
Z dumą przedstawiamy naszą najnowszą realizację – nowy sklep na platformie Shopify dla marki Miior, producenta luster wysuwnych. Pracując nad tym projektem zależało nam na stworzeniu e-commerce, który połączy funkcjonalność oraz nowoczesność umożliwiając naszemu Klientowi międzynarodową ekspansję.
Cel działań
By poszerzyć swoje możliwości dystrybucji oraz zasięg rynkowy, firma postanowiła zainwestować w stworzenie dedykowanej platformy sprzedażowej. Najważniejszymi aspektami wdrożenia dla Miior było zapewnienie płynności operacyjnej oraz maksymalnej efektywności procesów, zachowując przy tym możliwość dynamicznego skalowania biznesu w przyszłości. Shopify wyróżniając się swoim ekosystemem szablonów i narzędzi a także elastycznością spełnił oczekiwania marki.
Wdrożenie Shopify
Podczas dwumiesięcznych prac nad platformą e-commerce dla marki Miior stworzyliśmy nowy, funkcjonalny i dostosowany do potrzeb rynkowych sklep internetowy. W zakres prac wdrożeniowych wchodziło:
- zainstalowanie szablonu
- konfiguracja waluty: euro
- konfiguracja języków: Angielski, Niemiecki, Francuski, Włoski, Hiszpański
- konfiguracja sekcji video
- konfiguracja modułu “Wybierz swój kształt” mającego na celu prezentację trzech typów oferowanych produktów
- konfiguracja karty produktu
- stworzenie formularza zwrotów
- stworzenie sekcji bloga
Podsumowanie
Wdrożenie nowego sklepu o charakterze B2C było kamieniem milowym w realizacji strategii ekspansji międzynarodowej firmy. Wybór Shopify na docelową platformę e-commerce dał marce komfort dynamicznej skalowalności w połączeniu z szerokim wyborem narzędzi optymalizujących sprzedaż online w każdym aspekcie – od zarządzania produktem po marketing. Szczegółowe informacje o wdrożeniu znajdują się na naszej stronie w zakładce „case study”, a dokładnie tutaj.