Podsumowanie 20 edycji Targów e-Handlu w Warszawie

20 października odbyła się 20 już edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznego wydarzenia po raz kolejny pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy Shopify i Shopify Plus. 

 

Targi eHandlu – Warsaw Expo to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. Jako oficjalni partnerzy Shopify chcieliśmy przedstawić możliwości, jakie oferuje ta prężnie rozwijająca się platforma. Podczas Targów rozmawialiśmy również o wdrożeniach PIM, audytach eCommerce, efektywnych integracjach sklepów Shopify z zewnętrznymi systemami oraz projektowaniu i wdrażaniu layoutów. Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się usługi z zakresu marketingu dla e-commerce, które oferujemy w Brand Active.

 

Podczas tegorocznej edycji warszawskich Targów e-Handlu, mieliśmy okazję rozmawiać z wieloma właścicielami sklepów internetowych, którzy w czasie trwania pandemii, obserwowali w swoich e-biznesach niezwykłe wzrosty sprzedaży lub też z uwagi na specyfikę oferowanych produktów, musieli się przebranżowić. Zmieniła się również świadomość przedsiębiorców w kontekście potrzeb automatyzacji procesów wewnątrz organizacyjnych, ale również wokół m.in. logistyki i transportu. Coraz więcej osób decyduje się na wdrażanie zewnętrznych systemów, które mają pomóc w obsłudze klientów i ich zamówień – relacjonuje Zofia Komada, Shopify Expert  i E-commerce Manager w Brand Active. 

 

Na tegorocznej edycji Targów e-Handlu firma Brand Active pojawiła się w składzie: Marcin Rudzik – CEO, Piotr Znamirowski – E-commerce Manager, Zofia Komada – Shopify Expert i E-commerce Manager, Weronika Ladzińska – Marketing Project Coordinator i Paweł Ciupak – Multimedia Specialist. 

 

 

Tego typu wydarzenia są idealną okazją nie tylko do tego, aby wymienić się doświadczeniami, czy nawiązać kontakt z osobami, które zajmują się branżą e-commerce, ale również polem do tego, aby spotkać się z reprezentantami innych firm, partnerami, obecnymi i przyszłymi klientami. 

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Shopify Plus - kiedy nie warto?

W poniższym artykule skupimy się na omówieniu poszczególnych możliwości Shopify w zależności od pakietu oraz przedstawimy, jaka licencja w zależności od etapu rozwoju biznesu eCommerce jest dla klienta optymalna
3.11.2021
Czytaj więcej Strzałka

Cyberbezpieczeństwo e-commerce - jak zabezpieczyć swój sklep internetowy?

Bezpieczeństwo danych jest jednym z kluczowych elementów każdego systemu informatycznego, który wykorzystywany jest globalnie. Branża e-commerce rozwija się każdego dnia, dlatego dużym wyzwaniem jest podtrzymywanie i kreowania standardów bezpieczeństwa na coraz wyższym poziomie. W tym artykule omówione zostaną elementy, które powstały po to, by zagwarantować właścicielom sklepów i ich klientom maksymalne zabezpieczenie podczas korzystania z ekosystemu Shopify. Odpowiemy na pytanie, jakie są możliwości ochrony danych sklepu i konsumenta podczas procesu zakupowego, jak również podczas całościowej wizyty w sklepie, która ostatecznie nie kończy się na finalizacji transakcji.
18.10.2021
Czytaj więcej Strzałka