
20 października odbyła się 20 już edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznego wydarzenia po raz kolejny pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy Shopify i Shopify Plus.
Targi eHandlu – Warsaw Expo to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. Jako oficjalni partnerzy Shopify chcieliśmy przedstawić możliwości, jakie oferuje ta prężnie rozwijająca się platforma. Podczas Targów rozmawialiśmy również o wdrożeniach PIM, audytach eCommerce, efektywnych integracjach sklepów Shopify z zewnętrznymi systemami oraz projektowaniu i wdrażaniu layoutów. Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się usługi z zakresu marketingu dla e-commerce, które oferujemy w Brand Active.
Podczas tegorocznej edycji warszawskich Targów e-Handlu, mieliśmy okazję rozmawiać z wieloma właścicielami sklepów internetowych, którzy w czasie trwania pandemii, obserwowali w swoich e-biznesach niezwykłe wzrosty sprzedaży lub też z uwagi na specyfikę oferowanych produktów, musieli się przebranżowić. Zmieniła się również świadomość przedsiębiorców w kontekście potrzeb automatyzacji procesów wewnątrz organizacyjnych, ale również wokół m.in. logistyki i transportu. Coraz więcej osób decyduje się na wdrażanie zewnętrznych systemów, które mają pomóc w obsłudze klientów i ich zamówień – relacjonuje Zofia Komada, Shopify Expert i E-commerce Manager w Brand Active.
Na tegorocznej edycji Targów e-Handlu firma Brand Active pojawiła się w składzie: Marcin Rudzik – CEO, Piotr Znamirowski – E-commerce Manager, Zofia Komada – Shopify Expert i E-commerce Manager, Weronika Ladzińska – Marketing Project Coordinator i Paweł Ciupak – Multimedia Specialist.
Tego typu wydarzenia są idealną okazją nie tylko do tego, aby wymienić się doświadczeniami, czy nawiązać kontakt z osobami, które zajmują się branżą e-commerce, ale również polem do tego, aby spotkać się z reprezentantami innych firm, partnerami, obecnymi i przyszłymi klientami.