Case Study Genactiv

O MARCE
Genactiv to polska marka powstała z pasji, wiedzy i doświadczenia. Firma oferuje wysokiej klasy produkty w postaci suplementów i dermokosmetyków na bazie colostrum bovinum i mleka klaczy. To, co wyróżnia Genactiv na tle innych marek to szybkość pozyskiwania colostrum - już w ciągu 1-2 godzin od rozpoczęcia laktacji. Marka na pierwszym miejscu stawia poszanowanie natury, zachowując najwyższe standardy etyczne pozyskiwania składników, na których bazuje podczas produkcji. Produkty oferowane przez markę są w pełni naturalne, nie są poddawane żadnym modyfikacjom, powstają zgodnie z autorskim systemem produkcji opartym na wieloetapowym procesie liofilizacji. Genactiv tworzy z myślą o osobach, które dbają o ogólny stan organizmu, chcących utrzymać naturalne mechanizmy obronne układu odpornościowego.

Cel działań
Głównym celem działań we współpracy z Genactiv było przeprowadzenie migracji z Shoplo na platformę sprzedażową Shopify, która spełniła wszystkie wymogi Klienta zarówno pod kątem nowoczesności, jak i intuicyjności w nawigacji.
Prace dotyczyły również poprawy UX i wprowadzenia nowoczesnego designu w pełni dopasowanego do identyfikacji marki. Wprowadzone przez nas zmiany to dla potencjalnych klientów sklepu gwarancja lepszego dostępu do informacji i dowód, że Genactiv to doświadczony ekspert w swojej dziedzinie.

Co zrobiliśmy?
analiza przedwdrożeniowa
projekt makiet i layoutów UX mobile first
wdrożenie w oparciu o Shopify
optymalizacja i dostosowanie wtyczek z Shopify App Store
konsultacje i stałe wsparcie wdrożeniowe

Zastosowane narzędzia i rozwiązania




Efekty współpracy

14
Zoptymalizowane aplikacje Shopify

1400
Przepracowanych godzin

7
Specjalistów eCommerce
Podsumowanie prac
Genactiv dzięki migracji na Shopify zyskał nowe funkcjonalności i opcję prostszej, bardziej intuicyjnej obsługi, co znacząco usprawni pracę zespołu. Możliwości platformy wraz z odświeżeniem designu wpłynęły nie tylko na atrakcyjność sklepu, ale i jego wydajność, co bez wątpienia przełoży się na rozpoznawalność marki, a co za tym idzie, skalowanie biznesu.
Wysoka świadomość, jasno określony plan, zaangażowanie po stronie BA oraz regularny kontakt na poziomie Klient - Agencja pozwoliły osiągnąć określone na początku współpracy cele.
Klient o współpracy
W Genactiv przy produkcji naszych suplementów nigdy nie idziemy na kompromisy i oferujemy naszym klientom produkty najwyższej jakości, takie jak wymyśliła je Matka Natura. Przy budowanie nowej wersji naszego E-Commerce’u również chcieliśmy zaoferować klientom serwis najwyższej klasy, cechujący się nowoczesnością, intuicyjną nawigacją i co najważniejsze bogaty w atrakcyjne treści. BrandActive spełniła wszystkie nasze wymagania powyżej oczekiwań. Agencję, trzeba pochwalić za indywidualne podejście do klienta, zrozumienie potrzeb biznesowych i wzorowe prowadzenie projektu, co w świecie developmentu bywa rzadkością.
Z swojej strony chciałbym dodać, że Agencja prezentuje bardzo wysoki poziom UX i UI, co w moim odczuciu jest dzisiaj kluczowe do zbudowania odpowiedniego doświadczenia zakupowego on-line. Dzięki współpracy z BrandActive i platformie Shopify, jestem przekonany, że dzisiaj Genactiv jest w czołówce polskich e-commere’ców w swojej kategorii.
Wypowiedź naszego koordynatora
Migracja sklepu genactiv.eu z Shoplo wraz z zmianą domeny na genactiv.pl na Shopify było sporym wyzwaniem, ale udało nam się jemu sprostać. Nowa odsłona sklepu z poprawionym UX i nowoczesnym designem dopasowanym do nowej identyfikacji marki ułatwiła klientom dostęp do informacji oraz pokazała markę jako eksperta w swojej dziedzinie.
Istotnymi krokami była współpraca z iCEA GROUP INTERNATIONAL, która zadbała o pliki mapowania SEO i przekierowania, które pomyślnie wdrożyliśmy, aby uniknąć spadków w pozycjach Google.
Współpraca z klientem była czystą przyjemnością- bardzo dobrze pracuje się ze specjalistami, którzy wiedzą czego chcą, a takim klientem bez wątpienia jest Genactiv.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!
Zapytaj nas