Podsumowanie 17 edycji Targów e-Handlu w Warszawie

22 października odbyła się kolejna, 17 już, edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznej odsłony pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.

 

Targi eHandlu – Warsaw Expo to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. W tegorocznej edycji wzięło udział 4000 uczestników, 34 prelegentów oraz 140 Wystawców, których grono zasililiśmy. Naszym głównym celem było przedstawienie możliwości, jakie daje platforma sprzedażowa Shopify – przygotowana przez nas oferta i case study były premierą Shopify na polskich targach. Podczas rozmów z osobami licznie odwiedzającymi nasze stoisko poruszaliśmy również tematykę platformy Shoper, której jesteśmy autoryzowanym resellerem, wsparcia i zwiększania sprzedaży oraz budowania strategii e-commerce.

 

Na tegorocznej edycji Targów e-Handlu firma Brand Active pojawiła się w składzie: Marcin Rudzik – CEO, Piotr Znamirowski – E-commerce Manager, Zofia Komada – E-commerce Manager, Grzegorz Sękowski – E-commerce Specialist i Patryk Jakubik – Shopify Expert. Poza wymianą doświadczeń, doradzaniem i rozmowami przy stoisku, podczas wydarzenia Zofia wystąpiła w roli prelegentki, podejmując temat “Shopify – rozwijaj swój eCommerce globalnie”.

Targi eHandlu – Warsaw Expo to bez wątpienia pozytywne doświadczenie, umożliwiające wymianę doświadczeń i nawiązanie kontaktów z osobami, które, tak jak my, nie tylko na co dzień zajmują się branżą e-commerce, ale również są jej pasjonatami.

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

We wtorek, 29 października w rzeszowskiej kawiarni Hola Lola odbyła się kolejna edycja meetCommerce. Tym razem merytoryczny poziom wydarzenia był zaawansowany. W trakcie spotkania zaproszeni prelegenci poruszali kwestie związane z systemami PIM.
31.10.2019
Czytaj więcej Strzałka

Wpływ dyrektywy PSD2 o usługach płatniczych na sklepy internetowe

Dyrektywa PSD2 (ang. Payment Services Directive) to unijna dyrektywa o usługach płatniczych, która od 14 września 2019 roku wprowadziła silne uwierzytelnianie płatności. Do wejścia na rachunek, wykonania operacji nie wystarczy już tylko podanie loginu i hasła. To samo dotyczy płatności w sklepach internetowych.
19.09.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz