Branża gier wideo aktywnie zmierza w kierunku wersji cyfrowych. Jest to korzystne zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Natychmiastowa dostępność gry dla kupujących, brak miejsca na ladzie dla sprzedawców, minimalizacja logistyki i kosztów dostawy to tylko niektóre z zalet.
Dzięki temu formatowi produktu można łatwo handlować na całym świecie bezpośrednio w zaciszu własnego domu. Globalny zasięg odbiorców łączy się z minimalizacją kosztów, wysuwając dystrybucję cyfrową na pierwszy plan sprzedaży.
Uruchomienie sklepu na Shopify to proste rozwiązanie
Shopify daje możliwość uruchomienia sklepu internetowego bez specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania lub projektowania stron internetowych. Dostępna jest zarówno pełna subskrypcja, jak i 14-dniowa wersja próbna umożliwiająca zapoznanie się z platformą.
Początkowa inwestycja w subskrypcję Shopify na starcie wynosi jedynie 9 dolarów miesięcznie. Za tę kwotę przedsiębiorca otrzymuje pełen zestaw narzędzi do stworzenia własnego sklepu z grami o indywidualnym wyglądzie i logice działania.
Wiele odnoszących sukcesy rynków internetowych z grami cyfrowymi opiera się na Shopify.
Shopify zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko rozpocząć biznes online sprzedający cyfrowe wersje gier wideo – wygodny kreator stron internetowych, integrację z dostawcami i minimalne koszty.
Jedyną rzeczą, o której muszą pamiętać właściciele firm, jest to, że nie będą mogli sprzedawać automatów online ani innych gier hazardowych za pośrednictwem Shopify. Zgodnie z informacjami na tej stronie, kasyna online i ogólnie hazard są bardzo popularne ze względu na bonusy bez depozytu. Wydawałoby się więc, że współpraca z Shopify może być korzystna. Jednak polityka firmy zabrania takiej interakcji.
Współpraca z kluczowymi dostawcami
Dwie najważniejsze rzeczy w handlu kluczami cyfrowymi to wiarygodni dostawcy i optymalne ceny zakupu. Shopify ma wbudowaną wtyczkę do integracji z usługą CodesWholesale, która zapewnia dostęp do ogromnego katalogu gier i kluczy aktywacyjnych bezpośrednio od wydawców.
W tej opcji sklep nie musi inwestować w zakup kluczy z wyprzedzeniem. Wystarczy umieścić wymaganą cenę i marżę na platformie. Płatność za klucz przez kupującego odbywa się automatycznie; system sam dokonuje zakupu od dostawcy i przekazuje kod aktywacyjny kupującemu, a sklep otrzymuje swoją marżę.
Mechanizm ten pozwala szybko i bez ryzyka rozpocząć sprzedaż gier cyfrowych we własnym sklepie, pracując wyłącznie z zyskiem i bez inwestowania w zakup kluczy z wyprzedzeniem.
Shopify zapewnia kompletne narzędzia do uruchomienia dochodowego biznesu w branży cyfrowych gier wideo. Minimalna inwestycja w subskrypcję i elastyczne ustawienia integracji dostawców otwierają ogromne możliwości dla przedsiębiorców na tym rynku.