CosLab nawiązuje współpracę z Brand Active

Z przyjemnością informujemy, że grono naszych Klientów powiększyło się o spółkę CosLab, która świadczy usługi w zakresie opracowywania innowacyjnych receptur, przeprowadzania analiz i badań laboratoryjnych oraz produkcji kosmetyków, leków, wyrobów medycznych i suplementów.

 

Początek współpracy z CosLab

Celem współpracy z Brand Active ma być stworzenie luksusowego, nowoczesnego w swej formie sklepu online, który z jednej strony stanowić będzie wizytówkę firmy, a z drugiej da jej rozpoznawalność na rynku polskim i zagranicznym – Anna Molenda-Skowronek, Członek Zarządu, Coslab Sp. z o.o.

 

Projekt sklepu internetowego w oparciu o platformę Shopify

Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołączyła spółka CosLab. Dla całego zaangażowanego w projekt zespołu specjalistów priorytetem będzie wprowadzenie na rynek nowej marki i stworzenie rozpoznawalnego na skalę europejską sklepu online. Całość pracy opierać będziemy o platformę Shopify, której jesteśmy oficjalnymi partnerami – w tym projekcie zdecydowaliśmy się właśnie na nią z uwagi na sprzedaż za granicę, do której docelowo będziemy dążyli. Działania bazować będą na przemyślanej i kompleksowej strategii eCommerce, która połączy w sobie pracę we wszystkich najważniejszych obszarach. Kluczowe dla nas jest stworzenie sklepu, który stanowić będzie wizytówkę całej firmy CosLab – Zofia Komada, E-commerce Manager, Brand Active Sp. z o.o.

 

Podczas współpracy z marką Coslab chcemy przygotować optymalną ścieżkę rozwoju, która zapewni stopniowy progres i umocnienie pozycji sklepu na rynku.

Agnieszka Pańczak
Office Manager w Brand Active. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy biura. W ramach działań PR organizuje eventy i dba o kontakt z mediami.

Chcesz pracować z doświadczonymi specjalistami?

Porozmawiajmy o naszych rozwiązaniach dla Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami

Polecane wpisy

Strategia omnichannel – z czym się wiąże jej wdrożenie?

W tym artykule nie będę mówił czym jest omnichannel, za to przedstawię, z czym wiąże się jego wdrożenie w firmie handlowej. Pierwszym etapem wdrożenia modelu omnichannel jest podjęcie konsekwentnej decyzji co do dalszego rozwoju firmy. Sukces wdrożenia strategii omnichannel zależny jest przede wszystkim od osób decyzyjnych w organizacji. Tylko świadomość potrzebnych zmian, konsekwentność we wdrażaniu poszczególnych etapów i cierpliwość dają gwarancję przejścia na kolejny etap ewolucji organizacji.
8.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Tłumaczenie sklepu internetowego – 6 najważniejszych wskazówek

Prowadzisz własny biznes w Internecie, jednak docierasz z ofertą wyłącznie do polskich klientów? Czemu nie wykorzystać postępującej globalizacji, by rozszerzyć swoją działalność również na zagraniczne rynki? Pierwszym krokiem w tym celu będzie tłumaczenie sklepu internetowego, który już posiadasz. Jak to jednak zrobić poprawnie? O czym należy pamiętać, by z jednej strony nie przepłacić, a z drugiej zadbać o jak najwyższą skuteczność takiego działania? Rozwiewamy Twoje wątpliwości!
1.07.2019
Czytaj więcej Strzałka

Dodaj komentarz