Grzegorz Sękowski dla magazynu E-commerce w Praktyce

Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce. Grzegorz Sękowski – E-commerce Manager w Brand Active na łamach E-commerce w Praktyce przedstawia trzy sposoby na ograniczenie kosztu pozyskania klienta i pokazuje, w jaki sposób skutecznie zarządzać budżetem oraz optymalizować koszty marketingowe. 

 

“Do poprawnego optymalizowana kosztów marketingowych wymagana jest wcześniejsza analiza e-commerce. Służą do tego wybrane współczynniki KPI, które pozwalają określić marżę brutto, z jaką sprzedawany jest towar, zyski z poszczególnych kanałów reklamowych oraz bezpośrednie wyniki  kampanii. Dopiero po poprawnie przeprowadzonej analizie można podjąć odpowiednie działania związane z optymalizacją kosztów pozyskania klienta.” – pisze Grzegorz Sękowski, E-commerce Manager, Brand Active

 

Więcej wskazówek jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce przeczytacie w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce w Praktyce.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Brand Active wyróżniony przez Clutch!

Zostaliśmy wybrani do corocznej listy 100 najlepszych firm IT w Polsce. Clutch jest wiodącą platformą ocen i recenzji dla dostawców usług IT, marketingowych i biznesowych. Każdego miesiąca ponad pół miliona kupujących i sprzedających usługi korzysta z platformy Clutch, a baza użytkowników rośnie o ponad 50% rocznie. Clutch został uznany przez Inc. Magazine za jedną z 500 najszybciej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych i znalazła się na liście 50 najlepszych startupów według LinkedIn.
21.04.2021
Czytaj więcej Strzałka

Umowy time & material i realizacja projektu wg Agile

Planujesz rozpocząć współpracę z Brand Active? Zapoznaj się z naszym system pracy i filozofią, którą wyznajemy. Podejście zostało wypracowane na podstawie ponad 5-letniej historii naszej agencji oraz sumarycznie dziesiątek lat doświadczeń naszych managerów. W Brand Active realizujemy projekty w oparciu o kontrakty time & material, które umożliwiają nam bliską współpracę, pełną zaangażowania według filozofii Agile. Mamy nadzieję, że nasze podejście jest spójne z Twoim postrzeganiem tego, w jaki sposób powinny przebiegać projekty wdrożeniowe i marketingowe.
23.03.2021
Czytaj więcej Strzałka