Brand Active Certyfikowanym Partnerem Google

Niezmiernie miło nam poinformować, że dołączyliśmy do grona Google Partners uzyskując status Certyfikowanego Partnera Google.

 
Aby móc uzyskać status Certyfikowanego Partnera Google należy wykazać się szeroką wiedzą i umiejętnościami w zakresie znajomości Google Ads potwierdzonymi zdanymi egzaminami Google, jak również spełnić wymagania dotyczące odpowiedniej wielkości wydatków na reklamę. O ile pierwszy z wymogów był zależny całkowicie od nas, o tyle drugi spełniliśmy dzięki naszym klientom, którzy doskonale przekonali się już o korzyściach płynących z inwestycji w kampanie Google Ads. Z miesiąca na miesiąc widzimy, jak ich przychody rosną a wraz z nimi budżety, jakie przeznaczają na prowadzenie działań promocyjnych w tym segmencie ruchu. Uzyskanie statusu Certyfikowanego Partnera stanowi dla nas dowód uznania naszego codziennego wkładu w ich sukces.

 

“W trzecim kwartale 2018 roku zdecydowaliśmy, że będziemy oferować branży e-commerce kompleksowe kampanie Google Ads. Dotychczas nasze działania opierały się tylko na testowych kampaniach i konfiguracjach kont, a kompleksowe prowadzenie kampanii Google Ads zlecaliśmy zewnętrznym partnerom. Jednak w celu uzyskania jak najlepszej synergii działań, której zadaniem jest zwiększanie sprzedaży w e-sklepach oraz mając na uwadze to jak ważnym i znaczącym źródłem przychodów są kampanie Google Ads w branży e-commerce, zainwestowaliśmy w rozwój działu. Z ofertą szybko dotarliśmy do naszych stałych klientów oraz nowych. Już zaledwie po kilku miesiącach uzyskaliśmy status Google Partner, co jest potwierdzeniem naszych umiejętności i obycia w kampaniach. Najważniejsze jest to, że nasze kampanie Google Ads każdego dnia podnoszą sprzedaż w sklepach internetowych, które obsługujemy”. – Marcin Rudzik, CEO Brand Active

 

Certyfikat Google Partners to prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych agencji, które zajmują się szeroko pojętym e-marketingiem. Akredytacja ta jest potwierdzeniem oferowania usług na najwyższym poziomie, posiadania specjalistycznej wiedzy i umiejętności, a także dostępu do szkoleń pozwalających na ciągły rozwój.

PPC Specialist. Od ponad 8 lat związana z branżą SEM. Pasjonatka cyfr, szczególnie mnożenia - ruchu, konwersji i przychodów klientów. Na co dzień kreuje i optymalizuje kampanie w Google Ads i Facebook Ads, wyciskając z nich maksimum przy minimalnym wkładzie klienta.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Polski sklep na silniku Shopify – kiedy warto?

Shopify to wciąż jeden z najszybciej rozwijających się silników, na którym każdego dnia powstają nowe, coraz lepsze i wydajniejsze sklepy. Według szacunków dostawców tego oprogramowania, na chwilę obecną aktywnych jest ponad 800 000 sklepów, które łącznie wygenerowały zakupy o wartości blisko 100 bilionów dolarów!
25.04.2019
Czytaj więcej Strzałka

meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

W czwartek, 21 marca, odbyła się czwarta edycja meetCommerce. Pierwszy dzień wiosny świętowaliśmy w Hola Lola, w gronie pasjonatów branży e-commerce.
1.04.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz