Systematyzacja informacji o produkcie - jak system klasy PIM może Ci pomóc

PIM to sposób zarządzania informacją o produkcie umożliwiający sprawne tworzenie i rozpowszechnianie informacji w różnych kanałach. Na łamach przygotowanego przez nas ebooka wyjaśniamy, czym charakteryzują się systemy PIM, komu są dedykowane i jakie korzyści dla eCommerce ze sobą niosą. Przybliżamy również kwestię PIM w B2B i omnichanell, prezentując przykłady marek bazujących na tym rozwiązaniu.

POBIERZ EBOOK
Jak system klasy PIM może Ci pomóc
Zawartość ebooka
Systematyzacja informacji o produkcie - jak system klasy PIM może Ci pomóc

Zawartość ebooka

Informacje zawarte w ebooku stanowią wyjaśnienie, czym jest Product Information Management. Publikacja składająca się z 12 głównych rozdziałów uwzględnia zarówno zagadnienia związane z systemami PIM w ogólnym ujęciu, jak i charakterystykę konkretnych rozwiązań, takich jak Akeneo, Pimcore, Ergonode i Plytix, przybliżając koszty związane z ich wdrożeniem. Wyjaśniamy, dlaczego systemy klasy PIM zyskują na popularności i dla kogo jest to niezbędne rozwiązanie. Z ebooka dowiesz się, czym się kierować podczas wyboru konkretnego rozwiązania i co zyskasz, decydując się na system PIM. Autorzy ebooka przedstawili też przykłady konkretnych marek, które wykorzystują systemy PIM w procesie rozwoju swojego eCommerce.

O Ebooku

O Ebooku

Ponad 30 stron eksperckiej wiedzy na temat zalet i ograniczeń PIM Akeneo

WSZYSTKO O AKENEO

PRZYKŁADY SKLEPÓW

WIEDZA EKSPERTÓW

OPINIE SPECJALISTÓW

Wszystko o PIM

PIM, czyli Product Information Management znacząco ułatwia swobodne i, przede wszystkim, sprawne zarządzanie wszystkimi zasobami produktów i przechowywanie ich w jednym miejscu.

Wdrożenie systemu PIM bezpośrednio wpływa na usprawnienie pracy, krótszy Time to Market, możliwość zwiększenia asortymentu i uzyskania efektu long tail, czy zachowanie spójności danych w każdym kanale publikacji.

To też gwarancja większej kontroli publikowanych treści, niższych kosztów związanych, chociażby z etapem wprowadzania informacji i bardziej wartościowych treści wpływających na przyspieszenie procesu decyzyjnego klientów, a co za tym idzie, wyższy współczynnik konwersji.

Wszystko o PIM Akeneo

Autorzy ebooka

Piotr Znamiorowski

Piotr Znamirowski Head Of Business Analysis

Od wielu lat prowadzi konsultacje i nadzór nad wdrożeniami oraz integracjami w obszarze e-commerce. Zawsze poszukuje sposobu optymalizacji i automatyzacji procesów IT. Poprzez bliski kontakt z developerami, klientami i ich projektami, optymalizuje i rozwija ich systemy ecommerce. Obecnie jest odpowiedzialny za przeprowadzenie analiz przedwdrożeniowych, budując architekturę przyszłych systemów e-commerce.

01 / 04
Paweł Horodecki
Paweł Horodecki

Paweł Horodecki Head of Operations | Sales

Specjalizuje się w planowaniu długotrwałej współpracy z klientami oraz pomaga w osiąganiu celów wyznaczonych w projektach. Na co dzień dba o jakość obsługi klienta oraz dobór najlepszych rozwiązań, mając na uwadze sukces klienta i projektu.

02 / 04
Agnieszka Waliłko
Agnieszka Waliłko

Agnieszka Waliłko Content Specialist

Od lat związana z social mediami i copywritingiem. Przygotowuje artykuły, opisy produktów i kategorii dla Klientów, redaguje teksty, jest odpowiedzialna za content w kanałach social media oraz marketing wewnętrzny BA.

03 / 04
Zofia Komada
Zofia Komada

Zofia Komada Head od Sales

Związana z branżą ecommerce od kilku lat, doradza klientom zagranicznym i polskim w doborze systemu sklepu internetowego. Prowadzi konsultacje w obrębie Shopify Plus i Shopify, prezentując możliwści platformy, jej mocne strony, przewagi konkurencyjne, ale również ograniczenia. Koordynowała działania wdrożeniowe i marketingowe m.in. w projaktach Decathon, Klinika La Perla, Lestello, Manufaktura w Bolesławcu, czy Viola Hair Extensions.

04 / 04
Piotr Znamirowski
Pim Akeneo Ebook
Pobierz ebook