Brand Active częścią Divante

2021 rok to dla Brand Active czas rozwoju i idących za nim zmian. Po roku współpracy strategicznej, od lutego, jako agencja Shopify & eCommerce oficjalnie trafiliśmy pod skrzydła wrocławskiej firmy Divante – czołowego e-commerce software house’u w Europie. Divante należy do notowanej na giełdzie grupy OEX i obejmuje 70% udziałów spółki Brand Active.

 

Brand Active swoje początki datuje na 2016 rok i od tamtej pory skupiamy się na rynku e-commerce. Zawsze postrzegaliśmy to jako naszą dużą zaletę. Holistycznie podchodziliśmy do naszych klientów prowadzących małe i średnie sklepy internetowe. Poza marketingiem w pewnym momencie odważniej postawiliśmy na rozwój developmentu e-commerce, opierając się m.in. na Shoper i Comarch eSklep.
To był świetny kierunek ponieważ dawał naszym klientom komplementarność. Ambicje nasze i naszych klientów były dużo większe, dlatego w 2018 roku zaczęliśmy kierunkować firmę na Shopify. Jako jedna
z nielicznych agencji w kraju poszliśmy w tę stronę i dzisiaj z perspektywy czasu wiemy, że to była najlepsza decyzja. Dzisiaj naszą ofertę Shopify uzupełnia m.in. marketing e-commerce, UX/UI Design
i wdrażanie systemów PIM Akeneo.

 

Dlaczego Brand Active?

Jesteśmy oficjalnym partnerem Shopify – najbardziej dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedażowej na świecie. Wierzymy w tę technologię, promujemy i z powodzeniem wdrażamy w biznesach e-commerce. Największy potencjał widzimy w Shopify Plus – wersji enterprise dla dużych e-commerce, która rozwija
się w skali 30% rocznie i jest świetną alternatywą nawet dla takich rozwiązań jak Magento 2. Shopify postrzegamy jako duży ekosystem, który daje wiele możliwości sprzedażowych i marketingowych, nawet wymagającym dużym biznesom. Nasze zasoby developmentu oraz marketingu doskonale znają Shopify

i to stanowi naszą największą przewagę.

 

Dlaczego Divante postawiło na ścisłą współpracę z BA?

Jako Top of MInd eCommerce Company chcemy posiadać w ofercie każdą wiodącą technologię eCommerce. Widzimy, że nawet duże firmy wybierają Shopify Plus ze względu na szybki czas wdrożenia oraz kompleksowość oferty. – mówi Marcin Łaskawski, CEO w Divante.

Co przyniesie współpraca z Divante?

Divante to ekspert w tworzeniu najwyższej klasy rozwiązań i produktów eCommerce dla globalnych firm B2C i B2B. Wrocławska firma obecnie zatrudnia ponad 250 osób. Od 2008 roku wspiera partnerów
w tworzeniu przełomowych koncepcji oraz ich wdrażaniu w oparciu o najnowsze technologie. Na swoim koncie posiada realizacje dla liderów branż, takich jak Bosch, SAP,Continental i 3M, oraz innych globalnych firm, które traktują technologię jako kluczowy element przyszłego rozwoju.

Divante to czołowy e-commerce software house w Europie i wzór dla wielu technologicznych firm, dlatego jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani, tym, że trafiamy pod ich skrzydła. Stawiamy na Shopify Plus i w tym kierunku będziemy nadal rozwijać zespół. Planujemy również rozwój projektów Shopify w oparciu o Vue Storefront. W planach mamy kolejne wdrożenia e-commerce w Polsce oraz odważniejszą ekspansję na rynki zagraniczne a współpraca z Divante ma nam w tym pomóc. Współpraca pozwoli na wspólny rozwój nowych technologii, połączenie kompetencji i wejście na nowe segmenty rynku z zaawansowaną technologią e-commerce – mówi Marcin Rudzik, CEO w Brand Active.

 

Połączenie sił Brand Active i Divante to ogromny sukces, odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów
i krok w kierunku nowych ścieżek rozwoju.

Mateusz Rybka
Community Builder, jego zainteresowania to sprzedaż, marketing, rekrutacja i branża automotive. Były Partnership Manager, Community Manager w Google Developer Group z niemal sześcioletnim doświadczeniem w Software Housie. Marketing Manager w PRz Racing Team

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Migracja SEO OpenCart na Shopify

Prawidłowe przeniesienie ruchu organicznego ze starego systemu na nowy to jeden z najważniejszych etapów migracji. Jeżeli zadbamy o jego prawidłowy przebieg, nie narazimy się na spadki ruchu organicznego. Przed przystąpieniem do migracji sklepu musimy zastanowić się, które elementy starego systemu e-commerce są dla nas najbardziej istotne.
16.02.2021
Czytaj więcej Strzałka

Felieton podsumowujący branżę na łamach E-commerce w Praktyce

Setki rozmów z właścicielami sklepów, pracownikami i specjalistami. Dziesiątki audytów i konsultacji. Obserwowanie porażek i sukcesów biznesów, które nazywamy sklepami internetowymi. Marcin Rudzik, CEO Brand Active podzielił się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami ostatnich lat na łamach magazynu E-commerce w praktyce.
31.12.2020
Czytaj więcej Strzałka