Systematyzacja informacji o produkcie - jak system klasy PIM może Ci pomóc
PIM to sposób zarządzania informacją o produkcie umożliwiający sprawne tworzenie i rozpowszechnianie informacji w różnych kanałach. Na łamach przygotowanego przez nas ebooka wyjaśniamy, czym charakteryzują się systemy PIM, komu są dedykowane i jakie korzyści dla eCommerce ze sobą niosą. Przybliżamy również kwestię PIM w B2B i omnichanell, prezentując przykłady marek bazujących na tym rozwiązaniu.
POBIERZ EBOOKWszystko o PIM
PIM, czyli Product Information Management znacząco ułatwia swobodne i, przede wszystkim, sprawne zarządzanie wszystkimi zasobami produktów i przechowywanie ich w jednym miejscu.
Wdrożenie systemu PIM bezpośrednio wpływa na usprawnienie pracy, krótszy Time to Market, możliwość zwiększenia asortymentu i uzyskania efektu long tail, czy zachowanie spójności danych w każdym kanale publikacji.
To też gwarancja większej kontroli publikowanych treści, niższych kosztów związanych, chociażby z etapem wprowadzania informacji i bardziej wartościowych treści wpływających na przyspieszenie procesu decyzyjnego klientów, a co za tym idzie, wyższy współczynnik konwersji.