Case Study Ruch SA

O marce
Obecnie RUCH S.A. jest nowoczesną firmą z tradycją, która istnieje na polskim rynku od 100 lat. Od początku swego istnienia spółka specjalizowała się w kolportażu prasy, stając się jednym z największych dystrybutorów w Polsce. Aktualnie posiada w swojej ofercie około 3750 tytułów prasowych, książki, multimedia, zabawki, gadżety okazjonalne oraz kolekcjonerskie. Flota RUCH codziennie pokonuje ponad 300 tys. kilometrów regularnie dostarczając prasę do ponad 15 000 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju, co pozwala zaoferować klientom rozwiązania zapewniające terminowość oraz wysoką jakość świadczonych usług. Obecnie, po niespełna 100 latach powstał pierwszy kiosk internetowy, zainspirowany potrzebami tych klientów, których dostęp do prasy, książek i multimediów ofertowanych w stacjonarnych kioskach jest utrudniony. Dzisiaj RUCH S.A. to prężnie działająca firma w branży e-commerce oferując m.in. usługę Paczka w RUCHu. W e-sklepach RUCHu zakupić można książki, czasopisma czy zamówić prenumeratę, a na blogu czytamwruchu.pl poczytać recenzje i poradniki.


Elastyczne podejście
Elastyczne podejście Dla RUCH SA realizujemy projekty z zakresu content marketingu, social media, PPC oraz wsparcia e-commerce. Współpraca z tak dużym klientem stanowi nie lada wyzwanie, ale dzięki elastycznemu podejściu oraz zespołowi, który żadnych wyzwań się nie boi, sprawnie realizujemy powierzone nam zadania. Klient wie, że może na nas polegać, a my czerpiemy z tej współpracy ogromną satysfakcję.

Efekty ponad półrocznej współpracy (maj 2018 - listopad 2018)

56 %
Zwiększenie zasięgu wirusowego

257 %
Wzrost użytkowników na blogu

84 %
Wzrost transakcji z Social Media

63 %
Wzrost wejść na bloga z wyników organicznych

Wybór Brand Active był dobrą decyzją
Poszukiwaliśmy Agencji, która sprosta zadaniom wsparcia dwóch e-commerce. prenumerata.ruch.com.pl, która jako jedyna platforma w Polsce oferuje zamówienie prasy z cykliczną dostawą od wielu różnych Wydawców przez Internet, z bezpłatną dostawą do punktów stacjonarnych RUCH SA. Na rynku działa od 2014 roku i jest swoistym oraz bardzo wymagającym produktem. Brand Active wspiera również młody projekt kiosk.ruch.com.pl, który jest jednym z nielicznych kiosków internetowych na polskim rynku, a przy współpracy z Paczką w RUCHu dostawa do wybranego punktu kosztuje tylko 1zł. Dzięki działaniom Brand Active, oba projekty nabrały świeżości i nowego wyrazu. Został zarysowany ich charakter, a nacisk został postawiony na optymalizację konwersji. Po niespełna roku współpracy, możemy z całą pewnością stwierdzić, że wybór Brand Active był dobrą decyzją. Agencja zawsze stara się sprostać potrzebom firmy, szybko reaguje na zmiany otoczenia, nie tylko na rynku, ale także wewnątrz Organizacji. W szczególności cenimy u Brand Active dokładność, dbałość o szczegóły i stały kontakt. Cieszę się, że mam przyjemność pracować z ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.