Brand Active podsumowuje trzeci rok działalności [INFOGRAFIKA]

W tym roku Brand Active obchodzi 3 lata istnienia na rynku. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat? Zapoznajcie się z infografiką prezentującą wyniki zarówno na polu współpracy z klientami, jak i wewnętrznego rozwoju firmy.

 

Miniony trzeci rok naszej działalności w e-commerce był kluczowy dla rozwoju Brand Active. Wdrożyliśmy strategię rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy, a także uzupełniliśmy zespół o nowe kompetencje. Brak działu handlowego i sami napływający klienci są dla nas najlepszym potwierdzeniem, że podążamy bardzo dobrą ścieżką. Celem na kolejny rok jest wzmocnienie naszej pozycji jako agencji e-commerce na rynku polskim oraz dywersyfikacja usług i projektów – mówi Marcin Rudzik, CEO, Brand Active.

Zmiany, jakich doświadczyliśmy to zasługa wszystkich naszych Klientów i Partnerów, których zaufanie pozwoliło udoskonalać nasze usługi oraz wypadkowa działań całego zespołu, których zaangażowanie i wysoki poziom umiejętności umożliwiły podejmowanie kolejnych wyzwań.

 

Brand Active tworzą osoby, które, poza tym, że pracę traktują jak pasję, tworzą zgrany zespół, a urodziny firmy to dobry moment na integrację. Postanowiliśmy je uczcić, spędzając wspólnie czas w nieco inny sposób niż na co dzień. Przekonajcie się, jak zorganizowaliśmy ten wyjątkowy dzień.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Zespół Brand Active na CrossDuathlon 2019 w Stalowej Woli

W niedzielę, 9 czerwca 2019 r. pracownicy Brand Active, przełamując granice własnych możliwości, wzięli udział w nowatorskiej imprezie sportowej- III CrossDuathlon Stalowa Wola.
11.06.2019
Czytaj więcej Strzałka

Brand Active podsumowuje trzeci rok działalności [INFOGRAFIKA]

W tym roku Brand Active obchodzi 3 lata istnienia na rynku. Jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat? Zapoznajcie się z infografiką prezentującą wyniki zarówno na polu współpracy z klientami, jak i wewnętrznego rozwoju firmy. Miniony trzeci rok naszej działalności w e-commerce był kluczowy dla rozwoju
13.05.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz