Brand Active na Targach eHandlu

20 października odbędzie się kolejna, 20 już, edycja Targów eHandlu – Warsaw Expo. To największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej, podczas którego ponownie będziemy uczestniczyć w roli wystawców prezentujących między innymi możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem. 

 

EXPO XXI Warszawa – to właśnie tutaj odbędzie się największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. Podczas Targów eHandlu Brand Active wystąpi w roli wystawców. Zaprezentujemy konkretną ofertę przedstawiającą możliwości, jakie oferuje Shopify i Shopify Plus. Jako oficjalni partnerzy tej prężnie rozwijającej się platformy z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania związane z korzystaniem z tego typu rozwiązania. 

 

Podczas wydarzenia będzie również okazja do tego, aby porozmawiać z doświadczonymi ekspertami eCommerce, którzy na co dzień w ramach współpracy z Brand Active zajmują się nie tylko wdrożeniami sklepów Shopify, ale i wdrożeniami PIM, czy audytami eCommerce. Zainteresowanym przybliżymy też informacje między innymi z zakresu najbardziej efektywnych integracji sklepów Shopify z zewnętrznymi systemami, wyjaśnimy, jak krok po kroku wygląda projektowanie i wdrożenie layoutu

 

Targi eHandlu to wydarzenie bezpłatne. Aby wziąć w nich udział, wystarczy pobrać bilet.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE I POBIERZ BILET TUTAJ

 

Do zobaczenia 20 października na stoisku D3.4!

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Cyberbezpieczeństwo e-commerce - jak zabezpieczyć swój sklep internetowy?

Bezpieczeństwo danych jest jednym z kluczowych elementów każdego systemu informatycznego, który wykorzystywany jest globalnie. Branża e-commerce rozwija się każdego dnia, dlatego dużym wyzwaniem jest podtrzymywanie i kreowania standardów bezpieczeństwa na coraz wyższym poziomie. W tym artykule omówione zostaną elementy, które powstały po to, by zagwarantować właścicielom sklepów i ich klientom maksymalne zabezpieczenie podczas korzystania z ekosystemu Shopify. Odpowiemy na pytanie, jakie są możliwości ochrony danych sklepu i konsumenta podczas procesu zakupowego, jak również podczas całościowej wizyty w sklepie, która ostatecznie nie kończy się na finalizacji transakcji.
18.10.2021
Czytaj więcej Strzałka

Marcin Rudzik dla magazynu E-commerce w Praktyce

Zastanawialiście się, co byście zrobili, gdybyście otrzymali 2 mln zł na rozkręcenie biznesu e-commerce? O tym, jak z głową prowadzić działania i dobrze zainwestować pieniądze pisze Marcin Rudzik na łamach magazynu E-commerce w Praktyce
22.09.2021
Czytaj więcej Strzałka