Marcin Rudzik dla Magazynu E-commerce

Jesteśmy praktykami, dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i własnymi doświadczeniami. W najnowszym wydaniu Magazynu E-commerce Marcin Rudzik przybliżył temat wyznaczania cen w e-sklepach metodą kosztową.

 

“Wyznaczanie cen w sklepach internetowych metodą kosztową nie jest tak oczywiste, jak w biznesie stacjonarnym. Dzisiaj dla retailer’ ów cena produktu jest kluczowym elementem w e-commerce, a siła marki to czasami za mało. Za metodą kosztową kryją się dobre biznesowe praktyki, ale zamknięcie się w swoich wyliczeniach i brak zorientowania na konkurencję oraz klienta może doprowadzić, że będziemy zbyt kosztowni” – pisze Marcin Rudzik, CEO w Brand Active.
 
Więcej o wyznaczaniu cen metodą kosztową dowiecie się z najnowszego wydania Magazynu E-commerce.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Rekordowe zainteresowanie usługami w Brand Active

Zdradzamy statystyki zainteresowania usługami e-commerce w Brand Active - czerwiec 2019. Kilka faktów: nie mamy działu handlowego nie dzwonimy i nie szukamy klientów na siłę nie zapłaciliśmy ani złotówki za bezpośrednie pozyskanie klienta klienci sami się do nas zgłaszają ci, którzy nam zaufali polecają nas innym
17.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Brand Active z certyfikatem GetResponse

Szkolenia stanowią dla naszej firmy jedną z form inwestycji. Tym razem, biorąc udział w szkoleniu z e-mail marketingu w GetResponse, swoje umiejętności postanowił poszerzyć Adrian Longosz, który w Brand Active zajmuje się e-mail marketingiem, monitoringiem internetu i marketingiem szeptanym. GetResponse to platforma oferująca narzędzia do e-mail
9.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz