Na Pinterest można robić zakupy! Nowy kanał sprzedaży Shopify

shopify pinterest polska

Pinterest rozszerzył współpracę z Shopify na 27 nowych krajów, a w tym zestawieniu znajduje się m.in. Polska, Niemcy, Szwajcaria, Wielka Brytania, Rumunia. Oznacza to, że ponad 1,7 miliona sprzedawców Shopify na całym świecie w łatwy sposób może wyświetlić swoje produkty na Pinterest i zaoferować je bezpośrednio użytkownikom Pinteresta w postaci tzw. Product Pins. Sprzedawcy Shopify reklamujący się na Pinterest za pośrednictwem Shopify będą również mieli dostęp do dynamicznego retargetingu, co umożliwi im ponowne nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy już wyrazili zainteresowanie ich produktami na Pinterest.

 

pinterest shopify sprzedaż
 

Sprzedawcy Shopify, a także każdy sprzedawcy z kontem biznesowym na Pintereście mogą teraz dodać do 20 kanałów sprzedaży a  w każdym z nich określić dane lokalne, takie jak waluta, język lub dostępność produktu. Obsługa wielu kanałów dla katalogów daje sprzedawcom detalicznym możliwość łatwiejszego nawiązywania kontaktu z klientami na całym świecie, umożliwiając im przesyłanie określonego feed’u produktowego dla każdego rynku, na którym sprzedają produkty.

 

Shopify pinterest sprzedaż
 

W celu konfiguracji sprzedaży na Pinterest z poziomu Shopify wystarczy zainstalować aplikację z AppStore. Warto również zapoznać się z instrukcją po stronie Pinterest w artykule.

 

Współpraca Shopify z Pinterest doskonale wpisuje się w globalny trend social commerce, który obserwujemy w ostatnich 2 latach, a przy pandemii ten trend zdecydowanie się nasilił. Życie ludzi na całym świecie jeszcze bardziej skupione jest na mediach społecznościowych. Użytkownicy takich serwisów jak Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok czy Pinterest są w tych mediach obecni i z ich poziomu chcą dokonywać decyzji zakupowych. W interesie sprzedawców na całym świecie jest być obecnym we wszystkich możliwych kanałach social media, ale sama obecność to za mało, ponieważ dzisiaj należy również dawać możliwość zakupów z ulubionych społecznościówek.

 

Źródła: Pinterest, Shopify

Marcin Rudzik
CEO w agencji e-commerce Brand Active, twórca podcastu „Merytorycznie o eCommerce”, mentor z zakresu e-commerce w Inkubatorach AIP. Regularnie występuje na konferencjach oraz pisze artykuły do branżowych magazynów. Z pasji strażak w jednostce OSP.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Ewa Matlak z certyfikatem kursu UX Design Bootcamp 2021

Henri Matisse powiedział, że kreatywność wymaga odwagi. Tacy właśnie są ludzie z #teamBA. Ewa nasza Junior Designer właśnie ukończyła UX Design Bootcamp 2021. Uniqskills to system kształcenia użyteczności projektantów w formie online i jedyny kurs przeprowadzający przez wszystkie etapy procesu projektowego zwieńczony samodzielną realizacją projektu Wykładowcami kursu byli doświadczeni pracownicy takich firm jak Orange czy Allegro.
2.06.2021
Czytaj więcej Strzałka

Brand Active wyróżniony przez Clutch!

Zostaliśmy wybrani do corocznej listy 100 najlepszych firm IT w Polsce. Clutch jest wiodącą platformą ocen i recenzji dla dostawców usług IT, marketingowych i biznesowych. Każdego miesiąca ponad pół miliona kupujących i sprzedających usługi korzysta z platformy Clutch, a baza użytkowników rośnie o ponad 50% rocznie. Clutch został uznany przez Inc. Magazine za jedną z 500 najszybciej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych i znalazła się na liście 50 najlepszych startupów według LinkedIn.
21.04.2021
Czytaj więcej Strzałka