Brand Active we współpracy z Bizuu – wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active we współpracy z Bizuu - wdrożenie na platformę Shopify Plus

Brand Active podjęło współpracę z jedną z kluczowych polskich marek modowych premium – Bizuu. Po stronie naszego zespołu leżał proces migracji na platformę Shopify Plus.

 

Nadrzędnym celem Bizuu było pozyskanie narzędzia, które będzie dobrze znane użytkownikom, mającego sprawdzoną pod względem UX ścieżkę zakupu. Równie istotna była automatyzacja pozwalająca na usprawnienie pracy. Wybór padł na wersję enterprise dla dużych eCommerce, czyli Shopify Plus.

 

Podejmując decyzję o budowie nowego sklepu online, rozpoczęliśmy poszukiwania rozwiązania, które spełni nasze potrzeby biznesowe i dzięki któremu zrealizujemy cele sprzedażowe i marketingowe. Skupiliśmy się na kilku istotnych punktach – wymaganiach – które wpisują się w nasze założenia strategiczne. Przede wszystkim zależało nam na narzędziu, które jest dobrze znane użytkownikom oraz ma sprawdzoną pod względem UX ścieżkę zakupu. Skupiliśmy się również na automatyzacji – procesie, który przyspieszy realizację wielu zadań w firmie. Dodatkowo istotna była dla nas swoboda przy tworzeniu wyglądu i funkcjonalności – Zbigniew Augustyniak – Head of IT & eCommerce, Bizuu

 

Powołany do pracy zespół specjalistów BA był odpowiedzialny za cały proces migracyjny obejmujący zarówno analizę, makietowanie, jak i wdrożenie systemu PIM, frontendu, konfigurację oraz integrację. Po naszej stronie leżała odpowiedzialność za przygotowanie makiet mobile first, analizę opracowanych layoutów i programistyczne wdrożenia widoków uwzględniających customizację wybranych aplikacji i rozwiązań systemowych. Chcąc zwiększyć funkcjonalność sklepu i usprawnić pracę, wdrożyliśmy i skonfigurowaliśmy PIM Akeneo, który stał się równocześnie źródłem prawdy dla systemu ERP, POS i kilku instancji Shopify Plus. Na potrzeby projektu stworzyliśmy również dwa autorskie rozwiązania ReturnApp i InvoiceApp oraz podjęliśmy się migracji z 2ClickShop na Shopify Plus wraz z historią zakupową klientów. Dodatkowo zostały wykonane sklepy na rynek amerykański i europejski w niemieckiej i angielskiej wersji językowej.

 

Szczegółowy przebieg prac wdrożeniowych i zastosowanych rozwiązań oraz wnioski specjalistów zaangażowanych do pracy nad projektem, a także zespołu Bizuu znaleźć można w przygotowanym przez nas ebooku będącym case study wdrożenia. 

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Polecane wpisy

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM