Brand Active Partnerem Shopify Plus!

To już oficjalne! Zostaliśmy Partnerem Shopify Plus! Po przejściu procedury weryfikacyjnej trafiliśmy do grona Agencji rekomendowanych przez Shopify. To ogromne wyróżnienie dla nas i naszych Klientów. Od teraz oferowane przez nas usługi i proces wdrożenia Shopify Plus przebiegać będzie w  jeszcze ściślejszej współpracy z autorami platformy.

 

Jak mówi CEO Brand Active Marcin Rudzik “Status Partnera Shopify Plus to potwierdzenie naszych kompetencji i dobrych relacji, jakie utrzymujemy z Shopify już od 2018 roku. Dołączając do tego prestiżowego grona, razem z naszymi Klientami dołączamy do najlepszych na mapie Europy i świata. Dla nas jest to możliwość prowadzenia jeszcze większych projektów, a dla naszych Klientów nieustanna możliwość rozwoju we współpracy ze specjalistami. Cieszymy się i z pewnością nie zwalniamy tempa.”

 

Status Shopify Plus Partner to potwierdzenie naszej ścisłej współpracy z Shopify. Podmioty należące do tego grona otrzymują oficjalną rekomendację swoich działań ze strony zespołu Shopify Plus. Ponadto Partnerzy otrzymują wsparcie podczas wdrożeń oraz dostęp do szkoleń, wydarzeń, a także są na bieżąco z nowościami na platformie.

 

Więcej o samym Partnerstwie oraz nasza wizytówka na stronie Shopify Plus Partners tutaj.

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Shopify Flow - 15 przykładów automatyzacji sprzedaży

Shopify Flow (dostępne w planach Shopify, Advanced oraz Shopify Plus) to narzędzie, które daje możliwość automatyzacji sprzedaży w e-commerce. W artykule omawiamy konkretne przykłądy jego zastosowania.
17.10.2022
Czytaj więcej Strzałka

Wszystko o Shopify API: konfiguracja dostępów, liczba zapytań

Pojęcie API w systemach eCommerce to bardzo ważna kwestia, dzięki takim interfejsom różne systemy zewnętrzne mogą się ze sobą komunikować. W świecie, gdzie ekosystem sklepu eCommerce nie ogranicza się tylko do samego punktu sprzedaży, warto się przyjrzeć, jak takie API funkcjonuje.
29.09.2022
Czytaj więcej Strzałka