Brand Active z certyfikatem GetResponse

Szkolenia stanowią dla naszej firmy jedną z form inwestycji. Tym razem, biorąc udział w szkoleniu z e-mail marketingu w GetResponse, swoje umiejętności postanowił poszerzyć Adrian Longosz, który w Brand Active zajmuje się e-mail marketingiem, monitoringiem internetu i marketingiem szeptanym.

 

GetResponse to platforma oferująca narzędzia do e-mail marketingu i sprawnego zarządzania kampaniami online, które pomagają zwiększyć sprzedaż oraz zmaksymalizować zwrot z inwestycji (ROI). Zapewnia również dostęp do nieograniczonych możliwości projektowania e-maili.

 

Program Certyfikacyjny GetResponse daje możliwość zapoznania się z najlepszymi praktykami i metodami, które umożliwiają tworzenie skutecznych strategii e-mail marketingowych. Wdrożenie wiedzy przekazywanej przez praktyków pozwala na tworzenie zaawansowanych newsletterów, które przynoszą konkretne rezultaty. Kurs składa się z kilku modułów, po których dla utrwalania wykonuje się krótki test sprawdzający, dzięki czemu przekazywana wiedza może być od razu weryfikowana. Natomiast każdy moduł składa się z kilkuminutowych lekcji, które szczegółowo omawiają dane zagadnienie, dzięki czemu można poznać m.in.: najlepsze praktyki w tworzeniu treści w newsletterach lub ich szczegółową budowę. Test końcowy składa się zarówno z pytań teoretycznych, jak i praktycznych, kompleksowo sprawdzając nabytą wiedzę uczestnika. Program certyfikacyjny poszerzył moją wiedzę w zakresie budowania zaangażowanej bazy adresowej, tworzeniu skutecznych przekazów marketingowych. Zdobyłem wiedzę, w jaki sposób efektywnie zmieniać kliknięcia w sprzedaż- Adrian Longosz, Marketing Specialist, Brand Active.

 

Podsumowując, platforma GetResponse pozwala w prosty i klarowny sposób zaplanować strategię e-mail marketingową, poznać odbiorców kampanii oraz nawiązywać z nimi długoterminowe relacje, które pozwolą przynosić korzyści obu stronom.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Marcin Rudzik dla Magazynu E-commerce

Jesteśmy praktykami, dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i własnymi doświadczeniami. W najnowszym wydaniu Magazynu E-commerce Marcin Rudzik przybliżył temat wyznaczania cen w e-sklepach metodą kosztową. “Wyznaczanie cen w sklepach internetowych metodą kosztową nie jest tak oczywiste, jak w biznesie stacjonarnym. Dzisiaj dla retailer’ ów cena produktu
11.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Strategia omnichannel – z czym się wiąże jej wdrożenie?

W tym artykule nie będę mówił czym jest omnichannel, za to przedstawię, z czym wiąże się jego wdrożenie w firmie handlowej. Pierwszym etapem wdrożenia modelu omnichannel jest podjęcie konsekwentnej decyzji co do dalszego rozwoju firmy. Sukces wdrożenia strategii omnichannel zależny jest przede wszystkim od osób decyzyjnych w organizacji. Tylko świadomość potrzebnych zmian, konsekwentność we wdrażaniu poszczególnych etapów i cierpliwość dają gwarancję przejścia na kolejny etap ewolucji organizacji.
8.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz