Nowości & Porady

Nowości
Shopify Flow - jak wykorzystać?

Automatyzacja sprzedaży za pomocą Shopify Flow

Shopify Flow (dostępne w planach Shopify, Advanced oraz Shopify Plus) to narzędzie, które daje możliwość automatyzacji sprzedaży w e-commerce. W artykule omawiamy konkretne przykłądy jego zastosowania.

17.10.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Brand Active Partnerem Shopify Plus!

Zostaliśmy Partnerem Shopify Plus! Po przejściu procedury weryfikacyjnej trafiliśmy do grona Agencji rekomendowanych przez Shopify.

12.10.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Wszystko o Shopify API

Wszystko o Shopify API: konfiguracja dostępów, liczba zapytań

Pojęcie API w systemach eCommerce to bardzo ważna kwestia, dzięki takim interfejsom różne systemy zewnętrzne mogą się ze sobą komunikować. W świecie, gdzie ekosystem sklepu eCommerce nie ogranicza się tylko do samego punktu sprzedaży, warto się przyjrzeć, jak takie API funkcjonuje.

29.09.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Avalara AvaTax Shopify

Avalara AvaTax – usługi podatkowe dla eCommerce

Avalara AvaTax jest rozwiązaniem opartym na chmurze, które zapewnia zgodność z przepisami podatkowymi, dodatkowo automatyzuje zawiłości zarządzania podatkami od sprzedaży, VAT, GST oraz cłem w sytuacji, gdy właściciel sklepu prowadzi sprzedaż na całym świecie. 

13.09.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Newsy ze świata eCommerce – sierpień 2022

W sierpniu znów obseruwjemy dynamiczne zmiany w eCommerce. Rosnący wzrost zainteresowania handlem internetowym, aktualizacje algorytmów Google i zmiana podejścia do zakupów online – co jeszcze wydarzyło się w ubiegłym miesiącu? Sprawdź koniecznie!

6.09.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
Shopify Support

Shopify Support – jak działa, na jaką pomoc możesz liczyć?

Shopify oferuje wiele sposobów uzyskania wsparcia, z którymi prawdopodobnie będziesz wchodzić w interakcje w trakcie budowania swojego biznesu eCommerce. Czasami może być mylące, do kogo zwrócić się po pomoc, dlatego w tym artykule przedstawiamy wszystkie możliwości według poniższej kolejności:
1. Społeczność Shopify
2. Centrum Pomocy Shopify
3. Pomoc techniczna: czat na żywo, email, kontakt telefoniczny, media społecznościowe
4. YouTube tutoriale
5. Webinary
6. Dedykowany manager

18.08.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Newsy ze świata eCommerce – lipiec 2022

eCommerce to rynek tak dynamiczny, że zmiany warto obserwować na bieżąco. Jeśli jesteś właścicielem sklepu online – sprawdź, co działo się w tym obszarze w lipcu. Przedstawiamy podsumowanie najświeższych newsów ze świata eCommerce.

9.08.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
opinie o shopify

Opinie o Shopify: wypowiedzi użytkowników i ekspertów 2022

Shopify to prężnie rozwijająca się platforma eCommerce, która z roku na rok ma większe grono zwolenników. Co stoi za sukcesem tego rozwiązania typu SaaS i jakie możliwości oferuje zarówno właścicielom sklepów, jak i zespołom deweloperskim oraz marketerom? Zapoznajcie się z opiniami użytkowników i ekspertów.

5.07.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Newsy ze świata ecommerce – czerwiec 2022

Przedsiębiorcy, prowadzący swoje sklepy internetowe muszą mieć się na baczności! Czerwiec 2022 to bowiem czas intensywnych zmian na płaszczyźnie eCommerce. Co się wydarzyło w ubiegłym miesiącu? Na co warto zwrócić uwagę? Czym się zainspirować? Sprawdź!

1.07.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow
decathlon mediamarkt shopify plus

Decathlon i MediaMarkt używają Shopify Plus

Czy duzi retailerzy decydują się na rozwiązanie Shopify Plus? Tak! Najlepszym przykładem jest amerykański Decathlon oraz portugalski MediaMarkt. Oczywiście powiemy, że USA to przede wszystkim rozwiązania Shopify, ponieważ tam mamy cały rozwinięty ekosystem – zgadza się! Jednak Portugalia to rynek, w którym Shopify ma prawdopodobnie jeszcze więcej do zrobienia niż w Polsce.

17.06.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Newsy ze świata e-commerce maj 2022

Maj 2022 to czas wielu zmian i nowości w branży eCommerce, które istotne są zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. Dzisiejszy wpis to podsumowanie najciekawszych wydarzeń z ostatniego okresu. Zapraszamy do lektury!

3.06.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Customer Experience – 10 kluczowych faktów

Doświadczenia klienta są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. Customer Experience, które odnajdziemy również pod nazwą CX, to wynik wszystkich interakcji użytkownika/klienta – od zauważenia komunikatu reklamowego, przez sam proces zakupowy aż do sprzedaży. Każdy ruch, który wykonuje marka, powinien być dokładnie przemyślany, jeśli zależy jej na danym wizerunku.

19.05.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Filozofia Agile – czym jest metodyka zwinna?

Agile to termin, który z roku na rok zyskuje na popularności. Dlaczego? Oczywiste jest, że elastyczne zarządzanie i jego pozytywne efekty pożądane są przez coraz większe grono kadr zarządzających, nie tylko z branży IT. Czym jest metodyka Agile i skąd się wzięła? Jakie korzyści wynikają z jej stosowania? Czy Agile rzeczywiście gwarantuje sukces?

5.05.2022
Czytaj więcej Arrow Arrow

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami