Brand Active z certyfikatem eksperckim Brand24

Pracownicy Brand Active nieustannie dbają o poszerzanie swoich kompetencji. Tym razem poprzez szkolenie w firmie Brand24 zdobyli certyfikat wiedzy o monitoringu Internetu.

 

“Monitoring Internetu to kluczowy krok w procesie budowania świadomości marki. Brand24 jest narzędziem, na którym opieramy swoje działania również na kanałach social media. To właśnie dzięki niemu możemy budować więź odbiorców z marką oraz poznać potrzeby osób znajdujących się w grupie docelowej naszych Klientów. Dzięki certyfikowanemu szkoleniu organizowanemu przez Brand24 pozyskaliśmy z Adrianem, który w Brand Active zajmuje się głównie monitoringiem sieci i wzmacnianiem świadomości marki naszych Klientów, stosowną wiedzę praktyczną, którą możemy przełożyć na konkretne, bardziej efektywne działania.” – Agnieszka Waliłko, Content Specialist, Brand Active

“Nasze certyfikowane szkolenie z obsługi narzędzia Brand24 to rozwiązanie, które pozwala poznać dokładnie samo narzędzie oraz pozwala na utrwalenie wiedzy z zakresu monitoringu Internetu, a kończy się quizem ze znajomości oraz papierowym certyfikatem. Bardzo się cieszę że BrandActive bierze udział w tego typu rzeczach, bo z jednej strony, my mamy dzięki temu dużo lepiej wyedukowanych klientów, którzy lepiej robią monitoring, a z drugiej strony, sama firma może pochwalić się naszym certyfikatem, który jest rozpoznawalny na rynku mediowym. Swego czasu zrobiliśmy nawet wspólne case study, które pokazuje jak bardzo wykorzystanie monitoringu jest korzystne.” – Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

 

Analiza danych w sieci stanowi jedną z najbardziej pożądanych umiejętności w obszarze marketingu. Uzyskanie certyfikatu w wyniku szkolenia organizowanego przez Brand24 – lidera monitoringu w Internecie w Polsce, to kolejny krok do budowania zadowolenia naszych klientów.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Criteo niedocenionym narzędziem do retargetingu w Polsce?

Na firmę, a zarazem narzędzie Criteo napotkałem się pewien czas temu podczas audytów e-commerce, które przeprowadzałem w dwóch sklepach internetowych. W jednym przypadku w branży fashion współczynnik konwersji na wysokim poziomie robił wrażenie, natomiast w drugim przypadku, w branży elektronarzędzi, zakupy były znikome.
2.05.2019
Czytaj więcej Strzałka

Polski sklep na silniku Shopify – kiedy warto?

Shopify to wciąż jeden z najszybciej rozwijających się silników, na którym każdego dnia powstają nowe, coraz lepsze i wydajniejsze sklepy. Według szacunków dostawców tego oprogramowania, na chwilę obecną aktywnych jest ponad 800 000 sklepów, które łącznie wygenerowały zakupy o wartości blisko 100 bilionów dolarów!
25.04.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz