
Targi eHandlu – Warsaw Expo, które odbędą się już 22 października, to największe wydarzenie branżowe w Europie Centralnej. Wybieramy się na nie z konkretną ofertą i case studies, które w sposób rzetelny i przejrzysty pokażą możliwości platformy sprzedażowej Shopify, której jesteśmy oficjalnym partnerem.
Shopify od blisko roku święci triumfy pod kątem dynamiki rozwoju i popularności na polskim rynku eCommerce. Od kilkunastu miesięcy z powodzeniem wdrażamy sklepy oparte na nim, integrujemy je z marketplace’ ami, konfigurujemy i optymalizujemy tak, by jak najszybciej zaczęły konwertować. Na stoisku naszej agencji dowiecie się m.in., w jaki sposób najbardziej efektywnie integrować sklep Shopify z zewnętrznymi systemami, jakie daje on możliwości i jak krok po kroku wygląda projektowanie i wdrożenie layoutu.
Naszym celem będzie pokazanie Wam, kiedy tak naprawdę warto inwestować w Shopify, ale również, w jakich przypadkach nie będzie on najlepszym wyborem. Będziecie mieli również możliwość porozmawiać z doświadczonymi ekspertami eCommerce, którzy w swoim życiu zawodowym wdrażają PIM oraz przeprowadzili dziesiątki audytów eCommerce.
Z racji, że jesteśmy również jednym z czołowych resellerów Shopera, na naszym stoisku będzie możliwość porozmawianie o tej platformie. Podzielimy się naszymi wdrożeniami i pokażemy, jak skutecznie rozwijać sprzedaż właśnie na tym silniku.
Jak co roku, targi e-Handlu są wydarzeniem bezpłatnym. Aby wziąć udział, wystarczy pobrać bilet.
ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE I POBIERZ BILET TUTAJ
Do zobaczenia 22 października na stoisku C5.7!