Setki rozmów z właścicielami sklepów, pracownikami i specjalistami. Dziesiątki audytów i konsultacji. Obserwowanie porażek i sukcesów biznesów, które nazywamy sklepami internetowymi. Marcin Rudzik, CEO Brand Active podzielił się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami ostatnich lat na łamach magazynu E-commerce w praktyce.
“W tym tekście nie znajdziesz informacji typu: jak powinien wyglądać e-mail marketing czy jaki CTR będzie dobry dla danej reklamy. To wszystko jest ważne, ale okazuje się, że dużo mniej istotne niż to, co najbardziej przyziemne i dotyczące wszystkich biznesów, nie tylko e-commerce. Często chcemy zbyt dużo, zbyt szybko i sięgamy zbyt daleko, a zapominamy o najważniejszych kwestiach, które w tym artykule są ujęte jako siedem najważniejszych lekcji. Większość z nich dotyczy spraw „miękkich”, czegoś zupełnie innego od PPC, UX, SEO itp. “ pisze Marcin Rudzik, CEO w Brand Active.
W felietonie przeczytamy między innymi o nieformalnych analizach, rozmowach, ludziach, nieudanych priorytetyzacjach i o skrajnościach w automatyzacji. Czterostronicowy felieton zawiera kilka wypowiedzi z podcastu „Merytorycznie o eCommerce”.
„Zaczęliśmy patrzeć na klienta nie jak na klienta retailowego, który przychodzi do salonu, i klienta online, który przychodzi tylko na Empik.com. Zaczęliśmy burzyć te mury, które były między retailem a kanałem online. Połączyliśmy dwie spółki i zaczęliśmy krok po kroku wdrażać całą strategię omnichannelową”. Szymon Bujalski – dyrektor e-commerce w Empik Group „Merytorycznie o eCommerce” –odcinek 28 podcastu
Ponadto na 110 stronach magazynu jak zawsze znajdziemy wiele merytorycznych i interesujących felietonów i artykułów. Zachęcamy do lektury online lub w formie tradycyjnej 😉