Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Wdrożenia Omnichannel

Przygotowujemy strategie i wdrażamy – Omnichannel

Wdrożenie Omnichannel w e-commerce to złożona, wieloetapowa usługa przeznaczona dla firm świadomych potrzeby transformacji i dalszego konsekwentnego rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o model omnichannel.

 

Wdrożenie Omnichannel E-commerce to kompleksowa usługa składająca się z następujących etapów:

 

  • warsztaty diagnozujące bieżącą sytuację przedsiębiorstwa, kanały sprzedaży, obsługę klienta, oferowane usługi i towary, stosowaną logistykę, marketing oraz środowisko IT,
  • przygotowanie strategii etapowego wdrażania modelu omnichannel wraz z rekomendacjami i szczegółowymi planami wdrożenia każdego etapu,
  • nadzór i bieżące kompleksowe wsparcie nad poszczególnymi etapami wdrożenia modelu omnichannel,
  • szkolenia i pomoc dla użytkowników wdrożonych systemów.

 

Więcej na temat wdrożenia modelu omnichannel w przedsiębiorstwie przeczytasz w naszej Akademii E-COMMERCE (kliknij).

wdrożenie omnichannel

Źródło: blog.magestore.com

Masz sklep internetowy i potrzebujesz wsparcia agencji e-commerce?

Zapytaj nas o dostępność