Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

info@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

340 mln USD na reklamy Google Ads dla małych i średnich firm

Brand ActiveGoogle Ads 340 mln USD na reklamy Google Ads dla małych i średnich firm

340 mln USD na reklamy Google Ads dla małych i średnich firm

Google premiuje aktywnych reklamodawców

W ramach akcji walki z koronawirusem Google przekaże w sumie 340 milionów USD wszystkim małym i średnim firmom, którzy aktywnie korzystali z konta Google Ads w ciągu ostatniego roku. Dzięki dodatkowym środkom na kampanie w Google firmy będą mogły zmniejszyć koszty utrzymywania kontaktu z klientami.

Dla kogo wsparcie w Google Ads?

Wszystkie małe i średnie firmy, które aktywnie reklamowały swoje biznesy w Google Ads bezpośrednio lub za pośrednictwem partnera w ciągu 10 z 12 miesięcy w 2019 roku oraz w styczniu i/lub lutym 2020 roku, a przy tym przestrzegały zasad Google, zostaną nagrodzone bonusem na kolejne kampanie reklamowe. 

Kiedy zostanie wprowadzona pomoc?

Jak donosi sam Google, bonusy reklamowe będą wprowadzane od końca maja. Powiadomienia o przyznaniu środków będą umieszczane bezpośrednio na kontach Google Ads.

Ile środków na reklamę Google Ads dostanę?

Ostateczna kwota przyznanego bonusu od Google nie będzie stała i zależeć będzie od: 

  • wcześniejszych wydatków na reklamę w Google
  • kraju i waluty, w które założone zostało konto w Google Ads

Do kiedy mogę wykorzystać środki

Dodatkowe środki na reklamę w Google mogą zostać wykorzystane do końca 2020 roku.

Źródło:

https://support.google.com/google-ads/answer/9803410?hl=en&fbclid=IwAR0X29QpIQuyDdTFDBFgzhtcIHp3uwTw9Y4aFlntFnYgaBtIF3OQWwqqUb0

https://www.blog.google/inside-google/company-announcements/commitment-support-small-businesses-and-crisis-response-covid-19/?fbclid=IwAR3_UwxhLHpI2OhtVqtSn6lMKKjjefyMa-opNAqCWTRJuXxa62oqPZUQWJ0

Ewelina Grzona

PPC Specialist. Od ponad 8 lat związana z branżą SEM. Pasjonatka cyfr, szczególnie mnożenia - ruchu, konwersji i przychodów klientów. Na co dzień kreuje i optymalizuje kampanie w Google Ads i Facebook Ads, wyciskając z nich maksimum przy minimalnym wkładzie klienta.