Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Usługi e-commerce

Brand ActiveUsługi e-commerce

Usługi e-commerce

Zainwestuj w rozwój swojego biznesu online

Brand Active jako agencja e-commerce ma za zadanie spełniać głębokie potrzeby sklepów internetowych. W ramach naszych działań skupiamy się na szeregu najważniejszych zadań i wyzwań, przed którymi stają nasi klienci.

 

 

Marketing e-commerce

W ramach działań marketingowych skupiamy się na kilku najważniejszych kanałach:

  • kampanie PPC, które realizujemy poprzez szeroko zakrojone działania Google Ads oraz Facebook Ads, docierając do najbardziej wartościowej grupy odbiorców,
  • e-mail marketing, do którego wykorzystujemy oprogramowania GetResponse i SALESmanago. W ramach tej usługi budujemy bazę mailingową, tworzymy persdonalizowane newslettery oraz dedykowane landing page,
  • prowadzenie kanałów Social Media poprzez planowanie, przygotowywanie graficzne i contentowe postów, publikację ich i interakcję z fanami profili,
  • pozycjonowanie e-commerce i SEO, w których przygotowujemy audyt, wyznaczamy ścieżkę optymalizacji i wzmacniamy linkowanie do sklepu. W ramach tej usługi  za cel stawiamy sobie umocnienie pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania Google,
  • marketing szeptany oraz influencer marketing, poprzez który w nieinwazyjny sposób docieramy do klientów na forach i social mediach. Za pomocą influencer marketingu nawiązujemy współpracę z osobami rozpoznawalnymi w Social Mediach, mając za cel rozpowszechnienie sklepu klienta,
  • marketing automation realizowany za pomocą SALESmanago, dzięki któremu m.in. tworzymy scenariusze ścieżki klienta do dokonania zakupu i automatyzujemy cały ten proces.

 

Strategie e-commerce

Opracowując strategie e-commerce kluczowe jest dla kompleksowe podejście do potrzeb klienta. Proces tworzenia takiej strategii rozpoczyna się od przeanalizowania sytuacji sklepu, całościowe zbadanie jego funkcjonowania z perspektywy administratora, ale również potencjalnego klienta. Następnie dobierając odpowiednie narzędzia, przygotowujemy plan rozwoju, który skupia się nie tylko na kwestiach stricte marketingowych, ale również logistycznych czy prawnych.

 

 

Audyty e-commerce

Na przeprowadzenie audytu w swoim sklepie z reguły decydują się klienci, którzy rozumieją realia rynkowe i mają świadomość, że nie sztuką jest czasowe rozwiązanie danego problemu, ale zweryfikowanie jego źródła. W ramach przeprowadzanych przez nas audytów e-commerce zagłębiamy się szczegółowo w całościowe funkcjonowanie sklepu oraz jego otoczenie, badając strategię marki, analizując procesy zachodzące w sklepie, zakres automatyzacji, kompetencje członków zespołu, używane narzędzia oraz dokonując rozbudowanego audytu ścieżki zakupowej.

 

 

Badanie tajemniczego klienta

Prowadzimy badanie tajemniczego klienta dla sklepów internetowych, których właściciele chcą poznać zakres funkcjonowania ich biznesu online z innej perspektywy. Celem usługi jest wyszczególnienie wszelkich mocnych stron sklepu, ale przede wszystkich wyraźne nakreślenie aspektów, nad którymi należy pracować, a które przyczyniają się chociażby mniejszej liczby zamówień. Cały proces rozpoczyna się przygotowania karty badania, który stanowi skrypt całego działania. Następnie nasi eksperci rekrutują respondenta, odpowiadającego wzorcowej personie. Po przeprowadzeniu badania, właściciel sklepu otrzymuje obszerny raport przygotowany przez ekspertów e-commerce.

 

 

Szkolenia e-commerce

Jedną z najważniejszych kwestii, na które stawiamy szczególny nacisk jest edukacja. Zespół agencji e-commerce tworzą specjaliści, którzy na bazie swojego wieloletniego doświadczenia, dzielą się swoją wiedzą z klientami. Z powodzeniem przeprowadziliśmy szkolenia m.in. z automatyzacji procesów, analityki czy stosowania najlepszych narzędzi e-commerce. Każde szkolenie cechuje praktyczna wiedza i merytoryczne podejście do tematyki. Nasi eksperci stawiają również na to, by w przystępny sposób przekazać jak najwięcej wartościowych informacji.

 

 

Optymalizacja e-commerce

Zwiększenie zysku w sklepie internetowym jest głównym celem i punktem, do którego dążymy, przeprowadzając optymalizację. Usługa e-commerce jaką jest optymalizacja dotyka tak naprawdę wielu obszarów (chociażby procesu zakupowego, czy procesu logistycznego). Najważniejszą kwestią podczas optymalizacji jest szczegółowa analiza wszelkich procesów zachodzących w sklepie online.

 

 

Ekspansje e-commerce

W ramach tej usługi dokonujemy szerokiej analizy potencjału danego sklepu, którego właściciele myślą o ekspansji zagranicznej. Otworzenie się na międzynarodowe rynki z jednej strony daje ogromne szanse i potencjał, ale jeśli nie przemyśli się odpowiednio całego procesu, może okazać się chaotyczne, a nieraz szkodliwe dla całego internetowego biznesu.

 

 

Projektowanie graficzne sklepów internetowych

Graficzne przygotowanie layoutu jest jednym z ostatnich kroków przed wdrożeniem i uruchomieniem sklepu internetowego. Cały proces rozpoczyna się od obszernej analizy tak, by nowo powstały sklep spełniał szereg wytycznych pod kątem UX. Makietowanie jest kolejnym etapem, w trakcie którego w tej usłudze e-commerce specjaliści tworzą makiety, których wdrożeniem zajmuje się zespół programistów. Projektowanie layoutu i przygotowanie kilkunastu widoków graficznych to ostatni etap, dzięki któremu cały proces zostaje zakończony. Świadczenie przez nas usług graficznych nie kończy się jedynie na zaprojektowaniu sklepu, a trwać może nadal w formie abonamentu lub jednorazowych zleceń.

 

 

Shopify Polska

Shopify to najprężniej rozwijająca się platforma sprzedażowa, na silniku której stoją setki tysięcy sklepów internetowych. W ramach naszych usług e-commerce na tej płaszczyźnie zajmujemy się wdrażaniem, konfigurowaniem oraz dostosowywaniem sklepów nie tylko pod kątem zagranicznych wymagań rynkowych, ale również biorąc pod uwagę polskie realia. Nasze działania w obrębie Shopify to również tłumaczenie sklepu na nasz język, dostosowanie graficzne. Po uruchomieniu sprzedaży świadczymy ponadto wsparcie marketingowe w formie abonamentu.

 

 

Wdrożenie PIM

Wdrażanie systemów zarządzania informacjami o produktach to rozbudowana usługa e-commerce, która składa się z sześcio etapowego procesu, rozpoczynającego się od obszernego audytu, poprzez opracowanie strategii, nadzór nad wdrożeniem, doradztwo i szkolenia. Na skorzystanie z tej usługi decydują się głównie ci przedsiębiorcy, którzy są świadomi problemów, jakie posiadają w kontekście dostarczania informacji o swoich produktach.

 

 

Wdrożenie Omnichannel

Wdrożenie Omnichannel to usługa e-commerce, która jest złożona i składa się z wielu etapów: analizy bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, wszelkich kanałów sprzedaży i całościowego zarządzania procesami; następnie specjaliści przechodzą do projektowania strategii wdrażania Omnichannel, tworząc szczegółowy harmonogram działań; przedostatnim etapem jest nadzór i wsparcie w trakcie trwania procesu wdrażania; ostatnim krokiem jest zaś przeprowadzenie szkolenia dla osób, które zarządzać będą systemem.

google_partner
shopify_partner
shoper