Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce. Grzegorz Sękowski – E-commerce Manager w Brand Active na łamach E-commerce w Praktyce przedstawia trzy sposoby na ograniczenie kosztu pozyskania klienta i pokazuje, w jaki sposób skutecznie zarządzać budżetem oraz optymalizować koszty marketingowe.
“Do poprawnego optymalizowana kosztów marketingowych wymagana jest wcześniejsza analiza e-commerce. Służą do tego wybrane współczynniki KPI, które pozwalają określić marżę brutto, z jaką sprzedawany jest towar, zyski z poszczególnych kanałów reklamowych oraz bezpośrednie wyniki kampanii. Dopiero po poprawnie przeprowadzonej analizie można podjąć odpowiednie działania związane z optymalizacją kosztów pozyskania klienta.” – pisze Grzegorz Sękowski, E-commerce Manager, Brand Active
Więcej wskazówek jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce przeczytacie w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce w Praktyce.