Case Study Genactiv

O marce Genactiv

O MARCE

Genactiv to polska marka powstała z pasji, wiedzy i doświadczenia. Firma oferuje wysokiej klasy produkty w postaci suplementów i dermokosmetyków na bazie colostrum bovinum i mleka klaczy. To, co wyróżnia Genactiv na tle innych marek to szybkość pozyskiwania colostrum - już w ciągu 1-2 godzin od rozpoczęcia laktacji. Marka na pierwszym miejscu stawia poszanowanie natury, zachowując najwyższe standardy etyczne pozyskiwania składników, na których bazuje podczas produkcji. Produkty oferowane przez markę są w pełni naturalne, nie są poddawane żadnym modyfikacjom, powstają zgodnie z autorskim systemem produkcji opartym na wieloetapowym procesie liofilizacji. Genactiv tworzy z myślą o osobach, które dbają o ogólny stan organizmu, chcących utrzymać naturalne mechanizmy obronne układu odpornościowego.

Genactiv

Cel działań

Głównym celem działań we współpracy z Genactiv było przeprowadzenie migracji z Shoplo na platformę sprzedażową Shopify, która spełniła wszystkie wymogi Klienta zarówno pod kątem nowoczesności, jak i intuicyjności w nawigacji.
Prace dotyczyły również poprawy UX i wprowadzenia nowoczesnego designu w pełni dopasowanego do identyfikacji marki. Wprowadzone przez nas zmiany to dla potencjalnych klientów sklepu gwarancja lepszego dostępu do informacji i dowód, że Genactiv to doświadczony ekspert w swojej dziedzinie.

Cel działań

Co zrobiliśmy?

analiza przedwdrożeniowa

projekt makiet i layoutów UX mobile first

wdrożenie w oparciu o Shopify

optymalizacja i dostosowanie wtyczek z Shopify App Store

konsultacje i stałe wsparcie wdrożeniowe

Cel działań

Zastosowane narzędzia i rozwiązania

Shopify
Figma
LIQUID
Javascript

Makietowanie mobile first

Genactiv design wersji mobile desktop

Makietowanie desktop

Genactiv design wersji desktop mobile

Design mobile first

Genactiv design wersji mobile desktop

Design desktop

Genactiv design wersji desktop mobile

Efekty współpracy

wynik

14

Zoptymalizowane aplikacje Shopify

wynik

1400

Przepracowanych godzin

wynik

7

Specjalistów eCommerce

Podsumowanie prac

Genactiv dzięki migracji na Shopify zyskał nowe funkcjonalności i opcję prostszej, bardziej intuicyjnej obsługi, co znacząco usprawni pracę zespołu. Możliwości platformy wraz z odświeżeniem designu wpłynęły nie tylko na atrakcyjność sklepu, ale i jego wydajność, co bez wątpienia przełoży się na rozpoznawalność marki, a co za tym idzie, skalowanie biznesu.

Wysoka świadomość, jasno określony plan, zaangażowanie po stronie BA oraz regularny kontakt na poziomie Klient - Agencja pozwoliły osiągnąć określone na początku współpracy cele.

Klient o współpracy

W Genactiv przy produkcji naszych suplementów nigdy nie idziemy na kompromisy i oferujemy naszym klientom produkty najwyższej jakości, takie jak wymyśliła je Matka Natura. Przy budowanie nowej wersji naszego E-Commerce’u również chcieliśmy zaoferować klientom serwis najwyższej klasy, cechujący się nowoczesnością, intuicyjną nawigacją i co najważniejsze bogaty w atrakcyjne treści. BrandActive spełniła wszystkie nasze wymagania powyżej oczekiwań. Agencję, trzeba pochwalić za indywidualne podejście do klienta, zrozumienie potrzeb biznesowych i wzorowe prowadzenie projektu, co w świecie developmentu bywa rzadkością.

Z swojej strony chciałbym dodać, że Agencja prezentuje bardzo wysoki poziom UX i UI, co w moim odczuciu jest dzisiaj kluczowe do zbudowania odpowiedniego doświadczenia zakupowego on-line. Dzięki współpracy z BrandActive i platformie Shopify, jestem przekonany, że dzisiaj Genactiv jest w czołówce polskich e-commere’ców w swojej kategorii.

Antoni Krokowicz, Dyrektor Marketingu / Członek Zarządu

Wypowiedź naszego koordynatora

Migracja sklepu genactiv.eu z Shoplo wraz z zmianą domeny na genactiv.pl na Shopify było sporym wyzwaniem, ale udało nam się jemu sprostać. Nowa odsłona sklepu z poprawionym UX i nowoczesnym designem dopasowanym do nowej identyfikacji marki ułatwiła klientom dostęp do informacji oraz pokazała markę jako eksperta w swojej dziedzinie.

Istotnymi krokami była współpraca z iCEA GROUP INTERNATIONAL, która zadbała o pliki mapowania SEO i przekierowania, które pomyślnie wdrożyliśmy, aby uniknąć spadków w pozycjach Google.

Współpraca z klientem była czystą przyjemnością- bardzo dobrze pracuje się ze specjalistami, którzy wiedzą czego chcą, a takim klientem bez wątpienia jest Genactiv.

Weronika Radlińska, Project Manager Development w Brand Active

Weronika Radlińska, Przeprowadziła analizę i koordynowała prace wdrożeniowe

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!

Zapytaj nas