Na co dzień dużo słyszymy o wartościach, które niosą za sobą szkolenia, warsztaty i podnoszenie swoich kompetencji. Nie umyka nam również fakt, iż w dzisiejszych czasach zasada work-life balance powinna być nadrzędna, bo tylko złote optimum może sprawić, że będziemy wydajni i zmotywowani. W trakcie obostrzeń spowodowanych pandemią i ogólnym lock-downem wszyscy już byliśmy zmęczeni i każdy z nas starał się dawać z siebie tyle, ile mógł, ale jak pozwolić sobie na kreatywność, gdy jesteś ograniczony 4 ścianami? Przeanalizowaliśmy ten czas i wyszliśmy z nową propozycją dla naszych managerów, celów było wiele, ale jeden w 100% wiodący – damy sobie oddech i porozmawiamy z ekspertami o naszym know-how. Nie byłoby przestrzeni i spokoju, gdybyśmy nie wyjechali w Bieszczady, dlatego 8 czerwca udaliśmy się do miejscowości Dołżyca!
Spędziliśmy tu intensywne 3 dni, w pięknym miejscu z dala od bieżących spraw. Jakie cele sobie postawiliśmy?
-dowiemy się o sobie więcej, dzięki temu współpracujemy efektywniej
-lepiej komunikujemy się wewnątrz i na zewnątrz, minimalizujemy ryzyko problemów w komunikacji podczas projektów
-znamy swoją rolę jako managera, a tym samym przełożonego, dzięki temu jesteśmy dobrymi liderami, potrafimy zarządzać ludźmi i ich motywować
-potrafimy szybko poznać naszych klientów, określić osobowość, ich motywacje oraz potrzeby, a tym samym dostosować do nich nasz styl rozmowy, a następnie zarządzania
-wiemy, czym jest projekt, czym jest zarządzanie projektami, czym jest Agile, potrafimy to wszystko zaadaptować w nasze projekty i profesjonalnie zarządzać projektami
Na warsztaty zaprosiliśmy specjalistów, którym zadaliśmy wiele pytań, oni też pytali nas o wiele! Zależało nam nie tylko na solidnej dawce wiedzy, ale również na merytorycznej dyskusji o case’ach, które spotykamy na co dzień. Pierwszy dzień minął nam na podróży, a jego zwieńczeniem były warsztaty z Iwoną Lesiewską, która zrobiła nam rachunek sumienia i wskazała kierunek w budowaniu pozycji Lidera. Kolejnego dnia specjalista od komunikacji pokazał nam, że forma komunikacji sama w sobie jest nieocenionym narzędziem biznesowym. Trzeciego dnia nasz CEO Marcin Rudzik przekazał nam tajniki wiedzy z zakresu zarządzania projektami w sposób efektywny. Każdy etap naszego barcampu okraszaliśmy pięknym krajobrazem oraz własnym towarzystwem – to dało nam chwilę wytchnienia po długim czasie odosobnienia. Dowiedzieliśmy się, że motywacja, szkolenia i integracja nie muszą być trzema oddzielnymi obszarami w życiu zespołu i mają potencjał do stania się integralną całością. Wróciliśmy z uśmiechem na twarzy, pełni kreatywności i nowych pomysłów, a przede wszystkim merytorycznie gotowi na nowe wyzwania!
Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.
Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?
Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.
Skontaktuj się z namiPolecane wpisy
Brand Active wśród ekspertów poradnika – pobierz bezpłatny e-book
Zmieniający się dynamicznie rynek daje przedsiębiorcom impuls do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klienta, zadbania o jego potrzeby i wykorzystania obecnej sytuacji na rozwój swojego biznesu w kierunku online. Brand Active pomaga dostosować się do nowej rzeczywistości, dzieląc się wiedzą na łamach e-booka “Jak mądrze przenieść swój...
8.07.2020
Shopify Plus vs Magento 2 Commerce – porównanie systemów
Shopify Plus i Magento 2 Commerce to obecnie dwaj niekwestionowani liderzy runku e-commerce na świecie. Czym się różnią, jakie możliwości oferują, dla kogo są przeznaczone, jakie są koszty wdrożenia i utrzymania – te oraz inne aspekty porównania tych systemów e-commerce postaram się przedstawić w poniższym artykule.
26.06.2020