
Wielu e-sprzedawców wychodzi z założenia, że skoro sklep sprzedaje i przynosi zysk, to jest dobrze i nie trzeba nic zmieniać.
Niestety, często bywa tak, że miesiące mijają, a zyski spadają. Promocje cenowe chwilowo ratują sytuację, ale w końcu i to nie wystarcza i biznes ląduje pod kreską. Klientów nie ma, w kasie pusto, banki odsyłają z kwitkiem…
Gdzie popełniono błąd?
Przespano najlepszy moment na inwestycje, gdy z zysku można było wydzielić budżet na reklamę i rozwój.
“Ale przecież mieliśmy największy wybór produktów”.
A czy zadbaliście o dobrą promocję i obecność we wszystkich możliwych kanałach sprzedaży?
“Ale na reklamę wydawaliśmy kilkanaście tysięcy miesięcznie, nasze bannery były wszędzie”
A czy wasz sklep był przyjazny użytkownikom, czy woleli kupić łatwiej i szybciej u konkurencji?
“Ale naszych cen nikt nie był w stanie przebić”
A może klienci woleli zapłacić więcej za personalizowany produkt, a wojna cenowa zabiła wasz zysk?
“Ale skąd mogliśmy wiedzieć?”
zabrakło wsparcia…
Nasza agencja takie właśnie wsparcie oferuje przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż w Internecie. Na bazie statystyk i opinii naszych klientów możemy śmiało stwierdzić, że współpraca z nami przynosi wymierne korzyści. Oto kilka najważniejszych powodów, dla których warto z nami współpracować:
1. Oferujemy elastyczny, abonamentowy model współpracy
Wsparcie marketingowe sklepu w modelu abonamentowym to prawdopodobnie pierwsza tego typu oferta na rynku w Polsce. Najczęściej realizowane usługi marketingowe dla e-handlu podzieliliśmy na 4 pakiety tak, aby zakres prac oraz cena pakietu były jak najlepiej dopasowane do potrzeb klientów.
Abonamenty na wsparcie sprzedaży oferujemy wszystkim e-sprzedawcom, niezależnie z jakiego system korzystają.
Zakres działań w ramach pakietu możemy modyfikować w toku indywidualnych ustaleń w zależności od potrzeb klienta, zatem jeśli chcesz zmienić ilość godzin czy zakres prac, to jesteśmy otwarci na propozycje.
2. Delegujemy indywidualnego opiekuna klienta
Każdemu naszemu klientowi zostaje przydzielony indywidualny opiekun, specjalista, który przez cały okres współpracy koordynuje realizowane projekty, odpowiada na pytania i stanowi wsparcie techniczne w przypadku problemów.
Niezwykle istotną zaletą indywidualnego opiekuna jest fakt, że w trakcie współpracy poznaje on dokładnie specyfikę branży, grupę docelową, rynek, produkty i procesy zachodzące u klienta, co sprawia, że komunikacja przebiega sprawnie i szybko znajdowany jest “wspólny język”, który ułatwia całą współpracę.
Jednym z zadań indywidualnego opiekuna jest także wychwytywanie błędów w działaniach biznesowych i marketingowych klienta i przygotowywanie dla niego porad i zaleceń optymalizacyjnych.
Zdarza się, że kilka drobnych błędów czy zaniedbań w sklepie potrafi w znacznym stopniu zaniżyć wyniki finansowe. Zwiększenie zysku wynikające z ich naprawy nierzadko pozwala pokryć cenę abonamentu Brand Active.
3. Mamy pierwszy na rynku sklep z usługami dla e-commerce
Abonamenty zawierają z góry określony zestaw działań odpowiadający zapotrzebowaniu każdego klienta.
A co w przypadku, gdy pojawi się nieplanowana promocja w sklepie, super zniżka od reklamodawcy, z której szkoda nie skorzystać, albo po prostu ilość projektów nie pokrywa potrzeb w danym miesiącu?
To nie problem, abonament nas nie ogranicza.
Specjalnie na takie okazje przygotowaliśmy sklep, w którym możesz dokupić projekty i usługi e-commerce, wykraczające poza abonament lub gdy są realizowane sporadycznie.
Wystarczy, że je dokupisz.
Współpracując z nami w ramach abonamentu masz stałą zniżkę 20% w sklepie z usługami.
Zakupu można dokonać przez stronę sklepu lub bezpośrednio u opiekuna klienta.
4. Gwarantujemy wsparcie merytoryczne i pokazujemy dobre praktyki e-commerce
Wiele agencji działa “od zlecenia do zlecenia”, realizują projekt i wystawiają fakturę, niejednokrotnie zostawiając klienta ze skomplikowanym narzędziem lub trudnym procesem bez pomocy.
My jesteśmy do dyspozycji klienta przez cały okres trwania współpracy. Wdrażając nowy sklep czy narzędzie, dbamy nie tylko o to, by klient nauczył się jego obsługi, ale pokazujemy również jak w pełni wykorzystać możliwości systemu, który posiada. Gdy widzimy, że klient sobie nie radzi – reagujemy.
Często otrzymujemy pytania: “czy warto zainwestować w tę formę reklamy?”, albo “czy oferta tej firmy będzie dla nas korzystna?” Analizujemy temat i doradzamy najlepsze naszym zdaniem rozwiązanie. O tym jak wiele ofert okazuje się zwykłym naciąganiem, przekonał się chyba każdy przedsiębiorca.
Chętnie dzielimy się naszym know-how. Doświadczenie zdobywane na 3 własnych sklepach, statystyki, wiedza wyniesiona ze szkoleń i konferencji oraz informacje przekazywane przez innych przedsiębiorców pozwalają nam unikać wielu pułapek, czyhających na naszych klientów. Lepiej uczyć się na błędach innych, niż własnych.
5. Nasza pomoc nie kosztuje wiele
Oczywiście wszystko zależy od punktu widzenia, 1890 zł netto miesięcznie dla jednych to zaledwie kilka procent przychodu, dla innych kwota nie do udźwignięcia.
Porównując nasze stawki z ofertami innych agencji stwierdzamy, że zakres proponowanych przez nas usług w ramach abonamentu w stosunku do jego ceny jest bardzo korzystny.
W obsługę każdego klienta zaangażowanych jest 3 lub 4 wykwalifikowanych specjalistów. Gdyby płacić każdemu z nich z osobna lub rozpocząć współpracę z kilkoma firmami jednocześnie, to łączna cena tych usług byłaby zdecydowanie większa niż nasz abonament, a dodatkowym kosztem byłby Twój czas, niezbędny do skoordynowania wszystkich prac.
Oszczędności pojawiają się także przy zarządzaniu budżetem reklamowym na płatne kliknięcia. Gdy realizujemy kampanie Google AdWords lub Facebook Ads i widzimy, że nie przynosi nam spodziewanych efektów, wyłączamy ją zanim pochłonie wszystkie środki.
Pozostałe pieniądze inwestujemy w poszukiwanie innych, skuteczniejszych form reklamy.
Warto również pamiętać, że abonament Brand Active nie jest kosztem, a inwestycją. Dokładamy starań, aby jak najszybciej zwiększyć przychód w Twoim sklepie, który nie tylko pokryje cenę abonamentu, ale przyniesie solidny zysk.
6. Jesteśmy zaangażowani w rozwój Twojej marki
To, co najbardziej nas cieszy i motywuje do dalszej pracy, to rosnąca sprzedaż w sklepach klientów i rekomendacje. Jesteśmy grupą ludzi bardzo zaangażowanych w swoją pracę, ponieważ nasz sukces jest ściśle powiązany z Twoim.
Raczej odbierzemy, gdy telefon dzwoni po godzinach pracy, zdarza się nam poświęcić wolny czas, aby zebrać informacje, czy przejrzeć statystyki, które mogą Ci jakoś pomóc, a gdy wpadnie nam do głowy jakiś fajny pomysł, który Ty będziesz w stanie spieniężyć, to chętnie się nim dzielimy.
Jesteśmy zgranym zespołem i wszyscy dokładamy starań, aby nasze projekty utrzymywały wysoki poziom, reklama przynosiła zyski, a Twoja marka rosła w siłę.
Podsumowując:
W dobie rewolucji cyfrowej, gdy handel przenosi się do Internetu, a w każdym miesiącu kilka konkurencyjnych sklepów, warto jest mieć za plecami partnera biznesowego, który:
Jakie efekty udaje nam się osiągnąć?
Porównanie statystyk u jednego z klientów:
Lipiec 2017 – pierwszy miesiąc współpracy
Listopad 2017 – piąty miesiąc współpracy
Zadzwoń lub napisz i przedstaw nam swoje potrzeby i oczekiwania, a my przygotujemy dobrą ofertę.