;

Brand Active na 12 miejscu w kategorii Rising Stars – Deloitte Technology Fast 50 CE 2020

19 listopada miała miejsce gala online podczas której przedstawiono Ranking „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”. To zestawienie najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie Europy Środkowej. Oprócz firm wyróżnionych w głównej kategorii Fast 50, Deloitte Central Europe nagrodził też młodsze firmy w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”. Firmy samodzielnie zgłaszają chęć udziału w rankingu, a Deloitte weryfikuje podane przez nie dane finansowe.
 

Deloitte wybierając „Wschodzące Gwiazdy” kierował się wymogami: historia działalności nie krótsza niż trzy lata, osiągnięte przychody operacyjne w okresach rocznych (2017-2019), a o miejscu w rankingu Europy Środkowej decydowały wzrosty procentowe. W 21. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej aż 30 %. miejsc zajmują spółki z Polski. Wiodą one też prym w pierwszej dziesiątce, gdzie przypadła im aż połowa miejsc. Brand Active uplasowało się na 12 miejscu z wynikiem 387% wzrostu w kategorii Rising Stars.
 

“ Udział w programie Deloitte Fast 50 to dla nas duże wyróżnienie. Trud i wiele poświęceń całego zespołu przełożyło się na tak wspaniały wynik- 12 miejsce w Europie Środkowej w kategorii Rising Stars. To świetne zwieńczenie pierwszych lat naszej działalności jako agencji e-commerce. Kluczowe jest teraz dla nas, żeby złapać nowy punkt odniesienia i poszerzyć perspektywę o zagraniczne rynki. Czas pandemii pokazał, że e-commerce dla wielu firm okazał się deską ratunku. Sami przez okres lockdownu pomagaliśmy firmom transferować ich sklepy do online’u, uruchamiając m.in. akcję „Sklep w 7 dni”. Jako agencja e-commerce czujemy się społecznie odpowiedzialni, za to, co robimy, a zostanie laureatem w rankingu Deloitte, pokazało nam, że to wszystko ma ogromny sens. Wraz z nowym rokiem, napełnieni dobrą energią i z ambitnymi planami wchodzimy w kolejny rozdział naszej firmy.” – Marcin Rudzik, CEO w Brand Active Sp. z o.o.
 

Mateusz Rybka
Community Builder w Brand Active. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami. Działał między innymi w Google Developer Group i PRz Racing Team. Jego zainteresowania to sprzedaż, marketing, rekrutacja i branża automotive.

Polecane wpisy

Dodaj komentarz

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM