Brand Active na Targach eHandlu

Targi eHandlu – Warsaw Expo, które odbędą się już 22 października, to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. Wybieramy się na nie z konkretną ofertą i case studies, które w sposób rzetelny i przejrzysty pokażą możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.

 

Shopify od blisko roku święci triumfy pod kątem dynamiki rozwoju i popularności na polskim rynku eCommerce. Od kilkunastu miesięcy z powodzeniem wdrażamy sklepy oparte na nim, integrujemy je z marketplace’ ami, konfigurujemy i optymalizujemy tak, by jak najszybciej zaczęły konwertować. Na stoisku naszej agencji dowiecie się m.in., w jaki sposób najbardziej efektywnie integrować sklep Shopify z zewnętrznymi systemami, jakie daje on możliwości i jak krok po kroku wygląda projektowanie i wdrożenie layoutu.

 

Naszym celem będzie pokazanie Wam, kiedy tak naprawdę warto inwestować w Shopify, ale również, w jakich przypadkach nie będzie on najlepszym wyborem. Będziecie mieli również możliwość porozmawiać z doświadczonymi ekspertami eCommerce, którzy w swoim życiu zawodowym wdrażają PIM oraz przeprowadzili dziesiątki audytów eCommerce.

 

Z racji, że jesteśmy również jednym z czołowych resellerów Shopera, na naszym stoisku będzie możliwość porozmawianie o tej platformie. Podzielimy się naszymi wdrożeniami i pokażemy, jak skutecznie rozwijać sprzedaż właśnie na tym silniku.

 

Jak co roku, targi e-Handlu są wydarzeniem bezpłatnym. Aby wziąć udział, wystarczy pobrać bilet.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE I POBIERZ BILET TUTAJ

 
Do zobaczenia 22 października na stoisku C5.7!

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Wpływ dyrektywy PSD2 o usługach płatniczych na sklepy internetowe

Dyrektywa PSD2 (ang. Payment Services Directive) to unijna dyrektywa o usługach płatniczych, która od 14 września 2019 roku wprowadziła silne uwierzytelnianie płatności. Do wejścia na rachunek, wykonania operacji nie wystarczy już tylko podanie loginu i hasła. To samo dotyczy płatności w sklepach internetowych.
19.09.2019
Czytaj więcej Strzałka

BioBabalscy nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards

Ruszyła kolejna, siódma już, edycja konkursu e-Commerce Polska awards. Tym razem grono nominowanych zasila firma BioBabalscy - jeden z klientów Brand Active. e-Commerce Polska awards to prestiżowy konkurs organizowany corocznie przez e-Izbę. Ideą wydarzenia jest wyłonienie najlepszych przedsiębiorców z branży e-commerce w Polsce. Zarówno nominacja, jak...
13.09.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz