W tym roku Brand Active obchodzi 3 lata istnienia na rynku. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat? Zapoznajcie się z infografiką prezentującą wyniki zarówno na polu współpracy z klientami, jak i wewnętrznego rozwoju firmy.
Miniony trzeci rok naszej działalności w e-commerce był kluczowy dla rozwoju Brand Active. Wdrożyliśmy strategię rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy, a także uzupełniliśmy zespół o nowe kompetencje. Brak działu handlowego i sami napływający klienci są dla nas najlepszym potwierdzeniem, że podążamy bardzo dobrą ścieżką. Celem na kolejny rok jest wzmocnienie naszej pozycji jako agencji e-commerce na rynku polskim oraz dywersyfikacja usług i projektów – mówi Marcin Rudzik, CEO, Brand Active.
Zmiany, jakich doświadczyliśmy to zasługa wszystkich naszych Klientów i Partnerów, których zaufanie pozwoliło udoskonalać nasze usługi oraz wypadkowa działań całego zespołu, których zaangażowanie i wysoki poziom umiejętności umożliwiły podejmowanie kolejnych wyzwań.
Brand Active tworzą osoby, które, poza tym, że pracę traktują jak pasję, tworzą zgrany zespół, a urodziny firmy to dobry moment na integrację. Postanowiliśmy je uczcić, spędzając wspólnie czas w nieco inny sposób niż na co dzień. Przekonajcie się, jak zorganizowaliśmy ten wyjątkowy dzień.