Audyt e-commerce

Analizujemy przedsiębiorstwa e-commerce i wyciągamy wnioski do ulepszeń

Audyt e-commerce

Audyt e-commerce to usługa, po którą najcześciej zgłaszają się świadomi właściciele sklepów internetowych i zarządy firm e-commerce, kiedy zauważają, że przedsiębiorstwo nie pracuje optymalnie, a sprzedaż w internecie nie jest na zadowalającym poziomie lub występują problemy personalne i działowe. Każdy audyt jest zupełnie inny, a jego zakres wyjściowy zawsze jest dostosowany do sytuacji firmy. Zakres audytu e-commerce: briefing, badanie strategii marki, weryfikacji procesów e-commerce, przegląd działań marketingowych, weryfikacja kompetencji zespołu, analiza platform i narzędzi e-commerce, audyt koszyka ścieżki zakupowej. Obserwując firmę od środka, jako niezależni konsultanci e-commerce bardzo szybko dostrzegamy pojawiające się problemy i obszary, które należy ulepszyć.

Audyt e-commerce w Max Elektro

Każda firma chcąc rozwijać się w obszarze e-commerce wymaga ciągłego ulepszania swoich działań w obszarze zarządczych, systemowych i marketingowych. Za firmą Max Elektro stoi świadomy zarząd, który wspiera swój dział e-commerce. W tym celu firma zdecydowała się na audyt e-commerce.

Zobacz case study
MaxElektro case study

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Masz sklep internetowy i potrzebujesz wsparcia agencji e-commerce?

Zapytaj  nas
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM