Agencja e-commerce | Strategia, Marketing, Optymalizacja, Audyt

biuro@brandactive.pl

+48 17 770 73 96

Top

Aktualizacja głównego algorytmu Google rozpoczęta – Czerwiec 2019

Brand ActiveNewsy Aktualizacja głównego algorytmu Google rozpoczęta – Czerwiec 2019
Google Update

Aktualizacja głównego algorytmu Google rozpoczęta – Czerwiec 2019

W niedzielę 2 czerwca Google opublikował informację o aktualizacji głównego algorytmu. Zapowiadana aktualizacja została wdrożona 3 czerwca. Jej oficjalna nazwa to: June 2019 Core Update.

 

Aktualizacja głównego algorytmu Google Czerwiec 2019

 

Cele June 2019 Core Update

 

Wprowadzona aktualizacja ma na celu ulepszenie sposobu, w jaki Google rozumie wyszukiwane przez użytkowników hasła oraz strony internetowe obecne w wynikach wyszukiwania. Po aktualizacji użytkownicy powinni otrzymywać szybsze oraz bardziej trafne odpowiedzi.

 

Czy czerwcowa aktualizacja może mieć również związek z linkami?

 

Jako, że algorytm Pingwin, który odpowiada za jakość odnośników do stron, jest częścią głównego algorytmu Google to istnieją spekulację, że wdrożone zmiany mogą być również związane z linkami. Informacje dotyczące tego, że ulepszenie algorytmu Pingwin jest częścią czerwcowych aktualizacji nie zostały jednak nigdzie potwierdzone.

 

Co oznaczają wprowadzone zmiany dla właścicieli sklepów internetowych?

 

W oficjalnym komunikacie Google określono, że proces wdrażania algorytmu potrwa kilka dni, dlatego zalecamy aby w ciągu najbliższego tygodnia monitorować i analizować ruch, widoczność strony oraz możliwe wahania w pozycjach fraz. Pozwoli to określić czy wprowadzone zmiany dotknęły Twojego sklepu internetowego. Jeśli zauważysz spadki w wynikach swojej witryny, to niestety najpewniej szybka poprawa wyników nie będzie możliwa. Odpowiednim działaniem jest prowadzenie długookresowych, strategicznych działań SEO.

 

 

Interesuje Cię usługa pozycjonowania e-commerce? Przeczytasz o niej tutaj.

 

Chcesz otrzymywać informacje o ważnych zmianach eCommerce?
Dołącz do subskrybentów i bądź na bieżąco
Subskrybując wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-commerce, poradników, informacji o usługach i promocjach Brand Active.
Beata Wysocka

W Brand Active na stanowisku Specjalista SEO. Na co dzień opiekuje się projektami SEO, przygotowuje analizy i rekomendacje związane z optymalizacją stron klientów oraz monitoruje prowadzone działania.