Blog Brand Active
Nowości & Porady


Shopify Liquid – informacje dla początkujących
Tworząc sklep internetowy na platformie Shopify, zaczynamy od wyboru odpowiedniego dla naszego sklepu szablonu. Szablon definiuje wygląd, działanie i układ sklepu. Odpowiednio dobrany szablon ma duży wpływ na postrzeganie naszego sklepu przez klientów. Szablony Shopify budowane są za pomocą technologii webowych takich jak HTML, CSS, JavaScript oraz przede wszystkim przy użyciu języka szablonów Shopify Liquid. …



Shopify Plus Partner Program – korzyści dla klientów i agencji
Shopify oferujemy dwa rodzaje programu partnerskiego dla firm i agencji, które wdrażają sklepy internetowe na tym silniku SaaS – Shopify Partners oraz Shopify Plus Partner Program. W tym artykule poruszymy temat korzyści, które wynikają ze współpracy z agencją zrzeszoną w Programie Partnerskim Shopify Plus.



Scoping Session – na czym polega i dlaczego jest tak istotna?
Scoping session to warsztaty przedwdrożeniowe, które stanowią analizę wszystkich szczegółów projektu. Scoping stanowi pierwszy etap, który systematyzuje wszelkie informacje dotyczące wdrożenia.



Automatyzacja sprzedaży za pomocą Shopify Flow
Shopify Flow (dostępne w planach Shopify, Advanced oraz Shopify Plus) to narzędzie, które daje możliwość automatyzacji sprzedaży w e-commerce. W artykule omawiamy konkretne przykłądy jego zastosowania.



Brand Active Partnerem Shopify Plus!
Zostaliśmy Partnerem Shopify Plus! Po przejściu procedury weryfikacyjnej trafiliśmy do grona Agencji rekomendowanych przez Shopify.



Wszystko o Shopify API: konfiguracja dostępów, liczba zapytań
Pojęcie API w systemach eCommerce to bardzo ważna kwestia, dzięki takim interfejsom różne systemy zewnętrzne mogą się ze sobą komunikować. W świecie, gdzie ekosystem sklepu eCommerce nie ogranicza się tylko do samego punktu sprzedaży, warto się przyjrzeć, jak takie API funkcjonuje.



Avalara AvaTax – usługi podatkowe dla eCommerce
Avalara AvaTax jest rozwiązaniem opartym na chmurze, które zapewnia zgodność z przepisami podatkowymi, dodatkowo automatyzuje zawiłości zarządzania podatkami od sprzedaży, VAT, GST oraz cłem w sytuacji, gdy właściciel sklepu prowadzi sprzedaż na całym świecie.



Newsy ze świata eCommerce – sierpień 2022
W sierpniu znów obseruwjemy dynamiczne zmiany w eCommerce. Rosnący wzrost zainteresowania handlem internetowym, aktualizacje algorytmów Google i zmiana podejścia do zakupów online – co jeszcze wydarzyło się w ubiegłym miesiącu? Sprawdź koniecznie!



Shopify Support – jak działa, na jaką pomoc możesz liczyć?
Shopify oferuje wiele sposobów uzyskania wsparcia, z którymi prawdopodobnie będziesz wchodzić w interakcje w trakcie budowania swojego biznesu eCommerce. Czasami może być mylące, do kogo zwrócić się po pomoc, dlatego w tym artykule przedstawiamy wszystkie możliwości według poniższej kolejności:
1. Społeczność Shopify
2. Centrum Pomocy Shopify
3. Pomoc techniczna: czat na żywo, email, kontakt telefoniczny, media społecznościowe
4. YouTube tutoriale
5. Webinary
6. Dedykowany manager



Newsy ze świata eCommerce – lipiec 2022
eCommerce to rynek tak dynamiczny, że zmiany warto obserwować na bieżąco. Jeśli jesteś właścicielem sklepu online – sprawdź, co działo się w tym obszarze w lipcu. Przedstawiamy podsumowanie najświeższych newsów ze świata eCommerce.



Opinie o Shopify: wypowiedzi użytkowników i ekspertów 2022
Shopify to prężnie rozwijająca się platforma eCommerce, która z roku na rok ma większe grono zwolenników. Co stoi za sukcesem tego rozwiązania typu SaaS i jakie możliwości oferuje zarówno właścicielom sklepów, jak i zespołom deweloperskim oraz marketerom? Zapoznajcie się z opiniami użytkowników i ekspertów.



Newsy ze świata ecommerce – czerwiec 2022
Przedsiębiorcy, prowadzący swoje sklepy internetowe muszą mieć się na baczności! Czerwiec 2022 to bowiem czas intensywnych zmian na płaszczyźnie eCommerce. Co się wydarzyło w ubiegłym miesiącu? Na co warto zwrócić uwagę? Czym się zainspirować? Sprawdź!



Decathlon i MediaMarkt używają Shopify Plus
Czy duzi retailerzy decydują się na rozwiązanie Shopify Plus? Tak! Najlepszym przykładem jest amerykański Decathlon oraz portugalski MediaMarkt. Oczywiście powiemy, że USA to przede wszystkim rozwiązania Shopify, ponieważ tam mamy cały rozwinięty ekosystem – zgadza się! Jednak Portugalia to rynek, w którym Shopify ma prawdopodobnie jeszcze więcej do zrobienia niż w Polsce.


Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami