3 Sprawdzone aplikacje do e-mail marketingu na Shopify

W tym artykule przyjrzymy się różnym aplikacjom, które ułatwią Ci wykorzystanie e-mail marketingu do angażowania, pielęgnowania relacji z odbiorcami i sprzedawania swoim Klientom.
 

E-mail marketing może stanowić świetny sposób na poprawę konwersji oraz zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie. Oprócz tego, że jest skuteczną formą sprzedaży to jest przystępna cenowo i stosunkowo łatwa do wykonania.
 

Warto zaznaczyć, że e-mail to kanał, który w pełni kontrolujesz. Twoja lista e-mailowa nie jest narażona na nieoczekiwane zmiany w innych firmach. W niepewnych czasach poczta e-mail to bezpieczny sposób bezpośredniego dotarcia do klientów, którzy nie mogą Cię odwiedzić. Gdziekolwiek znajduje się Twoja witryna sklepowa, listę e-mailową można zabrać ze sobą.
 

Wpisując w sklepie Shopify App Store frazę: “e-mail marketing” – może okazać się, że wybór odpowiedniej aplikacji spośród kilkuset pozycji stanowi nie lada wyzwanie. Dlatego przedstawię Ci 3 aplikacje do e-mail marketingu, które mogą mogą się okazać przydatne w Twoim sklepie.
 

1. Shopify Email

 

 
Shopify Email umożliwia tworzenie i przeprowadzanie kampanii e-mail marketingu w Shopify Marketing. Możesz korzystać z szablonów wiadomości e-mail, istniejących zasobów marki i zawartości produktu ze sklepu. Z tego powodu tworzenie różnych kampanii mailowych jest niezwykle łatwe. Ponadto możesz wysyłać e-maile przy użyciu nazwy domeny praktycznie bez konieczności konfiguracji.

Shopify Email zawiera analizy kampanii potrzebne do pomiaru efektywności, w tym współczynniki otwierania i klikania wiadomości e-mail.
 
Dzięki Shopify Email możesz:
 

  • wysyłać wiadomości e-mail do subskrybentów za pomocą zaledwie kilku kliknięć – bezpośrednio z poziomu administratora Shopify
  • oszczędzić czas dzięki gotowym szablonom, które automatycznie pobierają Twoje logo, zdjęcia produktów, opisy, ceny i adresy URL bezpośrednio z Twojego sklepu
    z łatwością dostosować swoją wiadomość e-mail, edytując tekst, przyciski, obrazy i nie tylko, aby dostosować ją do swoich potrzeb
  • importować listy klientów do Shopify
  • segmentować e-maile, aby mieć pewność, że właściwa wiadomość dotrze do właściwej osoby
  • śledzić wyniki, w tym współczynniki otwarcia i klikalności, produkty dodane do koszyków i zakupy
  •  
    Od 1 października 2020 r. Pierwsze 2500 e-maili wysyłanych co miesiąc będzie nadal bezpłatne. Po przekroczeniu tego poziomu będzie trzeba zapłacić 1 USD za każde 1000 wysłanych wiadomości e-mail.
     

    2. Marketing e-mailowy Omnisend


     
    Aplikacja, która umożliwia zaangażowanie subskrybentów za pomocą ukierunkowanych, łatwych w tworzeniu szablonów e-mailowych zawierających różne elementy zwiększające CTR.
     
    Aplikacja zapewnia:
     

  • wsparcie 24/7 – dostępne jest znakomite wsparcie i pomocne porady zawsze, gdy tego potrzebujesz.
  • możliwość połączenia e-mail z SMS-ami i innymi kanałami, aby uzyskać ponad 2 razy więcej konwersji bez konieczności integracji wielu aplikacji
  • sprawne projektowania szablonów mailowych bez konieczności rezygnacji z pięknego wyglądu przy pomocy edytor treści typu drag & drop
  • możliwość wykorzystania testów A/B, dzięki czemu dowiesz się, która treść, układ czy zdjęcie bardziej odpowiada Twojej grupie docelowej
  • dodawanie dynamicznych kodów i kuponów, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność kampanii
  • funkcjonalne raporty dotyczące działań opartych na danych – możesz porównywać swoje wyniki codziennie, co tydzień lub co miesiąc i poprawiać swoje działania, dowiadując się, które treści cieszyły się największym zainteresowaniem i które konfiguracje generowały najwięcej konwersji na zakup.
  •  

    Możesz wypróbować wszystkie funkcje Omnisend bezpłatnie przez 14-dniowy okres próbny. Po 14 dniach decydujesz, czy zachować płatne funkcje, czy nadal korzystać z bezpłatnego planu, który pomoże Ci się rozwijać. Płatne plany zaczynające się od 16 $ / miesięcznie, na podstawie liczby abonentów.
     

    3. Seguno: Marketing e-mailowy

     

     
    Aplikacja jest darmowa do określonego poziomu kontaktów – większa ilość kontaktów wraz z dodatkowymi funkcjami dostępna jest zgodnie z cennikiem. Podczas gdy inne aplikacje są zbyt złożone, aby w pełni je wykorzystać, Seguno zostało zaprojektowane tak, aby robić więcej w krótszym czasie. Dzięki temu tworzenie w niej intuicyjnych i szybkich szablonów wiadomości e-mail nie stanowi problemu.
     
    Korzyści:
     

  • Seguno jest natywnie zintegrowane zarówno z administracją Shopify, jak i aplikacją mobilną
  • możliwość pobierania raportu o przychodach generowanych przez e-mail – możesz zobaczyć szczegóły konwersji bezpośrednio w zamówieniach oraz w szczegółowym raporcie dla każdego z wysłanych maili
  • możliwość tworzenia docelowych segmentów klientów
  • opcja dynamicznego polecania produktów
  • sposobność kreowania niestandardowych szablonów e-mail – dołączona biblioteka szablonów wiadomości e-mail, z których można samodzielnie tworzyć własne.
  • Prowadzenie małego sklepu lub małego zespołu oznacza, że ​​czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Seguno zostało stworzone tak, aby oszczędzać czas swoich użytkowników.
     
    E-mail marketing może stanowić świetny sposób na zwiększę sprzedaży w Twoim sklepie. Aplikacje do e-mail marketingu na Shopify dają wiele możliwości, dzięki którym możesz wysyłać oferty idealnie dopasowane do Twoich odbiorców. Możesz projektować i dostosowywać szablony wiadomości w bardzo intuicyjnych edytorach, dzięki którym tworzenie samych kampanii mailingowych będzie proste.

    W Brand Active na stanowisku Marketing Specialist. Na co dzień zajmuje się marketingiem automation oraz wysyłką kampanii e-mail marketingowych, specjalizuje się również w Buzz marketingu.

    Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

    Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

    Skontaktuj się z nami

    Polecane wpisy

    Zarządzanie informacją o produkcie w Shopify z wykorzystaniem PIM AKENEO

    Co jest potrzebne do zbudowania dobrych i wartościowych Rich Card? Rozpoczynając pracę nad uruchomieniem sklepu internetowego, konieczne jest zgromadzenie informacji o produktach, które zamierzamy sprzedawać. Są to takie informacje jak: nazwa produktu, galeria zdjęć produktu, opis podstawowy produktu, specyfikacja produktu, producent, typ produktu, flagi produktu np.: NOWOŚĆ, PROMOCJA, tagi produktu, atrybuty produktu np.: KOLOR, WYMIAR,...
    30.09.2020
    Czytaj więcej Strzałka

    Top 3 wtyczki Shopify ułatwiające działanie w social media

    Chcesz usprawnić działania w social media? Jeśli pracujesz w oparciu o platformę Shopify, masz sporo możliwości. Poznaj 3 popularne wtyczki ułatwiające działania na Facebooku i Instagramie.
    30.09.2020
    Czytaj więcej Strzałka

    Dodaj komentarz