meetCommerce Rzeszów – spotkanie przy piwie

We wtorek, 29 października w rzeszowskiej kawiarni Hola Lola odbyła się kolejna edycja meetCommerce. Tym razem merytoryczny poziom wydarzenia był zaawansowany. W trakcie spotkania zaproszeni prelegenci poruszali kwestie związane z systemami PIM.

 

meetCommerce łączy sporą dawkę wiedzy z luźną atmosferą. Taka forma przypadła do gustu pasjonatom e-commerce, co widać po stale rosnącym zainteresowaniu. Mimo stałej formy wydarzenia, ta edycja nieco się różniła od poprzednich. Tym razem postanowiliśmy wejść na wyższy poziom wiedzy, dostosowując stopień merytoryczny do oczekiwań osób, które na co dzień pracują w branży e-commerce.

 

Wtorkowe spotkanie było dedykowane głównie właścicielom sklepów internetowych, managerom, dyrektorom, specjalistom e-commerce, tym, którzy prowadząc sprzedaż w Internecie, borykają się z problemami z zakresu sprawnego dodawania produktów i ich opisów, posiadaczom e-sklepów w kilku wersjach językowych oraz pasjonatom i osobom związanym z branżą e-commerce. Wszystko ze względu na motyw przewodni spotkania, którym były systemy PIM (Product Information Management).

 

Październikowa edycja spotkania pasjonatów e-handlu rozpoczęła się o godzinie 18. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej, której członkiem jesteśmy. Na wstępie pierwszych 20 uczestników otrzymało prezent w postaci najnowszego egzemplarzu magazynu E-commerce w praktyce – patrona medialnego wydarzenia. Kwadrans po rozpoczęciu spotkania rozpoczęła się prelekcja. Jako pierwszy swoimi doświadczeniami podzielił się Piotr Znamirowski – e-commerce manager Brand Active. Podczas wystąpienia Piotr opowiedział, czym są systemy PIM i dlaczego są niezbędne w e-commerce. Z prezentacji można było się dowiedzieć, komu dedykowane są systemy PIM, jakie dane w nich gromadzimy oraz jakie korzyści idą w parze z ich wykorzystywaniem. Piotr przytoczył sporo przykładów firm, które bazują na tego typu systemach, usprawniając tym samym pracę. Po wystąpieniu nadszedł czas na pytania oraz luźną wymianę poglądów między uczestnikami wydarzenia. Po krótkiej przerwie, jako drugi swoją wiedzą podzielił się Grzegorz Cetnarski, reprezentujący firmę Max Elektro, który swoją codzienną pracę opiera na systemach PIM. Podczas tej prelekcji słuchacze mogli uzyskać przydatne informacje dotyczące tego, jak w praktyce wygląda usprawnianie pracy za pomocą PIM. Doświadczenie Grzegorza spotkało się z ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników wydarzenia, co potwierdził czas trwania tej prelekcji – stale pojawiające się pytania i wywiązujące się dyskusje sprawiły, że drugie wystąpienie nieco przeciągnęło się w czasie, spotykając się ze sporym uznaniem. Po zakończonych prelekcjach nadszedł czas na luźne rozmowy, dyskusje i nawiązywanie branżowych kontaktów.
 

Agnieszka Waliłko
Content specialist. Pasjonatka pisania, na co dzień zajmuje się tworzeniem treści i prowadzeniem kanałów Social Media.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Zofia Komada dla Magazynu E-commerce

ofia Komada - E-commerce Manager w Brand Active na łamach Magazynu E- commerce napisała o swoich doświadczeniach z zakresu prowadzenia multistore w różnych wersjach językowych. “Jeśli myślisz o sprzedaży globalnej, a Twoim celem jest stworzenie sklepu bazowego, który dopasujesz następnie do realiów rynków zagranicznych, to musisz...
19.11.2019
Czytaj więcej Strzałka

Podsumowanie 17 edycji Targów e-Handlu w Warszawie

22 października odbyła się kolejna, 17 już, edycja Targów e-Handlu. Podczas tegorocznej odsłony pojawiliśmy się w roli wystawców, prezentując między innymi możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.
23.10.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz