Miior x Brand Active – nowe wdrożenie Shopify

Miior blogpost

Z dumą przedstawiamy naszą najnowszą realizację – nowy sklep na platformie Shopify dla marki Miior, producenta luster wysuwnych. Pracując nad tym projektem zależało nam na stworzeniu e-commerce, który połączy funkcjonalność oraz nowoczesność umożliwiając naszemu Klientowi międzynarodową ekspansję.

 

Cel działań

 

By poszerzyć swoje możliwości dystrybucji oraz zasięg rynkowy, firma postanowiła zainwestować w stworzenie dedykowanej platformy sprzedażowej. Najważniejszymi aspektami wdrożenia dla Miior było zapewnienie płynności operacyjnej oraz maksymalnej efektywności procesów, zachowując przy tym możliwość dynamicznego skalowania biznesu w przyszłości. Shopify wyróżniając się swoim ekosystemem szablonów i narzędzi a także elastycznością spełnił oczekiwania marki.

 

Wdrożenie Shopify

 

Podczas dwumiesięcznych prac nad platformą e-commerce dla marki Miior stworzyliśmy nowy, funkcjonalny i dostosowany do potrzeb rynkowych sklep internetowy. W zakres prac wdrożeniowych wchodziło:

  • zainstalowanie szablonu
  • konfiguracja waluty: euro
  • konfiguracja języków: Angielski, Niemiecki, Francuski, Włoski, Hiszpański
  • konfiguracja sekcji video
  • konfiguracja modułu “Wybierz swój kształt” mającego na celu prezentację trzech typów oferowanych produktów
  • konfiguracja karty produktu
  • stworzenie formularza zwrotów
  • stworzenie sekcji bloga

 

Podsumowanie

 

Wdrożenie nowego sklepu o charakterze B2C było kamieniem milowym w realizacji strategii ekspansji międzynarodowej firmy. Wybór Shopify na docelową platformę e-commerce dał marce komfort dynamicznej skalowalności w połączeniu z szerokim wyborem narzędzi optymalizujących sprzedaż online w każdym aspekcie – od zarządzania produktem po marketing. Szczegółowe informacje o wdrożeniu znajdują się na naszej stronie w zakładce „case study”, a dokładnie tutaj.

Jaroslaw Bieda

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Optymalizacja konwersji na Shopify

Prowadzenie sprzedaży internetowej jest pasmem nieustających wyzwań na wielu płaszczyznach. W aspekcie biznesowym najważniejszą metryką do analizowania dla właściciela sklepu jest współczynnik konwersji sprzedaży produktów dodanych do koszyka.  Odpowiednio zaprojektowana ścieżka zakupowa tworzy pozytywne doświadczenie u klienta zwiększając szansę na pomyślne sfinalizowanie transakcji oraz redukując prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska tak zwanego porzuconego koszyka. Prowadząc e-commerce na ...
21.08.2024
Czytaj więcej Strzałka

Sprzedaż B2B na Shopify - najlepsze rozwiązania i funkcjonalności

Postępująca coraz mocniej w ostatnich latach cyfrowa transformacja przyspieszyła dynamikę zmian w globalnym e-commerce. Firmy zaczęły szukać możliwości szybkiego i efektywnego dotarcia do konsumenta za pomocą platform do sprzedaży online. Jednym z wyzwań stojących przed właścicielami sklepów było i w dalszym ciągu jest znalezienie takiego rozwiązania, które może służyć jednocześnie do prowadzenia działań B2C (Busines-to-Consumer) ...
16.08.2024
Czytaj więcej Strzałka