów. Na co dzień kreuje i optymalizuje kampanie w Google Ads i Facebook Ads, wyciskając z nich maksimum przy minimalnym wkładzie klienta.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Brand Active wspiera wiedzą w Go! e-Commerce

Go! e-Commerce to pierwsza, ogólnopolska akcja edukacyjna dla przedsiębiorców dotkniętych kryzysem, organizowana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Brand Active stawia na dzielenie się wiedzą, dlatego z przyjemnością wzięliśmy udział w tej inicjatywie jako jeden z prowadzących warsztaty online. Jako przedstawiciel Brand Active w roli eksperta wystąpił Paweł.
28.04.2020
Czytaj więcej Strzałka

340 mln USD na reklamy Google Ads dla małych i średnich firm

Google premiuje aktywnych reklamodawców W ramach akcji walki z koronawirusem Google przekaże w sumie 340 milionów USD wszystkim małym i średnim firmom, którzy aktywnie korzystali z konta Google Ads w ciągu ostatniego roku. Dzięki dodatkowym środkom na kampanie w Google firmy będą mogły zmniejszyć koszty utrzymywania.
24.04.2020
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz