Case Study Max Elektro

O marce Lestello

Max Elektro - audyt e-commerce

Max Elektro to firma z branży AGD/RTV/Multimedia działająca jako grupa zakupowa, zrzeszająca sklepy na terenie całej Polski. Sieć Max Elektro skupia kilkaset lokalnych sklepów i stale się powiększa. Firma chcąc zapewnić dostęp do usług klientom z całego kraju, posiada sklepy Max Elektro również w małych miejscowościach. Chcąc sprostać oczekiwaniom klienta internetowego firma oferuje swoje usługi również w sklepie internetowym www.maxelektro.pl oraz poprzez konto Allegro.

Max elektro firma
Cel współpracy

Połową sukcesu jest otwartość zarządu na zmiany

Każdy audyt e-commerce jest zupełnie inny, a jego zakres wyjściowy zawsze dostosowany do aktualnej sytuacji firmy. Tak było również w przypadku Max Elektro. Bezpośrednia współpraca z zarządem od samego początku, aż do zakończenia prac, czyli do momentu dostarczenia raportów, była kluczowa. Celem audytu było dostarczenie rzetelnych informacji, dzięki którym zarząd mógłby podjąć lepsze decyzje operacyjne. Podczas audytu wchodzę do firmy jako niezależny konsultant, bardzo często w ciągu kilkudziesięciu minut zauważam pierwsze kwestie, które można zoptymalizować. Każdy audyt e-commerce ma inny przebieg, a efekt nie zawsze jest mierzalny. Połową sukcesu jest otwartość zarządu na zmiany, chęć ciągłego rozwoju i takie właśnie podejście zastałem w Max Elektro.

Marcin Rudzik CEO, Audytor e-commerce w projekcie Max Elektro

Marcin Rudzik CEO, Audytor e-commerce w projekcie Max Elektro
Cel współpracy

Cele współpracy

zbadanie strategii marki
weryfikacja procesów e-commerce
przegląd działań marketingowych
weryfikacja kompetencji zespołu
analiza platform i narzędzi e-commerce
analiza sposobu zarządzania projektami

Potrzebujesz niezależnego doradztwa w sklepie internetowym?
Zleć audyt e-commerce.

Zapytaj nas o dotępność