Możliwości platformy
Shopify Plus

Shopify Plus to jeden z najprężniej rozwijających się silników typu SaaS na świecie. W e-booku odpowiadamy na pytania: co stoi za jej sukcesem co przedsiębiorca zyskuje oraz z jakimi ograniczeniami musi się liczyć przy jej wdrożeniu.

POBIERZ EBOOK
Możliwości platformy Shopify Plus
Zawartość ebooka
Możliwości platformy Shopify Plus

Zawartość ebooka

Ebook przedstawia i szczegółowo omawia poszczególne składowe Shopify Plus, które czynią tę platformę jedną z najprężniej rozwijających się na świecie.

Całość składa się z 10 głównych rozdziałów, w których poruszone zostały tematy m.in. wokół Shopify Flow, Shopify Scripts, Lounchpad’a czy bezpieczeństwa danych. Zawarte przykłady zastosowania poszczególnych aplikacji, pozwalają na lepsze zobrazowanie potencjału tego silnika. Shopify Plus to rozwiązanie typu SaaS, z czym wiążą się pewne ograniczenia, którym poświęcona została jedna z części opracowania. Ujęte w ebooku statystyki, pokazują dynamikę rozwoju platformy i kierunek, w którym zmierza. Autorzy zawarli dodatkowo arkusz kalkulacyjny pomocny w obliczeniu kosztów licencji Shopify Plus.

O Ebooku

O Ebooku

Ponad 40 stron eksperckiej wiedzy na temat zalet i ograniczeń Shopify Plus

WSZYSTKO O SHOPIFY PLUS

PRZYKŁADY SKLEPÓW

WIEDZA EKSPERTÓW

OPINIE SPECJALISTÓW

O Shopify Plus

Shopify Plus to platforma SaaS dla klientów typu Enterprise i jest dedykowana tym przedsiębiorcom, którym zależy na skalowanym silniku eCommerce, podążającym za trendami w branży i napędzającym jej rozwój.

Shopify Plus został założony w 2014 roku i od tego czasu powstało pod jego szyldem ponad 10 700 sklepów online. Marce zaufały m.in. takie firmy jak Gymshark, Rebecca Minkoff, Heinz, Kylie Cosmetics, czy Allbirds

ZOBACZ PODGLĄD
Czym jest Shopify Plus?

Autorzy ebooka

Zofia Komada

Zofia Komada Shopify Expert & Ecommerce Manager

Związana z branżą ecommerce od kilku lat, doradza klientom zagranicznym i polskim w doborze systemu sklepu internetowego. Prowadzi konsultacje w obrębie Shopify Plus i Shopify, prezentując możliwści platformy, jej mocne strony, przewagi konkurencyjne, możliwości i ograniczenia. Koordynowała działania wdrożeniowe i marketingowe m.in. w projaktach Decathon, Klinika La Perla, Lestello, Manufaktura w Bolesławcu, czy Viola Hair Extensions.

01 / 04
Piotr Karwatka
Piotr Karwatka

Piotr Karwatka Członek Rady Nadzorczej Divante

Piotr Karwatka założył w 2008 roku Divante i zajmował przez kolejne 13 lat stanowisko CTO, budując organizacjeod 1 pracownika do ponad 280 osób. Cały czas pasjonuje się technologią i obecnie w ramach Catch The Tornado pomaga zespołom budować produkty technologiczne - takie jak Meetsales, Azimuth PRO czy Vue Storefront. Piotr jest też gospodarzem podcastu Catch The Tornado Podcast, w którym co tydzień możecie posłuchać ciekawych wywiadów z osobami ze świata eCommerce, Open Source i Enterprise Software.

02 / 04
Beata Wysocka
Beata Wysocka

Beata Wysocka SEO Specialist

W branży marketingu internetowego od 2015 roku. Aktualnie team-liderka działu SEO w Brand Active. Od ponad 2 lat skupiona wyłącznie na SEO dla branży e-commerce. Na co dzień nadzoruje projekty SEO działu oraz prowadzi własne. Zarządza i realizuje strategie SEO, przygotowuje oraz wdraża analizy i rekomendacje związane z optymalizacją stron oraz monitoruje efekty prowadzonych działań.

03 / 04
Piotr Znamiorowski
Piotr Znamiorowski

Piotr Znamirowski Ecommerce Manager & Business Analyst

Od wielu lat prowadzi konsultacje i nadzór nad wdrożeniami oraz integracjami w obszarze e-commerce. Zawsze poszukuje sposobu optymalizacji i automatyzacji procesów IT. Poprzez bliski kontakt z developerami, klientami i ich projektami, optymalizuje i rozwija ich systemy ecommerce. Obecnie jest odpowiedzialny za przeprowadzenie analiz przedwdrożeniowych., budując architekturę przyszłych systemów e-commerce.

04 / 04
Piotr Karwatka
Shopify Plus ebook
Pobierz ebook
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM