Nowości & Porady


Felieton podsumowujący branżę na łamach E-commerce w Praktyce
Setki rozmów z właścicielami sklepów, pracownikami i specjalistami. Dziesiątki audytów i konsultacji. Obserwowanie porażek i sukcesów biznesów, które nazywamy sklepami internetowymi. Marcin Rudzik, CEO Brand Active podzielił się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami ostatnich lat na łamach magazynu E-commerce w praktyce.



Rebranding Brand Active
10.12.2020 miała miejsce premiera nowej strony Brand Active. Jako agencja Shopify & E-commerce specjalizujemy się w handlu elektronicznym. Nieustanny rozwój, który obserwujemy w naszej firmie, wiąże się również z już wdrożonymi zmianami w Systemie Identyfikacji Wizualnej.



Brand Active na 12 miejscu w kategorii Rising Stars – Deloitte Technology Fast 50 CE 2020
19 listopada miała miejsce gala online podczas której przedstawiono Ranking „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”. To zestawienie najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie Europy Środkowej. Oprócz firm wyróżnionych w głównej kategorii Fast 50, Deloitte Central Europe nagrodził też młodsze firmy w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”. Firmy samodzielnie zgłaszają chęć udziału w rankingu, a Deloitte weryfikuje podane przez nie dane finansowe.



Brand Active uczestnikiem E-commerce Berlin Expo
W pierwszym kwartale 2021 roku Brand Active będzie jednym z setek wystawców z całego świata podczas E-commerce Berlin Expo. Jako eksperci chcemy w pełni brać udział w takich wydarzeniach, dlatego zaproponowaliśmy podzielenie się naszą wiedzą w formie prezentacji, którą ma szansę wygłosić Zofia Komada



Automatyzacja marketingu w Shopify
W Erze cyfryzacji e-commerce automatyzacja i poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta to klucz do osiągnięcia większej sprzedaży oraz zmniejszenia zasobów pracy przy sklepie. Wraz ze wzrostem skali, e-commerce manager powinien pomyśleć o automatyzacji części działań marketingowych. W poniższym artykule przedstawię kilka sprawdzonych narzędzi do…



Zarządzanie informacją o produkcie w Shopify z wykorzystaniem PIM AKENEO
Co jest potrzebne do zbudowania dobrych i wartościowych Rich Card? Rozpoczynając pracę nad uruchomieniem sklepu internetowego, konieczne jest zgromadzenie informacji o produktach, które zamierzamy sprzedawać. Są to takie informacje jak: nazwa produktu, galeria zdjęć produktu, opis podstawowy produktu, specyfikacja produktu, producent, typ produktu, flagi produktu np.: NOWOŚĆ, PROMOCJA, tagi produktu, atrybuty produktu np.: KOLOR, WYMIAR,…



3 Sprawdzone aplikacje do e-mail marketingu na Shopify
W tym artykule przyjrzymy się różnym aplikacjom, które ułatwią Ci wykorzystanie e-mail marketingu do angażowania, pielęgnowania relacji z odbiorcami i sprzedawania swoim Klientom.



Top 3 wtyczki Shopify ułatwiające działanie w social media
Chcesz usprawnić działania w social media? Jeśli pracujesz w oparciu o platformę Shopify, masz sporo możliwości. Poznaj 3 popularne wtyczki ułatwiające działania na Facebooku i Instagramie.



Jak zbudować aplikację Shopify przy wykorzystaniu PHP?
W platformie Shopify aplikacje można budować przy użyciu różnych języków programowania, dziś opiszemy jak zbudować alikację przy użyciu popularnego języka PHP. Obecnie według „PopularitY of Programming Language Index” znajduje się w top 5 najbardziej popularnych języków programowania.



Shopify POS – sprzedawaj nie tylko online
POS (ang. point of sale) to system i narzędzie, którego celem jest wspieranie sprzedaży poprzez kreowanie nowych kanałów dystrybucji produktów. Shopify jako ekosystem sprzedażowy nie skupia się jedynie na stricte e-commerce, ale wkracza również w sferę sprzedaży detalicznej. Czym jest Shopify POS? To aplikacja, dzięki…



Shopify REST API vs GraphQl
Shopify umożliwia nam korzystanie z GraphQL oraz REST API, dzięki którym możemy komunikować się z back-endem sklepu z perspektywy kodu na froncie. W przeszłości REST było ogólno przyjętym standardem w projektowaniu i tworzeniu API, jednak od kilku lat GraphQL zyskuje na popularności i zbiera coraz większą rzeszę fanów.



Shopify jako ekosystem e-commerce
Shopify nie stałby się najpopularniejszą platformą e-commerce na świecie, gdyby nie zróżnicowany i bogaty ekosystem.
Sama platforma do sprzedaży, którą oferuje Shopify może wydawać się prostym softem, dość szczupłym rozwiązaniem, nieoferującym w swoim standardzie zbyt wiele. Jednak w Shopify chodzi o coś innego. Shopify to wiele niezależnych projektów, produktów i usług, chociażby takich jak Shopify App Store. Na cały ekosystem składa się również społeczność, którą tworzą developerzy, projektanci i agencje e-commerce. Kanadyjska firma dzieli się finansami i know how z całą społecznością, co daje poczucie bezpieczeństwa i wszystkich motywuje do rozwoju.



Shopify vs Shopify Plus – porównanie systemów e-commerce
Shopify to dynamicznie rozwijająca się platforma e-commerce, która z roku na rok poszerza swoje grono odbiorców. Potwierdza to fakt, że przychód za drugi kwartał 2020 roku wzrósł niemal dwukrotnie w stosunku do drugiego kwartału 2019 i wyniósł 97%. Co sprawia, że Shopify jest tak atrakcyjną platformą z którą warto zacząć przygodę z branżą e-commerce oraz jakie korzyści niesie za sobą wybór tego rozwiązania?

