
W pierwszym kwartale 2021 roku Brand Active będzie jednym z setek wystawców z całego świata podczas E-commerce Berlin Expo. Jako eksperci chcemy w pełni brać udział w takich wydarzeniach, dlatego zaproponowaliśmy podzielenie się naszą wiedzą w formie prezentacji, którą ma szansę wygłosić Zofia Komada – Shopify Expert / Ecommerce Manager.
E-commerce Berlin Expo to jedno z wiodących wydarzeń branżowych w Niemczech. Targi z edycji na edycję cieszą się coraz większą popularnością, o czym świadczy, chociażby 10000 odwiedzających, ponad 300 wystawców z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych oraz obecność takich firm, jak Google, Samsung, Amazon, BMW, Allegro, Zalando, Facebook, DHL, Shopify, Mastercard i L’Oreal.
Podczas piątej edycji, która odbędzie się 18.02.2021, mamy szansę wziąć udział w wydarzeniu nie tylko w roli wystawców, ale i prelegentów. Jednak o tym, jakie prelekcje zostaną wygłoszone, decydują internauci. Do końca dnia 22 października można oddać głos za pośrednictwem Linkedin:
Temat, który chciałaby przybliżyć Zofia brzmi: “Headless Commerce – czy to nowy wymiar ewolucji e-commerce?”. Podczas prezentacji uczestnicy targów mogą dowiedzieć się, jak skutecznie oddzielić front-end, czyli warstwę wizualną sklepu od wszystkich technologicznych aspektów ukrytych w back-end. Chcemy odpowiedzieć na pytanie, czym tak właściwie jest Headless Commerce i co można zyskać, wdrażając go. “Kluczowym punktem prelekcji ma być udowodnienie innowacyjności omawianego podejścia i pokazanie, jak można w pełni wykorzystać drzemiący w nim potencjał” – dodaje Zofia Komada.
Zapraszamy do głosowania na Zofię, a tym samym Brand Active. Swój głos można oddać, klikając tutaj.