W czwartek, 21 marca, odbyła się czwarta edycja meetCommerce. Pierwszy dzień wiosny świętowaliśmy w Hola Lola, w gronie pasjonatów branży e-commerce.
Poprzednie edycje meetCommerce dowiodły, że podkarpaccy pasjonaci e-handlu są głodni wiedzy i spotkań, podczas których nie tylko mogą zdobyć wiedzę, ale i w nieco luźniejszej atmosferze wymienić się doświadczeniami. Z tego względu, 21 marca, miała miejsce kolejna edycja meetCommerce. Wiosenna odsłona spotkania ponownie odbyła się w kawiarni Hola Lola, która tym razem pękała w szwach.
Czwarta edycja spotkania pasjonatów e-handlu rozpoczęła się o godzinie 18. Licznie przybyli uczestnicy z niecierpliwością czekali na wystąpienia prelegentów. Jako pierwsi swoimi doświadczeniami podzielili się Anna i Przemysław Rzeszutek – właściciele pracowni kreatywnej Tadam, gdzie znaleźć można personalizowane, ręcznie robione dekoracje okolicznościowe. Podczas wystąpienia kreatywni twórcy opowiadali o swoich początkach w e-handlu oraz o tym, jak firma ewoluowała na przestrzeni lat, zmieniając się z miejsca, w którym pracowała jedna osoba do firmy zatrudniającej kilkunastu pracowników. Anna i Przemysław nie tylko przedstawiali kolejne kroki rozwoju firmy, ale również opowiadali o problemach i wyzwaniach, z jakimi musieli się zmierzyć. Nie zabrakło także cennych wskazówek dotyczących tego, jak radzić sobie z wymagającym i roszczeniowym klientem oraz skąd czerpać inspiracje, by wyróżnić się na stale powiększającym się rynku dekoratorskim. Po wystąpieniu nadszedł czas na pytania oraz luźną wymianę zdań między uczestnikami wydarzenia. Jako drugi swoją wiedzą podzielił się Łukasz Walaszek, znany szerszemu gronu odbiorców jako youtuber Yoczook, który poruszył temat współpracy z influencerami. Przybyli słuchacze zostali nie tylko wprowadzeni w temat dotyczący tego, jak rozpocząć pracę z influencerem, ale przede wszystkim poznali mechanizmy, które sprawiają, że tego typu działania przynoszą upragnione rezultaty. Łukasz podzielił się przydatnymi informacjami dotyczącymi tego, czym się sugerować podczas wyboru osoby do współpracy oraz jak mierzyć jej działania.
Frekwencja podczas czwartej edycji wydarzenia dowiodła, że w Rzeszowie jest sporo pasjonatów branży e-commerce, którzy nie tylko chętnie pogłębiają wiedzę z e-handlu, ale również się nią dzielą, wymieniając doświadczeniami i spostrzeżeniami z innymi, co dało się zauważyć w przerwach między prelekcjami, kiedy przybyli uczestnicy chętnie ze sobą dyskutowali.