Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Aplikacja Yoast SEO – nowość w Shopify

Nowość w SEO dla Shopify – na platformie dostępna jest popularna wtyczka Yoast zwiększająca jej funkcjonalności z zakresu optymalizacji treści. 

 

 

Yoast SEO to jedna z najbardziej znanych aplikacji w świecie SEO, która wspomaga optymalizację stron internetowych. Rozwiązanie do tej pory było dostępne wyłącznie dla systemu WordPress. Od stycznia możliwa jest również optymalizacja SEO w Shopify z jej użyciem. Podobnie, jak w przypadku wersji dla WordPress, sprzedawcy Shopify i Shopify Plus będą mogli ją stosować w celu optymalizacji produktów i postów, aby wyświetlać się w organicznych wynikach. 

 

 

Yoast SEO dla Shopify 

 

Aplikacja SEO jest dedykowana głównie małym i średnim firmom. Dzięki Yoast możliwa jest dokładniejsza analiza SEO i optymalizacja podstrony pod główną frazę kluczową. Wtyczka zastosuje też automatyczne dane strukturalne na podstawie informacji wprowadzonych podczas instalacji. Yoast pozwoli zoptymalizować strony tak, aby były przyjazne dla SEO, w rezultacie, aby wyświetlały się w wynikach organicznych. Możliwości, z jakich będą mogli korzystać użytkownicy Shopify i Shopify Plus obejmują również kontrolę tytułów i opisów w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych oraz dostęp do opinii na temat czytelności. Koszt wtyczki dla Shopify to 29 USD za 30 dni (po bezpłatnym okresie próbnym trwającym 14 dni). 

 

 

Jak twierdzi Thijs de Valk, dyrektor generalny Yoast, ze względu na szybki rozwój Shopify i dywersyfikację ryzyka związaną z tym, że rozwój firmy był w dużym stopniu zależny od WordPress, aplikacja na platformie Shopify to ogromna szansa biznesowa.

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Akeneo vs Pimcore - porównanie PIM. Który wybrać?

Rozrost cyfrowego ekosystemu informacji to jedno z następstw intensywnego rozwoju sklepów internetowych. Prowadzisz biznes, który stale poszerzasz o nowy asortyment lub planujesz ekspansję na rynki zagraniczne? Pomyśl o konfiguracji modelu danych produktowych, która pozwoli Ci nie tylko rozwijać firmę, ale i usprawnić pracę zespołu, zwiększyć konwersję i, co najważniejsze, uniknąć chaosu oraz zadbać o pozytywne doświadczenia zakupowe przyszłych klientów. PIM to rozwiązanie, które Ci w tym pomoże. O tym, jak wybrać system zarządzania informacjami piszemy w niniejszym poradniku, na którego łamach prezentujemy zalety systemu Akeneo i Pimcore.
4.02.2022
Czytaj więcej Strzałka

Raport Shopify dotyczący trendów 2022 w eCommerce

Shopify opublikowało obszerny raport uwzględniający trendy na rok 2022, w których dominuje budowa długotrwałych relacji z Klientami.
13.01.2022
Czytaj więcej Strzałka