Felieton podsumowujący branżę na łamach E-commerce w Praktyce

Setki rozmów z właścicielami sklepów, pracownikami i specjalistami. Dziesiątki audytów i konsultacji. Obserwowanie porażek i sukcesów biznesów, które nazywamy sklepami internetowymi. Marcin Rudzik, CEO Brand Active podzielił się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami ostatnich lat na łamach magazynu E-commerce w praktyce.

 

“W tym tekście nie znajdziesz informacji typu: jak powinien wyglądać e-mail marketing czy jaki CTR będzie dobry dla danej reklamy. To wszystko jest ważne, ale okazuje się, że dużo mniej istotne niż to, co najbardziej przyziemne i dotyczące wszystkich biznesów, nie tylko e-commerce. Często chcemy zbyt dużo, zbyt szybko i sięgamy zbyt daleko, a zapominamy o najważniejszych kwestiach, które w tym artykule są ujęte jako siedem najważniejszych lekcji. Większość z nich dotyczy spraw „miękkich”, czegoś zupełnie innego od PPC, UX, SEO itp. “ pisze Marcin Rudzik, CEO w Brand Active.

 

W felietonie przeczytamy między innymi o nieformalnych analizach, rozmowach, ludziach, nieudanych priorytetyzacjach i o skrajnościach w automatyzacji. Czterostronicowy felieton zawiera kilka wypowiedzi z podcastu „Merytorycznie o eCommerce”.

 

„Zaczęliśmy patrzeć na klienta nie jak na klienta retailowego, który przychodzi do salonu, i klienta online, który przychodzi tylko na Empik.com. Zaczęliśmy burzyć te mury, które były między retailem a kanałem online. Połączyliśmy dwie spółki i zaczęliśmy krok po kroku wdrażać całą strategię omnichannelową”. Szymon Bujalski – dyrektor e-commerce w Empik Group „Merytorycznie o eCommerce” –odcinek 28 podcastu

 

Ponadto na 110 stronach magazynu jak zawsze znajdziemy wiele merytorycznych i interesujących felietonów i artykułów. Zachęcamy do lektury online lub w formie tradycyjnej 😉

Mateusz Rybka
Community Builder, jego zainteresowania to sprzedaż, marketing, rekrutacja i branża automotive. Były Partnership Manager, Community Manager w Google Developer Group z niemal sześcioletnim doświadczeniem w Software Housie. Marketing Manager w PRz Racing Team

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Brand Active częścią Divante

2021 rok to dla Brand Active czas rozwoju i idących za nim zmian. Po roku współpracy strategicznej, od lutego, jako agencja Shopify & eCommerce oficjalnie trafiliśmy pod skrzydła wrocławskiej firmy Divante - czołowego e-commerce software house’u w Europie. Divante należy do notowanej na giełdzie grupy OEX i obejmuje 70% udziałów spółki Brand Active.
5.02.2021
Czytaj więcej Strzałka

Rebranding Brand Active

10.12.2020 miała miejsce premiera nowej strony Brand Active. Jako agencja Shopify & E-commerce specjalizujemy się w handlu elektronicznym. Nieustanny rozwój, który obserwujemy w naszej firmie, wiąże się również z już wdrożonymi zmianami w Systemie Identyfikacji Wizualnej.
28.12.2020
Czytaj więcej Strzałka